Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Enter the Matrix -hype

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Koitetaan saada arvostelua ensi viikoksi tänne PS2FINiin.

No ootko ehtinyt kokeilla, vaikuttaako peli hyvältä? Ei viitsis ostaa sikaa säkissä... Tuolla XBOXfin foorumissa ovat ainakin tykänneet.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
No ootko ehtinyt kokeilla, vaikuttaako peli hyvältä? Ei viitsis ostaa sikaa säkissä... Tuolla XBOXfin foorumissa ovat ainakin tykänneet.
En ole vielä saanut peliä käsiini, mutta toivottavasti saapuu perille nyt viikonlopuksi.

Tätä ennen olen päässyt kokeilemaan peliä hyvin vähän. Viimeksi Nordisk Filmin pirskeissä kyselin Enter the Matrixin kehityksestä eräältä englantia puhuvalta markkinointimieheltä, joka lupasi keskustelun jälkeen esitellä minulle peliä ihan henkilökohtaisesti. Lyhyeksi jääneen pelisession aikana peli ei tuntunut kovin mullistavalta: Taistelut olivat lähinnä ohjaimen rämpytystä ja bullet time -efektikin on jo nähty Max Paynessa. Viholliset olivat saman näköisiä ja tehtävätkin edustivat tavallista "etsi avain ja vedä vivusta" -osastoa.

Aiemmin odotin arvosteltavakseni ainoastaan hieman tavallista parempaa lisenssipeliä. XBOX-foorumin kommentit ovat kuitenkin sen verran hämmentäviä, etten uskalla enää sanoa mitään ennen kuin saan pelin arvostelukappaleen pelattavakseni.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
Parin päivän päästä peli saapuu. Onko kukaan löytänyt vielä arvosteluja netistä?

Taisi olla niin, ettei arvioita pelistä saanut julkaista ennen 15.5. Näin ainakin PS2FINin arvostelukappaleen mukana tulleessa saatteessa "pyydettiin".
 
Vähän ihmetyttää, ettei vielä mitään kommentteja ole tullut, yleensä (varsinkin kun kyseessä on joku odotettu peli) kaikki ovat postaamassa juttua pelistä heti aamusta kun saavat sen käsiinsä (eli kerskumassa että sai ekana pelin). Ihme jos kukaan ei vielä ole tätä ostanut...
En tosiaankaan odota mitään mullistavaa kokemusta, vain perushyvää toimintapeliä edes.
Odotan yhä innolla kommentteja, joten jos nyt joku on testannut niin kertokaa jos on paska tekele niin ostan ennemmin NBA Street 2:n.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
Vähän ihmetyttää, ettei vielä mitään kommentteja ole tullut, yleensä (varsinkin kun kyseessä on joku odotettu peli) kaikki ovat postaamassa juttua pelistä heti aamusta kun saavat sen käsiinsä (eli kerskumassa että sai ekana pelin). Ihme jos kukaan ei vielä ole tätä ostanut...
En tosiaankaan odota mitään mullistavaa kokemusta, vain perushyvää toimintapeliä edes.
Odotan yhä innolla kommentteja, joten jos nyt joku on testannut niin kertokaa jos on paska tekele niin ostan ennemmin NBA Street 2:n.

Veikkaan että monella samat fiilikset kuin minulla. Ensin katsomaan leffa ja sitten voi peliä ihmetellä sen jälkeen.

Olisivat voineet julkaista pelin muutama viikko leffan tulemisen jälkeen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Veikkaan että monella samat fiilikset kuin minulla. Ensin katsomaan leffa ja sitten voi peliä ihmetellä sen jälkeen.

Olisivat voineet julkaista pelin muutama viikko leffan tulemisen jälkeen.

Voipi olla tosiaan, että jengi pelkää spoilereita. Tuskinpa kuitenkaan on liiemmin sellaisia, onhan tarina kuuleman mukaan ihan oma. Ja mitä nyt johonkin ylisiisteihin videopätkiin tulee, ne on taatusti valkokankaalla vaikuttavia vaikka olisikin ne kerran ruudulla nähnyt. Ei auta ilmeisesti kuin mennä ostamaan peli. Tuskin se nyt NIIN huono on.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
Ei auta ilmeisesti kuin mennä ostamaan peli.
Jos nyt lähipäivinä ostat pelin, niin kirjoittelepa minulle kokemuksistasi. Olisi suuri apu tulevaa arvostelua ajatellen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
Voipi olla tosiaan, että jengi pelkää spoilereita. Tuskinpa kuitenkaan on liiemmin sellaisia, onhan tarina kuuleman mukaan ihan oma.

Leffassa osa purukkaa tekee jotakin. Ja se mitä loppu porukka toilailee tällä välin, selviää pelistä. Eli kytketty toisiinsa osittain.

Näin olen käsittänyt ja en ota riskiä ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Jos nyt lähipäivinä ostat pelin, niin kirjoittelepa minulle kokemuksistasi. Olisi suuri apu tulevaa arvostelua ajatellen.

Tää on rooger. Pistän privaa viikonloppuna jos ostan tuotoksen.
 
Helsingin keskustassa tätä pääsee testamaan vähän kaikkialla, ainakin Free Record Shopissa, Anttilassa ja Dosessa. Vaikea kyllä sanoa mitään puoleen tai toiseen nopean viiden minutin pelisession jälkeen, mutta ehkä vähän enemmän positiivisen puolelle kallistun. Taisi olla kaikilla sama demodiski koneessa kun sama pätkä peliä oli testattavana kaikissa noissa yllämainituissa kaupoissa.
 
Pelasinpas just Enter The Matrixia PS2:a ja..OMG!!!!!!! hypestä en tiedä mutta mun mielestä peli oli loistava.Max Payne on kukistettu.
 
se pelihän on ihan paska ja lyhyt, kaikki taistelut menee läpi vaa vitusti naputtamalla, ja se matrix-hacking on ihan turha, kun ei siinä oo mitää oikeeta hackingia ku ne on tietty valmiiks tehty.

en suosittele. mut jos rahaa löytyy
 
Ei se nyt niin paska ole, onhan se hiukan keskeneräinen, mutta kyllä mä jaksoin loppuun pelata ilman itkua ja hampaiden kiristystä. Easy-vaikeustasolla ei kannata pelata, aivan liian helppoa (eihän tosipelurit ikinä easylla pelaa muutenkaan, eihän?) ja pelin vetää läpi kuolematta kertaakaan. Kyllä haastetta löytyy kun tasoa nostaa ja silloin pelikokemuskin pitenee. Mieluummin tätä pelaa ku Max Paynea.
 
Ylös Bottom