Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Totta kai klassikko tuli katsottua, ja tyytyväinen olen että Barca sen voitti.
Ihmetyttää muuten tämän topicin suosia verrattuna valioliiga topicciin. Kuitenkin kovatasoisempi sarja kyseessä jne.
La Liga saattaa olla viihdyttävämpi, mutta sillä ei ole mitään tekemistä sarjan tason kanssa. Real Madrid - Sevilla peli näytti, että edes puolustuspelin alkeet ei näytä olevan huippujoukkueiden hallussa. Väittäisin, että Valioliiga on kovatasoisempi liiga.Totta kai klassikko tuli katsottua, ja tyytyväinen olen että Barca sen voitti.
Ihmetyttää muuten tämän topicin suosia verrattuna valioliiga topicciin. Kuitenkin kovatasoisempi sarja kyseessä jne.
La Liga saattaa olla viihdyttävämpi, mutta sillä ei ole mitään tekemistä sarjan tason kanssa. Real Madrid - Sevilla peli näytti, että edes puolustuspelin alkeet ei näytä olevan huippujoukkueiden hallussa. Väittäisin, että Valioliiga on kovatasoisempi liiga.
jippii, CR7 (kohta CR17?) vihdoin realiin!! käkän js ronnien avulla mestaruus on taas meidän. vielä pitäs saaha joku tohon hainzin tilalle, joutas heinze heivata helevetiin madridist.
Mitä olisikaan sunnuntait ilman perinteisiä La Ligan hulinoita?Vieläkös Lähettää U-Kanava näitä La Liga otteluita? Ja koska itse liiga alkaa? En malta odottaa Virkkusen Espanjan Liigan selostuksia
E: Veikkaus - urheilu - vedonlyönti | La Liga takaisin ruutuun! Osallistu nettiadressiin | jalkapallo-espanjan-la-liga
Itse allekirjoitin sitten heti!
Mitä olisikaan sunnuntait ilman perinteisiä La Ligan hulinoita?
Ei kukaan ainakaan vielä ole ilmoittanut mitään. Viasat ja Canal ovat jo syksyn lanseerausken tehneet, joten en jaksaisi uskoa, että kumpikaan näistä niitä näyttäisivät. Toisaalta syyskuussa on tulossa suhtkoht iso kaapelikanavien uudistus (ainakint tällä päin), joten on mahdollsita, että sieltä iskee joku uusi kanava, joka saattaa LaLigaa näyttää. Uutisointi asian taholta ollut aika hiljaista.eli millä maksu kanavalla ne sitte näkyis? *itun canal plus saatana!
La Liga täydentää CANAL+:n huikean futispaketin - MTV3.fi - Urheilu - Jalkapallo - Uutiset
JEE JEE! Ja kun vielä tuo Tuomas Virkkunenkin saadaan Canalille niin ai että! Loistavaa.
E: " CANAL+:n jalkapalloselostuksista vastaavat Mikko Innanen, Tuomas Virkkunen ja Juha Taivainen. "