Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

eri PS2 versiot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vesku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Paikalliseen kauppaan tuli 20 ps2:en erä... Ne meni siinä varmaan viidessä minuutissa.. Olisitte nähneet sen kaaoksen ja taistelun =)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chax
sanoitteko että v5:sia löytyy vasta nyt? ite hankin 23.12 tampereen anttilan megastoresta, ja tunnusmerkit täsmää v5:een, kuten paketin kuvat ja se ruuvi siel sisäl

Mä ostin kanssa 24.12 Helsingin City-Anttilasta v5-koneen. Etukäteen ei ollut mitään tietoa näistä eri versioista, mutta onneksi kävi hyvin.

Ja pakko sanoa, että ei se tuuletin ainakaan mikään hiljainen ole, tosin vanhan version hurinasta ei ole kokemuksia. Kyllä tämäkin piti heti lasin taakse viritellä...

Pikkulinnut lauloi että Konsolinet.fi on saanut myös varastoonsa noita v5-koneita...

PS2, vihdoinkin.

Jess. Vihdoin kävin hakemassa omani. V5 näyttäisi olevan: Pelien kuvat takakannessa täsmäävät aiemmin mainittuihin ja Expansion Socketin takaa löytyy se pieni harmaa ruuvi. Keskisen Veljeksiltä hain. GTA3 ruulz :D

Minun koneeni versio on ilmeisesti joku 0.1 alpha, mutta mitään ongelmia ei kuitenkaan vielä ole ollut.
Kiinnostaisi kuitenkin tietää että voiko ajureita jälkikäteen vaihtaa esim. päivitys-cd:llä, liikkeessä, tai jossain muualla?
Ja kannattaako tämä ylipäätänsä kun ongelmia ei ole ollut?

kiitos.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
Onko mitään tietoa voiko Suomessa viellä vaihtaa v5:teen , vai
onko vain kauppiaasta kiinni?

Vaihtaa miten? Jos oma kone on rikki -> huoltoon oman kauppiaan kautta -> maahantuoja vaihtaa uuteen tai huoltaa vanhan.

Onko jossain muualla maailmassa joku vaihtosysteemi?

Kun tässä muistelin niin jostain kuulin että jossakin maassa oli
kamppanja että vanha kone v4 uuteen v5:n , mutta voi olla
että joku vain puhui p*****...

Hieno foorumi on kyllä. (löysin ps2fin sivuston vasta eilen =))

Mutta oli minulla aiheeseenkin asiaa.
Eli siis ostin eilen itselleni ps2:sen ja helpotuksesta huokasin kun katsoin dvd player version. Ja se näytti olevan tuo 2.1E eli taitaapi pleikka olla v5 =)

Mistä tietää version?

Paljon on ollut puhetta tuon 30004:n version tunnistamisesta. Ilmeisesti tuolla linkin takana on joskus ollut jotain ohjeita mutta en ole parina viime päivänä saanut koko linkkiä auki ollenkaan.

Eli, voisiko joku kertoa minulle, mistä tarkalleen pitäisi sitä ruuvia etsiä expansion bayn kannen takaa? Muistaakseni DVD-ajurini olivat mallia 1.30, eli onko mahdollista että minulla on v5, vai tarkoittaako ajurin versio automaattisesti vanhempaa versiota? Koneen pohjassa on kuusi neliönmuotoista kuminpalaa, joiden alla ovat sitten kait ne pohjan ruuvit.

Kiitokset

Joo, sivusto selvitti asian mainiosti, kiitokset ohjeista. Harmi vaan ettei ruuvia ollut, joten v4 tuli ostettua. Mutta kaipa sillä pärjää :)

Re: Kiitokset

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MKB
Joo, sivusto selvitti asian mainiosti, kiitokset ohjeista. Harmi vaan ettei ruuvia ollut, joten v4 tuli ostettua. Mutta kaipa sillä pärjää :)

No hyvä että infoa löytyi :)
Kyllä tuo V4 on ihan hyvä, kuuleman perusteella myös noissa V5:ssa on aika paljon yksilö eroja. Itse omistan juuri tuon V5 version ja pitäisi saada joku näistä ongelma DVD:stä kuten Cube tai Ronin testaukseen..

Moni on varmaankin miettinyt mitä eroa noilla v4 ja v5 sitten oikeasti on. Itse en ole huomannut mallien välillä mitään eroa DVD-toistossa enkä tuulettimen äänessä. Onko noilla sitten mitään muuta eroa kuin ajurit jotka nekin voi päivittää?

Mitäs eroo on 30003r ja 30004r? Onko ne uudempia kuin 30004 v.5? Vai onko kaikki edellämainitut ikäänkuin v.5 mallia?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava

Mielestäni muissa paketeissa ei ole ollut takana kuvia seuraavista peleistä:

-SSX Tricky
-WWF Smackdown
-Jak & Daxter
-Time Crisis 2

Oli siellä muitakin pelien kuvia, mutta muisti ei toimi ;)

paketissa on aina sivuilla malli tunnus numerot kaupoista saa nykyääschp-3000r

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava

Mielestäni muissa paketeissa ei ole ollut takana kuvia seuraavista peleistä:

-SSX Tricky
-WWF Smackdown
-Jak & Daxter
-Time Crisis 2

Oli siellä muitakin pelien kuvia, mutta muisti ei toimi ;)

paketissa on malli numerot

:confused:

Voisiko joku ystävällisesti selittää että mistä kohtaa tarkalleen ja minkä näköinen ruuvi sieltä expansion baysta pitäisi löytyä? En millään pääse kattomaan sitä kuvaa tuolta modchipfinland.com:ista.

Ylös Bottom