Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Error 52410, hermot menee.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Teioh
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Teioh

New Member
Tälläinen ongelma: ajattelin kytkeä Wiini Nintendon omalla USB palikalla nettiin, mutta heittää joka kerta errorin 52410. Antaa asentaa hyvin koneelle, löytää palikankin heti, mutta connection testissä tökkää, ei löydä mitään.
Melkein kaikki Googlella löydettävissä olevat keinot on kokeiltu, mutta ei mitään hyötyä. Ja minkähän näköinen pitäisi ip-osoitteen olla? Tällä hetkellä on 192-alkuinen.
Ei nyt ihan vielä viitsisi pyyhettä heittää kehään tämän kanssa, jos jollakulla on hyviä neuvoja niin otetaan vastaan. :)

Vastaus: Error 52410, hermot menee.

Teioh sanoi:
Tälläinen ongelma: ajattelin kytkeä Wiini Nintendon omalla USB palikalla nettiin, mutta heittää joka kerta errorin 52410. Antaa asentaa hyvin koneelle, löytää palikankin heti, mutta connection testissä tökkää, ei löydä mitään.
Melkein kaikki Googlella löydettävissä olevat keinot on kokeiltu, mutta ei mitään hyötyä. Ja minkähän näköinen pitäisi ip-osoitteen olla? Tällä hetkellä on 192-alkuinen.
Ei nyt ihan vielä viitsisi pyyhettä heittää kehään tämän kanssa, jos jollakulla on hyviä neuvoja niin otetaan vastaan. :)

USB palikasta en paljoa tiedä, mut varmista, että sulla on WLAN routterissa MIXED mode päällä, eikä esim. pelkkä Wireless G.

En muista ihan tarkkaan mikä virheilmoitus minulla tuli, kuitenkin jokin 524-alkuinen. Ongelma selvisi sillä, että poistin zonealarmin ja vaihdoin palomuurisoftan.

Voi olla aivan liian perusneuvo, mutta onko sinulla uusin ohjelmistopäivitys? Muistaakseni 1.03:ssa on ollut jotain ongelmia, mutta ainakin tuolla 1.04:lla minulla toimii yhteys moitteetta. http://www.nintendo.fi/?file=177

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mulla oli kans ongelmia wifin kanssa mutta DSällä tällä kertaa. samaa sanoo mitä sulla mutta vika oli mulla ainakin palomuurissa. Vaikka antaa wifille oikeudet toimia niin ei toimi, pitää sammuttaa koko palomuuri. Kokeilin montaa eri palomuuria (Zonealarm,komodo..). Lopuksi tein niin että sammutin koko palomuurin ja pistin virusohjelman tekemään automaattisesti tarkastuksen siihen aikaan kun olen töissä. ei ehkä järkevää mutta toimiipahan wifi

Ylös Bottom