Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Erikoisohjaimet: Mikä ratti / rattiongelmat?

JussiMan

New Member
Mikä ratti ps2:lle?

Mikä ratti mun kannattais ostaa PS2:lle?
Semmonen joka toimis GT3:ssa ja WRC:ssä.
Kuulin muuten huhun että joku logittechin ratti toimis EAn formula 1 ps2 pelissä.
 
Toi Logitech:in GP Force -ratti on niihin peleihin sopiva ja myös paras, toimii myös F1:sessä! Käy kattoo ratin kuvaa Logitech:in sivuilla www.logitech.com... NÄIN O!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban


Netista.com pääsee aika lähelle. PS2 + muistikortti 1490mk ja kun miinustetaan muistikortin hinta 240mk niin hinnaksi PS2:lle jää 1250mk.

Eikös sieltä ole lopussa noi koneet? Tai sitten olen taas ihan tutkalla :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Luckyman


Kivahan se ois mut:

a) Maksaa PS2:n verran

b) Ei toimi PS2:ssa

:p

Joku eDomen sälleistä väitti että toimisi, ja näin jopa kuvan jossa pelattiin GT3:sta Momolla ja jollakin toisella ratilla.
Siitä ei ole tietoa että, toimiiko muiden pelien kanssa ja toimiiko niinkuin on tarkoitettu.
pelisessiokuva
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Loke


Eikös sieltä ole lopussa noi koneet? Tai sitten olen taas ihan tutkalla :)

Juu, loppu ne taitaa olla mutta tuskin kovin pitkäksi aikaa. Pointti oli siinä että PS2:n saa tuohon hintaan, kunhan nyt niitä saataisiin taas kauppoihin.
 
Aika mautonta lähettää kaikkiin koteihin mainos, jossa mainostetaan tuotetta joka oli loppu jo viikkoja ennen mainoksen tuloa ja koneita ei edes aiota hankkia. Olisi taas kuluttaja-asiamiehelle hommia.
 
Re: Mikä ratti ps2:lle?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JussiMan
Mikä ratti mun kannattais ostaa PS2:lle?
Semmonen joka toimis GT3:ssa ja WRC:ssä.
Kuulin muuten huhun että joku logittechin ratti toimis EAn formula 1 ps2 pelissä.

On olemassa jokin Ferrari-ratti, joka on alunperin PC-ratti, mutta sillä voi myös pelata esim. Gran Turismo 3:sta (testattu). Se isketään USB-porttiin kuten myös muut ratit.

Kai tuo Logitechin ratti on kuitenkin parempi, onhan se ns. virallinen gt3-ratti.
 
kyl se varmaa...

Kyllä se varmaan toimii myöskin WRC:ssä, koska kumpikin on Sonyn omia pelejä ja olishan se häpeä jos ei toimisi.
 
MOMO & PS2

Itse GT3:sta MoMolla pelanneena voin todeta että se toimii vallan mainiosti PS2:sen kanssa.

Mikään tosin ei taida taata että se toimii myös muiden PS2 autoilupelien kanssa, mutta toivotaan parasta.


--
Jsa
 
Päädyin siis....

Päädyin siis näitten puheiden perusteella tohon logitechin viralliseen Gran turismo rattiin vai kuinka-:confused:

-------------------------------
mpdman: Jussiman muistahhan se _muokkaa_ toiminto
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tuli testattua tuota MOMOa PC-Superstoressa GT3:lla. Hieno ratti, mutta missä tärinät? Laitoimme ne kyllä päälle ja samassa koneessa ollut toinen Logitech kyllä tärisi ja pörisi. Elikkä toimivatko MOMOn forcet vain PC:llä?
 
thrustmaster forcefeedback gt racing

Mulla on kyseinen ratti ja toimii vallan mainiosti. Jämäkkä tuntuma ja tunnokas ohjaus. Alussa tuntui oudolta ajaa, mutta parin tunnin ajosession jälkeen täytyi todeta että vitun hyvä ratti! Toimii kaiken hyvän lisäksi vielä usb-liitännän kautta PC:ssäkin.

Mutta monien kokeilimieni rattien jälkeen itse päädyin tähän malliin eikä ole tarvinnut katua.
 
Re: thrustmaster forcefeedback gt racing

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan happiloppuu
Mulla on kyseinen ratti ja toimii vallan mainiosti. Jämäkkä tuntuma ja tunnokas ohjaus. Alussa tuntui oudolta ajaa, mutta parin tunnin ajosession jälkeen täytyi todeta että vitun hyvä ratti! Toimii kaiken hyvän lisäksi vielä usb-liitännän kautta PC:ssäkin.

Mutta monien kokeilimieni rattien jälkeen itse päädyin tähän malliin eikä ole tarvinnut katua.

Onko tämä nyt se ferrari -ratti, jossa orhi keskiössä?
Mistä ostit ja paljonko maksoi?
Onko polkimet hyvät, isojalkaiselle ( 45 ) ?
ps: ferrari sucks, mutta jos ratti on loistava, niin siihen saa tarran keskiöön...;)
 
Ylös Bottom