Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Espn Nba 2k4

Yhdessäkään mun lukemassa arvostelussa ei sanota etteikö espn pieksisi liveä. Espn on arvostelujen perusteella lähempänä oikeaa koripalloa kun live. Eli jos on koripallon hc fani kannattaisi ostaa Espn. Niin minä ainakin teen
 
Pitemmälle pelattuna 2K4 vaikuttaa kuin vaikuttaakin paremmalta kuin 2K3.Sensijaan NHL2K4:sta en jaksa pelata.
 
Pieni addiktio syntymässä tähän NBA:han.Paljon pelanneet voisivatkin kertoa kehittyykö franchise-moodissa parin vuoden sisällä pelaajat uusiksi tähdiksi.
Esim.James,Anthony ja koneen tekemät Draft-pelaajat.
 
Ihan hyvältä peli vaikuttaa kun löytyi viimein toimivat slideri säädöt. Vielä pitäs alkaa säätä pelaaja siirrot ja oikeat kokoonpanot että vois alottaa pelaa kautta.
Tämä on hyvä linkki jos haluaa alkaa tehä puuttuvia pelaajia säätä oikeita kokoonpanoja http://www.nba2konline.fr.st/
 
Onkos kukaan muuten teistä saanut netistä ladattuja rostereita tungettua onnistuneesti xportin/gamesharkin kautta muistikortille? Tai siis kyllähän ne muistikortille menee ja pleikkari näyttää ne kiltisti kun kortin sisältöä tonkii mutta itse korispeli ei niitä tunnista sitten millään... :mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tuska-Ukko
Onkos kukaan muuten teistä saanut netistä ladattuja rostereita tungettua onnistuneesti xportin/gamesharkin kautta muistikortille? Tai siis kyllähän ne muistikortille menee ja pleikkari näyttää ne kiltisti kun kortin sisältöä tonkii mutta itse korispeli ei niitä tunnista sitten millään... :mad:

Sulla taitaa olla jenkkiversion rosterpäivitys, ne ei toimi pal versiossa.
 
Joo no niinpäs onkin... voi prkl. Pitää sitten väsäillä tuon www.nba2konline.fr.st -sivuston mukaan omat rosterit.
 
Tässä on myös toinen hyvä sivu rosterien tekoon
http://www.gamefaqs.com/console/ps2/game/36644.html
 
Aika äkkiä nuo rosterit saikin kyhättyä kun laittoi hihat heilumaan. Pisti vaan aluksi kummastuttamaan miksi ihmeessä peliin on tyrkätty rajoite ettei voi luoda kuin massiiviset KYMMENEN uutta pelaajaa? No saihan tuonkin siis kikkailemalla ohitettua mutta ihmetyttää silti Segan järjenjuoksu...
 
Mitä mieltä olette itse pelistä? Mielestäni 2k3 on pelattavuudelta parempi, tottakai 2k4 on nätimpi, mutta se ei asiaa auta. 2k4:ssä ei kikkailua juurikaan pysty käyttämään, kun heti tulee hyökkääjän virhe. Pelaajat tuntuvat reagoivan padiin huonommin kuin aikaisemmassa versiossa ja donkkianimaatiot nykivät ja ovat aika naurettavan näkösiä. Laittakaahan mielipiteitänne 2k4:stä verrattuna 2k3:een!
 
Ylös Bottom