Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Epävirallinen normal conquest turnaus [PS3]

Vastaus: Epävirallinen normal conquest turnaus [PS3]

Vahvasti näyttää sille, että RUNilta ei saada tarpeeksi jengiä :( Osalla on töitä, osa muuten vaan viettää aikaansa enemmän ulkona (WTF??) nyt kun on aurinkoa.

Harmi, ymmärsin kuitenkin että RUN porukassa olisi muutama jotka olisivat valmiita osallistumaan? Pystyisikö sillä porukalla koittaa kasata randomporukkaa? Kuitenkin yksinäisiä sotureita varmasti löytyy tai pienempiä porukoita. Mikä mahtaa olla muiden tilanne FPH, SMUR ja mitä näitä nyt kaikkia on?
 
Vastaus: Epävirallinen normal conquest turnaus [PS3]

Ilmoittautuminen:

[eXe] Executors

TurkPePPaR
RataSataR
Syottis
LaNTT1De
Smiigul_hotboy
Socalled1
OuZei-KABANOSSI
Oremountain

Tuossa ylempänä siis listattuna, ne jotka heti tiesivät olevansa mukana. Pidätämme oikeuden muutoksiin ;)
Vaihtopenkkinä käytämme: Platoons - Battlelog / Battlefield 3

Meillä on server nimeltä: [eXe] Rush & CQ - Best maps voimassa vielä n. 3 viikkoa. Tämän jälkeen joku jäsenistämme vuokraneen uuden. Matsi järkkärinä olen ollut minä ja voi lähestyä ainakin battlelogin kautta, jossa olen lähestulkoon aina vähintään idle.

Mites SSP?
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655241313276936/

entäs SF?
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655391532823292/
 
Vahvasti näyttää sille, että RUNilta ei saada tarpeeksi jengiä :( Osalla on töitä, osa muuten vaan viettää aikaansa enemmän ulkona (WTF??) nyt kun on aurinkoa.

Jos VB:n tiimi jää jostain syystä vajaaksi niin mun puolesta voidaan koittaa kasata yhdistelmäjoukkue.
 
Vastaus: Epävirallinen normal conquest turnaus [PS3]

Ai katos Ratasi pääs kommentoimaan. Hyvä niin voin pestä käteni tästä ja keskittyy vihujen niittaamiseen :D
 
Harmi, ymmärsin kuitenkin että RUN porukassa olisi muutama jotka olisivat valmiita osallistumaan? Pystyisikö sillä porukalla koittaa kasata randomporukkaa? Kuitenkin yksinäisiä sotureita varmasti löytyy tai pienempiä porukoita. Mikä mahtaa olla muiden tilanne FPH, SMUR ja mitä näitä nyt kaikkia on?

Eipä meitä runilaisia ole ollut pitkään aikaan aktiivisena niin montaa että oma tiimi olisi saatu kasaan. Yksi squadi nyt varmaan silti irtoaa hyvinkin. Täytyy kasata jotain sekatiimiä, smurffeillakin on jotain matsitoimintaa ollut vireillä ja ainakin minä olen heidänkin kanssaan pelaillut joten se olisi yksi vaihtoehto... Olen kuitenkin valmis liittymään heikennykseksi tiimiin kuin tiimiin, ainoa vaatimus on että mikit löytyy ;)
... Ja matsit arki-iltoina ma-to...

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 Beta-5
 
Vastaus: Epävirallinen normal conquest turnaus [PS3]

Harmi, ymmärsin kuitenkin että RUN porukassa olisi muutama jotka olisivat valmiita osallistumaan? Pystyisikö sillä porukalla koittaa kasata randomporukkaa? Kuitenkin yksinäisiä sotureita varmasti löytyy tai pienempiä porukoita. Mikä mahtaa olla muiden tilanne FPH, SMUR ja mitä näitä nyt kaikkia on?

Eipä meitä runilaisia ole ollut pitkään aikaan aktiivisena niin montaa että oma tiimi olisi saatu kasaan. Yksi squadi nyt varmaan silti irtoaa hyvinkin. Täytyy kasata jotain sekatiimiä, smurffeillakin on jotain matsitoimintaa ollut vireillä ja ainakin minä olen heidänkin kanssaan pelaillut joten se olisi yksi vaihtoehto... Olen kuitenkin valmis liittymään heikennykseksi tiimiin kuin tiimiin, ainoa vaatimus on että mikit löytyy ;)
... Ja matsit arki-iltoina ma-to...

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 Beta-5

Eiköhän meitä se 4 henkeä saada paikalle. Jos Grizzly tai muu smurffeista lukee tätä, niin ilmoittakaa jos kiinnostaa laittaa kimppaporukka kasaan tourneeta varten.
 
Vastaus: Epävirallinen normal conquest turnaus [PS3]

Itselläni ei ole tiimiä, joten liityn mielelläni siihen tiimiin joka huolii :D
Enemmän olen pelannu rushia, mutta viime aikoina pelannu konkkaa vaan ja alkanu konkan salat
avautua pikku hiljaaa.
Battlelogissa päivitys, nii tosta vähän tarkempia statseja:
L-Kirjan BF3 Player
YV viestiä jos ois paikka tiimissä. Myös varamiehen paikka tarjoukset otetaan vastaan.
 
Vastaus: Epävirallinen normal conquest turnaus [PS3]

Hö ! Meikä olis kans hyvin hyvin kiinnostunut tästä turneesta, muttei ole tiimiä vielä, minkä kengissä pyörisin ! Mikäli jollekki porukalle passaa tulla kaveriksi turneeseen mukaan niin olis kyllä magia !

Edit: Lkirjain, tuossa kun huomasin, että oot Rollosta niin kävi mielessä, että lyödäänkö Rollotiimi pystyyn? Mulla ois muutama semi osaava kaveri tiedossa, jotka lähtis varmaa messiin !

:rolleyes:
 
Vastaus: Epävirallinen normal conquest turnaus [PS3]

Eiköhän meitä se 4 henkeä saada paikalle. Jos Grizzly tai muu smurffeista lukee tätä, niin ilmoittakaa jos kiinnostaa laittaa kimppaporukka kasaan tourneeta varten.

Smurffeilta näillä näkymin tulossa allekirjoittaneen lisäksi t1m4nt, ipauga, PakkolaskuBF ja JuliusSF. Eli jos teiltä RUNista porukkaa irtoaa sekatiimiin, niin mukana ollaan.
 
Vastaus: Epävirallinen normal conquest turnaus [PS3]

Hö ! Meikä olis kans hyvin hyvin kiinnostunut tästä turneesta, muttei ole tiimiä vielä, minkä kengissä pyörisin ! Mikäli jollekki porukalle passaa tulla kaveriksi turneeseen mukaan niin olis kyllä magia !

Edit: Lkirjain, tuossa kun huomasin, että oot Rollosta niin kävi mielessä, että lyödäänkö Rollotiimi pystyyn? Mulla ois muutama semi osaava kaveri tiedossa, jotka lähtis varmaa messiin !

:rolleyes:
Haha ihan hyvä idea :D Mut lupauduin jo toiseen tiimiin pelamaan. Ehkä tulevaisuudessa :D
 
Vastaus: Epävirallinen normal conquest turnaus [PS3]

Miten porukoiden kokoaminen etenee? Alkaa olla ratkaisun hetket käsillä, pidetäänkö tätä ollenkaan.
 
Vastaus: Epävirallinen normal conquest turnaus [PS3]

Vihiriät Baretit [VB] ilmottautuu mukaan

Kokoonpanolla:

Bomitus
Mikekowski
Skypolaris
Ozogay
Maali-Tekia
Jaskakuu
Naku-Ankka
Pekke
Aapdolf

Serveri on

Bomitus sopii matsit

Lisäys rosteriin

Zbtos
Uli
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Epävirallinen normal conquest turnaus [PS3]

Vihiriät Baretit [VB] ilmottautuu mukaan

Bomitus sopii matsit

Tämä selvä. :)

Saako kesken turneen tuoda lisää jengiä sisään jos näyttää, ettei rosteri veny tarpeeksi? Subit tietty suomalaisia ja eipä tässä muiden kuin KFIN-jannujen kanssa ole tullut pelattua. Kyselen lähinnä siksi, ettei ihan kaikkiin pelikavereihin olla saatu vielä yhteyttä ja jos turnee ehtii alkaa ennen kuin saadan parin pelaajan varmuus niin olisi kiva jos saataisiin tuoda pari pelaajaa vielä sisään.
 
Vastaus: Epävirallinen normal conquest turnaus [PS3]

Smurffeilta näillä näkymin tulossa allekirjoittaneen lisäksi t1m4nt, ipauga, PakkolaskuBF ja JuliusSF. Eli jos teiltä RUNista porukkaa irtoaa sekatiimiin, niin mukana ollaan.

Itekkin ilmottaudun smurffeilta mukaan! Heinäkuu on itellä buukattu työllä sun muilla menoilla niin täyteen ettei pleikkarille ole asiaa edes iltaisin, joten kesäkuussa olen vapaa suurimman osan ajasta.
 
Vastaus: Epävirallinen normal conquest turnaus [PS3]

Saako kesken turneen tuoda lisää jengiä sisään jos näyttää, ettei rosteri veny tarpeeksi?

Aloitusviestistä bongattua "HUOM roosteriin saa lisätä pelaajia kesken turnauksen, kuhan ei ole muiden joukkueiden roosterissa." Joten tarpeen tullen voi lisäillä, kuhan ei muilla ole kirjoilla. :)
 
Vastaus: Epävirallinen normal conquest turnaus [PS3]

Aloitusviestistä bongattua "HUOM roosteriin saa lisätä pelaajia kesken turnauksen, kuhan ei ole muiden joukkueiden roosterissa." Joten tarpeen tullen voi lisäillä, kuhan ei muilla ole kirjoilla. :)

Silimät kättee siis täälä pääsä. :)
 
Vastaus: Epävirallinen normal conquest turnaus [PS3]

[FF] Freedom Fighters

zuke (sopii matsit)
Nikotiini
Inkkari
somali_
Elenin / uhka
undermate
L-Kirjain
Viineri
DaCorn
SULTAN_POWER
eXpanderi

+ muut ketkä battlelogista meidän platoonista löytyy. Listassa on varmimmat osallistujat.

Serveri on.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Epävirallinen normal conquest turnaus [PS3]

[????] RUN/SMUR Häröpallo

RudiFIN
t1m4nt
ipauga
PakkolaskuBF
JuliusSF
Raineruf
Rooroo511
Panadoli
apphex13

Mahdollisia varamiehiä platoonien syövereistä peli ajankohdista riippuen

Serveri on käytössä

Kapteenia en vielä ole keksinyt :p
 
Vastaus: Epävirallinen normal conquest turnaus [PS3]

Ilmottautuminen on päättynyt ja turnaus on luotu. Aloitusviestin loppuun tehty lisäyksiä.
 
Vastaus: Epävirallinen normal conquest turnaus [PS3]

Noniin, passaako SoN:lle sunnuntai tai ensi viikolle iltaisin klo 20:30 jälkeen? Laitelkaahan tänne päiviä millon voitte pelata illalla, suurella osalla meidän joukkueen pelaajilla peliaika yleensä alkaa tossa klo 20 jälkeen joten saattaa olla käytännössä mahdotonta aloittaa matsia aikaisemmin.

Kyselen vielä itse tarkemmin VB:n nakkisormilta käykö sunnuntai-ilta ajankohdaksi vai meneekö ensi viikkoon.
 
Ylös Bottom