Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Erepublik - Selainpeli

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Erepublik - Selainpeli

Kutsun voi pistää tännekkin, nahjus@msn.com
Vähän mattimyöhäsenä ilmottelen, mutta tähän osoitteeseen laittelin jo eilen illalla inviä. Miten on muuten, meneekö kutsu hukkaan, jos lähettää sellaiseen osotteeseen, mihin on jo lähetetty?

Edit: Heti kun saisin jostain rahaa / kultaa, muuttaisin Norjasta pois. Töitä ei löydy mistään ja yritäppä elää sitten ilman töitä. Back in USA sanon minä, töitä riittää ja palkatkin on kunnossa.

Edit 2: Espanjaan sitten lähdin kuolemaa karkuun Norjasta, toivottavasti täältä sitten töitä alkaa päivän tai kahden sisään herumaan, muuten alkaa mun citizen olla todella heikossa jamassa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Erepublik - Selainpeli

Vähän mattimyöhäsenä ilmottelen, mutta tähän osoitteeseen laittelin jo eilen illalla inviä. Miten on muuten, meneekö kutsu hukkaan, jos lähettää sellaiseen osotteeseen, mihin on jo lähetetty?

Ei mene hukkaan, siihen tulee vain ilmotus että tähän ja tähän mailiin on kutsu jo lähetetty. Hiddo kun koskaan ehdi ekana lähettämään noita invejä.. :D
 
Vastaus: Erepublik - Selainpeli

Ei mene hukkaan, siihen tulee vain ilmotus että tähän ja tähän mailiin on kutsu jo lähetetty. Hiddo kun koskaan ehdi ekana lähettämään noita invejä.. :D
Kyllä pitää pienessä päivystyksessä kokoajan olla, jos haluaa saada invitet ensimmäisenä lähetettyä. :) Sattumanvarasesti eilen iskin oikeeseen paikkaan, oikeeseen aikaan niin onnistuin ensimmäistä kertaa. Tai niin, ei se kaveri vielä sisään ole kirjautunut joten ilman tätä, no gold!
 
Vastaus: Erepublik - Selainpeli

Kutsuja löytyy, laittakaa yksityisviestillä mailiosoitetta niin laitan tulemaan halukkaille.
 
Vastaus: Erepublik - Selainpeli

Vähän mattimyöhäsenä ilmottelen, mutta tähän osoitteeseen laittelin jo eilen illalla inviä. Miten on muuten, meneekö kutsu hukkaan, jos lähettää sellaiseen osotteeseen, mihin on jo lähetetty?

Edit: Heti kun saisin jostain rahaa / kultaa, muuttaisin Norjasta pois. Töitä ei löydy mistään ja yritäppä elää sitten ilman töitä. Back in USA sanon minä, töitä riittää ja palkatkin on kunnossa.

Edit 2: Espanjaan sitten lähdin kuolemaa karkuun Norjasta, toivottavasti täältä sitten töitä alkaa päivän tai kahden sisään herumaan, muuten alkaa mun citizen olla todella heikossa jamassa.

:eek: Onko suomessa siis norjassa todella asiat noin huonosti :confused: Itse asun USAssa ja ajattelin että heti kun saan rahat kasaan muutan suomeen.
Mitä merkitystä sillä on että onko lento lippu 1tähti vai 2 tähtee vai 4...?
Saako kaverille lähettettyä rahaa? ja miten jos saa?
 
Vastaus: Erepublik - Selainpeli

Ei mene hukkaan, siihen tulee vain ilmotus että tähän ja tähän mailiin on kutsu jo lähetetty. Hiddo kun koskaan ehdi ekana lähettämään noita invejä.. :D

Minulla ainakin meni yksi kutsu ja 5 kultaa hukkaan, kun joku muu oli jo ehtinyt salaman nopeasti lähettämään kutsun. Eli suosittelisin antamaan sähköpostin yksityisviestillä yhdelle kutsujalle.
 
Vastaus: Erepublik - Selainpeli

:eek: Onko suomessa siis norjassa todella asiat noin huonosti :confused: Itse asun USAssa ja ajattelin että heti kun saan rahat kasaan muutan suomeen.
Mitä merkitystä sillä on että onko lento lippu 1tähti vai 2 tähtee vai 4...?
Saako kaverille lähettettyä rahaa? ja miten jos saa?

Kyllä näyttää olevan.
Ärsyttää kun menin lentämään sinne neljän tähden lennolla ja sitten paikanpäällä huomasin viikon oltuani, että eipä tule töitä vaikka päivittäin hain ja useasti.
USA, Sacramento missä asustelin, töitä riitti ja kaikki meni hyvin.
Muutaessasi kannattaa miettiä aika tarkkaan mihin muuttaa ja kaikki rahat, mitkä sulla on jäljellä kannattaa käyttää, koska muuten ne jää sinne maahan. Rahat kyllä käsittääkseni saa takaisin kun muutat takaisin sinne mistä olit lähtenyt.
Kultaa kannattaa myös säästellä jos sitä löytyy, nimittäin pelastaa pahimmassakin paikassa aika mukavasti.

Sitten lennoista. Jos yhden tähden lennolla lennät, menetät 2 pistettä wellnessistä ja kahden tähden lennolla vaan yhden pisteen, kolmen tähden lennolla et yhtään, neljän tähden lennolla saat yhden wellness pisteen ja vitosella 2 pistettä lisää.
Kannattavaa on varmasti lentää 3 - 5 tähden lennoilla vaikka vähän enemmän maksaakin.
Norjaan tuskin tulen muuttamaan takaisin ennen kun sota syttyy ja silloinkin vain sodan ajaksi, koska näyttää olevan Norjassa aika ankeat ajat tai varsinkin Helsingissä.
 
Vastaus: Erepublik - Selainpeli

Kutsuja löytyy, laittakaa yksityisviestillä mailiosoitetta niin laitan tulemaan halukkaille.

Eiei, tänne ne mailit niin päästään tappelemaan niistä :D
Eli 4 kutsua viel jäljellä. Jos en ois saanu sitä yhtä kutsua ni oisin varmaan jo kuollu.. :D
 
Vastaus: Erepublik - Selainpeli

Jaahas, yllä olevat viestit kyllä selittävätkin miksi en töitä saa millään. Mites tuo muuttaminen esim. Espanjaan tai Jenkkeihin tapahtuu? Tickettejä tuolla katselen, mutta kun en hiffaa. :)

Edit. Selvisikin jo.
 
Vastaus: Erepublik - Selainpeli

Muutaessasi kannattaa miettiä aika tarkkaan mihin muuttaa ja kaikki rahat, mitkä sulla on jäljellä kannattaa käyttää, koska muuten ne jää sinne maahan. Rahat kyllä käsittääkseni saa takaisin kun muutat takaisin sinne mistä olit lähtenyt.
Kultaa kannattaa myös säästellä jos sitä löytyy, nimittäin pelastaa pahimmassakin paikassa aika mukavasti.

Siis jos muutan niin rahat jää? jääkö kultakin?

itsellä oli tarkoitus keräillä rahaa jenkeissä ja muuttaa suomeen (norjaan) perustamaan yritystä.
 
Vastaus: Erepublik - Selainpeli

Siis jos muutan niin rahat jää? jääkö kultakin?

itsellä oli tarkoitus keräillä rahaa jenkeissä ja muuttaa suomeen (norjaan) perustamaan yritystä.
Rahat kyllä säilyvät, mutta ne säilyvät esim. dollareina, joilla ei Norjassa tee mitään. Jos ne vaihtaa jenkeissä kullaksi ja Norjassa kullan taas kruunuiksi, niin ongelmaa ei pitäisi olla.
 
Vastaus: Erepublik - Selainpeli

Ei hitsi, miten tossa voi saada työpaikan? Kun ukkeli on nollatasolla ja noita skillejä ei voi korottaa kuin työskentelemällä, niin kuka hitto ottaa ees töihin enää näitä nollatason tyyppejä, kun tarjolla on myös jotain korkemmalla tasolla olevia... :(

Taitaa ennemmin tai myöhemmin kuolema kerätä mun ukkelin pois, kun työnsaanti kiven alla. Oikeassa elämässäkin olen saanut työpaikkani nopeammin. :D

Multa löytyy vielä 3 inviteä, joten privalla pyyntöjä! Päivitän tähän viestiin sitä mukaa kun vähenee.

Edit. 2 kutsua jäljellä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Erepublik - Selainpeli

Joo on Usassa asumisen jälkeen tosiaan ollut vaikeuksia saada töitä.
Ensin Norjassa ei natsannut viikkoon ja nyt muutin Espanjaan, ei yhtään työtarjousta kahteen päivään. Alkaa huolestuttaa, onko koko erepublikissa töitä tarjolla. Ja joudunko tosiaan muuttamaan Yhdysvaltoihin takaisin, että saisin työpaikan taas. Ilmeellistä, hyvin ihmeellistä.

Kultaakaan ei ole loputtomiin, joten ilman töitä tässä kuukauden sisään varmaan kuollaan.

Edit: Nyt Ruotsissa asustelen tällähetkellä. Ei töitä vieläkään, mutta päivän vasta asunut täällä.

Koko Erepublikista työt loppu?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Erepublik - Selainpeli

Hah! Vihdoin ja viimein työpaikka! :D Kannatti muuttaa jenkkeihin. Palkka on huimat 1 USD, mutta siitä se lähtee.

Ja vielä tosiaan löytyy kaksi inviteä halukkaille.

Edit. 1 invite enää jäljellä! (päivitetty 26.9. klo 7.55)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Erepublik - Selainpeli

Lol, mä alotin jenkeissä ja heti ekana päivänä pirate fishchipseiltä vai mitä onkaan sain töitä. Palkkakin on ihan kohtuullinen, 3$ päivässä.
 
Vastaus: Erepublik - Selainpeli

Back to USA. Joopajoo. Ei ollut taas kärsivällisyyttä odotella Ruotsissa työtarjouksia, joten päätin muuttaa takaisin Sacramentoon, sinne mistä kaikki alkoi.
On nyt tullut reissailtua 5 kullan edestä Sacramento - Helsinki - Madrid - Tukholma - Sacramento ja jonkinverran ruokaa on tullut osteltua ettei päivittäin tarvitse käydä kaupassa.
Huonoja kokemuksia kaikista muista paikoista, paitsi Sacramento mihin taas saavuin äskettäin.
Töitä ei vielä ole löytynyt, mutta hopefully kohta.

Missäs ihmiset muuten asuu muualla kun Norjassa eWorldissä? Onko yhtä huono alku ollut kun minulla vai parempi?
 
Vastaus: Erepublik - Selainpeli

Usassa Montgomeryssa. Mielestäni kyllä laitoin itseni alabamaan...

Ärsyttää vain se, että aikavyöhyke on aika erilainen tuolla. Kello olisi nyt 23.03-.-
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom