Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Erepublik - Selainpeli

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Erepublik - Selainpeli

Nyt minäkin tulin tanne (sinne) kurkkimaan, ja tarvittaessa kai pystyn kutsumaan uusia tulijoita.
 
Vastaus: Erepublik - Selainpeli

Huh huh. Sovereign Finland on jo maailman toisiksi suurin puolue. On ne suomalaiset hullua(=nörttiä) kansaa! Olkaamme suomalaisia ja ylpeitä siitä!
 
Vastaus: Erepublik - Selainpeli

Saa kutsua. S-postin löydätte profiilista. Tai sitten privana.

Päivitys! Invite saatu. Kiitokset japaka:lle. Pyytäkää privasta, lauantaihin asti aikaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Erepublik - Selainpeli

Mistäs noita kutsuja voi lähetellä? Mukavalta peli näyttää ja töitäkin sain varmaan 2 minuuttia hakemuksen jälkeen. :) Palkasta en tiedä onko hyvä, mutta tässähän vasta harjoitellaan.
Jos ihmiset haluaa kertoa vähän omasta palkastaan niin mielellään katselisin millasia summia täällä tienataan. Itse tienaan 4 USD päivässä. Hyvä vai huono? :rolleyes:

Edit: Kutsujen lähettely löytyi, eli jos joku kaipailee niin privaa tai tänne vaan niin laitan tulemaan. BaDarille kiitokset kutsusta omalta osaltani.
 
Vastaus: Erepublik - Selainpeli

Minulta voi myös kysellä kutsuja, 5 kappaletta jäljellä...

Edit: Yksi kutsu mennyt, 4 jäljellä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Erepublik - Selainpeli

On se vaan kumma, kun ei töitä löydy. Viestejä on lähetelty vaikka kenelle, mutta ei niin ei.
 
Vastaus: Erepublik - Selainpeli

On se vaan kumma, kun ei töitä löydy. Viestejä on lähetelty vaikka kenelle, mutta ei niin ei.
Missä maassa asustat? Itse olen USA:ssa ja ei tuottanut ongelmia saada hommia. Joissain paikoissa lukee näin mm. Now hiring, niin kannattaa niitä paikkoja kuumotella. Tai sitten vaan kokeilla onnea taas kerran.

Mitäs ihmiset täältä oikein tuolla tekee sen jälkeen kun on duunissa käyty? Itse en ainakaan keksi mitään muuta kun pyörimisen tuolla työpäivän jälkeen. Rahaakin on niin niukasti, että ei pääse muuttamaan taikka oikeastaan tekemään mitään.

Edit: Näkeekö jostain paljonko suomalaisia on tuolla?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Erepublik - Selainpeli

Minultakin löytyy 4 kpl kutsuja vielä. YV:tä kehiin sähköpostin kera niin pistän kutsun tulemaan.
 
Vastaus: Erepublik - Selainpeli

Paljonkos porukat tienaa? Itsellä on tällä hetkellä 2,0 taso "aseidentekemisessä" ja tienaan 1,5 NOK päivässä. Onkos tämä mielestänne ylä- vai alakanttiin?
 
Vastaus: Erepublik - Selainpeli

Paljonkos porukat tienaa? Itsellä on tällä hetkellä 2,0 taso "aseidentekemisessä" ja tienaan 1,5 NOK päivässä. Onkos tämä mielestänne ylä- vai alakanttiin?

Oletkos siinä suomalaisessa 'firmassa'? Maa on Norja ja paikkakuntana Helsinki ja eilen sitten löytyi töitä armeijapuolelta, skilli ehkä hitusen päälle 1 ja palkka 2NOK :b
 
Vastaus: Erepublik - Selainpeli

Aluksi firman menot ovat n. 3NOK jokaisen työntekijän kohdalla, joten ei kannata kinua palkankorotusta jos on 1,5-2NOK, pomot menevät kuitenkin tappiolle. Vasta kun taso on 3 tai enemmän.
 
Vastaus: Erepublik - Selainpeli

Vaikuttaa mielenkiintoiselta. Heitäkää kutsu, jos on ylimääräistä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Erepublik - Selainpeli

Paljonkos porukat tienaa? Itsellä on tällä hetkellä 2,0 taso "aseidentekemisessä" ja tienaan 1,5 NOK päivässä. Onkos tämä mielestänne ylä- vai alakanttiin?



Mulla on housing skill 2.0 ja palkka on 3 NOK. Työpaikkana on Helix Construction.
 
Vastaus: Erepublik - Selainpeli

Työpaikkana suomalainen Nature&co ja palkka vaatimattomat 0.4NOK.
Nousee taidon mukaan elikkäs kun taito 2, palkka 1NOK.
Joku vois tarjota parempaa paikkaa kiitos. :D

Yksi invite jäljellä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Erepublik - Selainpeli

Minäpä nokitan ilmoittamalla, että palkka on 4 NOK ja skilliä 3.05 elintarvikepuolella. Finnish Food Factoryssa työskentelen ja korkeahko palkka johtuu siitä, että olen vastuussa firman PR:stä. Ensimmäinen yrityslehtinen on menossa painoon ilmeisesti lauantaina, joten stay tuned! ;)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom