Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

eri PS2 versiot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vesku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Eha
:confused:

Voisiko joku ystävällisesti selittää että mistä kohtaa tarkalleen ja minkä näköinen ruuvi sieltä expansion baysta pitäisi löytyä? En millään pääse kattomaan sitä kuvaa tuolta modchipfinland.com:ista.

Nyt toimii. Kato sieltä artikkeleista se PS2 versiot juttu. Siellä on V5:sen kohdalla linkki siihen kuvaan..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan *****
Moni on varmaankin miettinyt mitä eroa noilla v4 ja v5 sitten oikeasti on. Itse en ole huomannut mallien välillä mitään eroa DVD-toistossa enkä tuulettimen äänessä. Onko noilla sitten mitään muuta eroa kuin ajurit jotka nekin voi päivittää?

Vuokrasin Cube:n ja se ei toimi. Laitteeni on scph 30004, DVD-ajurti 1.20e, muuta 1,20 paitsi pleikka laiteajuri 1,10. Olen lueskellut täältä foorumista, että toikin leffa toimis ps2:ssa. miten sen saa toimimaan omassani?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Laardiaattori

Vuokrasin Cube:n ja se ei toimi. Laitteeni on scph 30004, DVD-ajurti 1.20e, muuta 1,20 paitsi pleikka laiteajuri 1,10. Olen lueskellut täältä foorumista, että toikin leffa toimis ps2:ssa. miten sen saa toimimaan omassani?

Maahantuoja on ilmoittanut ettei Cube toimi PS2:ssa. Ei vaikka itkisi.

Toisaalta joku täällä on sen saanut toimimaan. Mutta jos oletetaan että koneet vaihtoon jos Cube ei toimi. Niin varmaan 99,99999999% PS2:sista menisi vaihtoon. Sama homma levyn kanssa.

Eli jos Cube ei toimi, niin ei toimi. Siinä ei auta koneen vaihtokaan. Ja Cubehan on tökkinyt myös muissa DVD-laitteissa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava

Maahantuoja on ilmoittanut ettei Cube toimi PS2:ssa. Ei vaikka itkisi.

Toisaalta joku täällä on sen saanut toimimaan. Mutta jos oletetaan että koneet vaihtoon jos Cube ei toimi. Niin varmaan 99,99999999% PS2:sista menisi vaihtoon. Sama homma levyn kanssa.

Eli jos Cube ei toimi, niin ei toimi. Siinä ei auta koneen vaihtokaan. Ja Cubehan on tökkinyt myös muissa DVD-laitteissa.

Jaa-a. Mulla on varmaan joku extra spesiaali PS2 koska mä kattelin Cuben sillä just viime viikonloppuna. Ihan oli vuokraamosta haettu R2 Cube. Muistin vasta äsken ku luin tätä että sen ei pitäis toimi. Mistähän johtuu. Ai joo, PS2:nen on V5 mallia ja sisällä sykkii Messiah, mutta empä usko että tuo modi siihen vaikuttais. Muilla kyseisen modin omistajilla kokemuksia?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kurdt

Jaa-a. Mulla on varmaan joku extra spesiaali PS2 koska mä kattelin Cuben sillä just viime viikonloppuna. Ihan oli vuokraamosta haettu R2 Cube. Muistin vasta äsken ku luin tätä että sen ei pitäis toimi. Mistähän johtuu. Ai joo, PS2:nen on V5 mallia ja sisällä sykkii Messiah, mutta empä usko että tuo modi siihen vaikuttais. Muilla kyseisen modin omistajilla kokemuksia?

Ota tästä sitten selvää ;)

Voihan olla, että modi vaikuttaa. Tai sitten Cuben kopio, jonka omistat on sellainen maanantai kappale. Tai pleikkarisi on maanantai kappale. Yleisesti ottaen tuo Cube ei toimi kaikilla.

Talvisota ja Tuntematon sotilas DVD-levyissähän oli häikkää kopiosuojauksessa. Eivätkä toimineet PS2:sessa. Finkinolta joutui pyytämään korjatun version jotta sai toimimaan.

Tuli mieleen, että nuohan voisivat toimia modatussa koneessa. Niin olisikohan Cuben levyssä ollut samoja ongelmia.

Japanissa on tulossa taas uudet DVD ajurit.
Ainakin allaolevan linkin mukaan odotettavissa olis äänen ja kuvanlaadun parannusta (mitä vikaa nykyisin on?)

Toivottavasti pian eurooppaankin.

DVD drivers

Ylös Bottom