Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ESPN HOCKEY vai NHL2004 ?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leon_160
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Ei muakaan kiinnosta Toni haukat pätkääkään vaikka kuinka yritän, koska laji ei kiinnosta tipan vertaa.
Olisi hyvä vertaus jos kyseessä ei olisi ihan toisenlainen laji - nyt kyseessä on kuitenkin palloilu- ja joukkuelaji kuten jääkiekko, josta ko. henkilö on ilmeisesti kiinnostunut - tai ainakin jääkiekkopeleistä. Ei muakaan nappaa jääkiekkopelit (lätkää seuraan IRL vain MM-skabat), mutta veikkaan että jos ESPN Hockey (2004) yltää simulaationa lähellekään PESiä, tulee sekin kolahtamaan mulle.

Ja sehän nyt on jo selvinnyt ettei PES kiinnosta kun ei ole kokeillut. Kyse onkin enää siitä kiinnostaako sen jälkeen kun on kokeillut. ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Ei muakaan kiinnosta Toni haukat pätkääkään vaikka kuinka yritän, koska laji ei kiinnosta tipan vertaa.

Sama juttu.


Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
Mmmm...jotkut tykkää jostain, jotkut toisesta, niin se vain on. Sanon vain, ettei futis juurikaan kiinnosta.

Et ole ainut.

NHL 2K3 on ollut lainassa jo muutaman kuukauden. Ei sitä jaksa hullukaan enää pelata. Itse asiassa peli oli tietyllä tavoilla, kuten pelimoottoriltaan sen verran yhtäläinen 2K2:een nähden, että tuntui kuin pelaisi samaa peliä uudestaan (vaikka asia ei pintaa syvemmältä katsottuna näin olekaan). Ulkokuori on kuitenkin melkoisen tärkeä, kuten tunne-elämässäkin. 2K3:sta tuli pelattua vain noin neljän kuukauden ajan, joten ilo nähdä, että grafiikka on ihan eri planeetalta ENH:ssa.
 
Olisi hyvä vertaus jos kyseessä ei olisi ihan toisenlainen laji - nyt kyseessä on kuitenkin palloilu- ja joukkuelaji kuten jääkiekko
Silti eri laji. Tunnen monia, jotka ovat lätkä faneja henkeen ja vereen, mutta katsovat kieroon kun puhun jalkapallosta. Ja jos pelissä itse laji ei kiinnosta, niin tuskinpa on paljon merkitystä sen jälkeen kuin hyvä se peli on pelinä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
Ihmettelen kyllä miksei CHAOS:ta kiinnosta futis????No ihmiset on erilaisia.
En haluaisi ruikuttaa mitään, mutta ainakin se vaikutti kiinnostukseeni, että pienenä harrastin futista. Mutsini rupesi ruikuttamaan valkulle ja vaihdoimme joukkuetta (enhän minä tuolloin mitään voinut päättää). Siellä toisessa joukkueessa sitten ei tullut peliaikaa (arvaatte varmaan miksi) ja koko homma rupesi haisemaan sonnalta. Olipa "mukavaa" kyyhöttää sateessa penkillä monia otteluita.
Osaltaan FIFA 98 vaikutti kanssa. Broidi tykkäs pelata, meikä inhos mm. surkeeta ohjausta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
En haluaisi ruikuttaa mitään, mutta ainakin se vaikutti kiinnostukseeni, että pienenä harrastin futista. Mutsini rupesi ruikuttamaan valkulle ja vaihdoimme joukkuetta (enhän minä tuolloin mitään voinut päättää). Siellä toisessa joukkueessa sitten ei tullut peliaikaa (arvaatte varmaan miksi) ja koko homma rupesi haisemaan sonnalta. Olipa "mukavaa" kyyhöttää sateessa penkillä monia otteluita.
Osaltaan FIFA 98 vaikutti kanssa. Broidi tykkäs pelata, meikä inhos mm. surkeeta ohjausta.

Ymmärrän yskän,mutta eikös videopeli ja oikee futis oo kummiski vähän eriasia.Virtuaalisesti voi olla jopa Kluivertti.PES3:sessa on ainakin tosi hyvä pelattavuus verrattuna FIFA:an.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
Ymmärrän yskän,mutta eikös videopeli ja oikee futis oo kummiski vähän eriasia.Virtuaalisesti voi olla jopa Kluivertti.PES3:sessa on ainakin tosi hyvä pelattavuus verrattuna FIFA:an.
Tjuu, kaipa meikäläisellä on vielä tarumoja, tai jotain:D . Kattoon sitten joskus. Olen vähän pihikin hankintojen suhteen.
 
ESPN NHL hockey vai NHL 2004? = CHAOS istuu pikkupoikana sateessa futiskentän vieressä.

QUE?! :confused:

Ehkä yks parhaimpia offtopicceja pitkiin aikoihin :D

Ja ihan pakko mainita, etten sitten hankkinut EA:n kiekkoa, vaikka se ihan hyvältä vaikutti, ottaa vaan 2K3:n jälkeen niin koville tuo olematon viisikkopelaaminen, vaikka vastustajan tekoäly onkin parantunut... ESPN:nää odottelen PES3:n viihdyttäessä, ja edelleen suosittelen samaa Chaossille. Omalta osaltani offtopiccia ei tähän ketjuun enää tule.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
ESPN NHL hockey vai NHL 2004? = CHAOS istuu pikkupoikana sateessa futiskentän vieressä.

QUE?! :confused:

Ehkä yks parhaimpia offtopicceja pitkiin aikoihin :D

Ja ihan pakko mainita, etten sitten hankkinut EA:n kiekkoa, vaikka se ihan hyvältä vaikutti, ottaa vaan 2K3:n jälkeen niin koville tuo olematon viisikkopelaaminen, vaikka vastustajan tekoäly onkin parantunut... ESPN:nää odottelen PES3:n viihdyttäessä, ja edelleen suosittelen samaa Chaossille. Omalta osaltani offtopiccia ei tähän ketjuun enää tule.
Öh, istuin, en enää. On muuten totta tuo EA:n versioiden viisikkopelaamisen olemattomuus (ainakin NHL2003:een asti, 2004:stä en tiedä): Hyökkäyksessä saattaa oman puolen tietsikka lähteä jonnekin karkuun, tai seisoskelee paikoillaan etsimättä maalintekopaikkaa. Sama pätee puolustuksessa.
 
Hyökkäyksessä saattaa oman puolen tietsikka lähteä jonnekin karkuun
Yleensähän siinä kävi niin, että kun lähdettiin hyökkäämään niin tietokone katsoi tilanteen turvalliseksi suorittaa vaihto ja niinpä muut pelaajat luisteli vaihtoon kun yksin hyökkäsit. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Yleensähän siinä kävi niin, että kun lähdettiin hyökkäämään niin tietokone katsoi tilanteen turvalliseksi suorittaa vaihto ja niinpä muut pelaajat luisteli vaihtoon kun yksin hyökkäsit. :D
Niin, tai kun yritti saada ylivoimalla pyöritystä aikaiseksi, tietsikka (oman puolen) jarrutteli ja pakit ihmettelivät peliä siniviivan väärällä puolella.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Silti eri laji.
No tottakai se on eri laji mutta valovuoden lähempänä kuin skeittaus. Monet jonkin palloilulajin harrastajat/seuraajat harrastavat/seuraavat jotain muutakin palloilulajia. Miksi? Koska useimmissa palloilulajeissa on samat periaatteet, formaatti vain on hieman erilainen.

Tunnen monia, jotka ovat lätkä faneja henkeen ja vereen, mutta katsovat kieroon kun puhun jalkapallosta.
Itse en tunne sellaisia jotka kieroon katsoisivat mutta onhan toki niitä joita ei kiinnosta kuin yksi laji. Tosin huomattavasti enemmän tunnen niitä joita kiinnostaa useampi kuin yksi laji vaikkei aktiivisesti seuraisi kuin yhtä.

Ja jos pelissä itse laji ei kiinnosta, niin tuskinpa on paljon merkitystä sen jälkeen kuin hyvä se peli on pelinä.
Ahaa? No tuosta olen kovasti eri mieltä. Esim. mua ei kiinnosta lumilautailu mutta SSX:ää pelaan mielelläni (ja tiedän monia muita samanlaisia pelaajia), olen pelannut yleisurheilupelejä vaikkeivät yu-lajit kiinnosta, EA:n jenkkifutispelit ovat saaneet monet jenkkifutiksesta ennen piittaamattomat kiinnostumaan lajista/pelistä kokeiltuaan Maddenia (tai näin olen kuullut/lukenut) &c.
Ja kuten jo kirjoitin, olen nähnyt PESin vakuuttavan tenavan joka ei ole urheilusta/futiksesta pätkääkään kiinnostunut joten jos joku on kiinnostunut palloilulajista ja sellaisesta palloilulajista(/pelistä) jossa yritetään joukkueen voimin toimittaa peliväline vastustajan verkon perukoille ja jos arvostaa pitkälle vietyjä simulaatioita niin pidän hyvin todennäköisenä että PES-sarja - ja varsinkin PES3 - valloittaa tämän sydämen.
Mutta kokeilematta ei tiedä vaikka arvailla aina voi.
 
Palloilulajeissa on ominaista monesti toisen palloilulajin väheksyminen, koska juuri sitä omaa lajia pidetään parhaana ja palloilulajien kuninkaana. Mutta samapa tuo.. en jaksa tuosta enää väitellä. Ota sinäkin Karma ihan rauhllisesti. Ei oo sun tehtävä saada ihmisiä vakuuttuneeksi siitä, että Pessiä kannatta pelata. ;)
 
:p Ihan relahan mä olen ollut.
Mä vain haluan että mahdollisimman monilla ihmisillä on mahdollisimman kivaa - ja jos PESistä/futiksesta pitää, sitä on aivan törkeän kivaa pelata. Päivästä päivään, kuukaudesta toiseen, vuosi vuoden jälkeen. Siinä ajassa pelejä tulee ja menee mutta PESistä sen kun riittää iloa (isältä pojalle).
Totesinpa vain ettei PESistä pitämiseen välttämättä tarvita kummoistakaan kiinnostusta nimenomaan futikseen - eikä siinä asiassa ei ole paljon väittelemistä ellei välttämättä halua väitellä vain väittelemisen ilosta. :rolleyes:
 
Ylös Bottom