Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ESPN NHL 2k5 franchise -tarinat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vatafak
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: ESPN NHL 2k5 franchise -tarinat

käkikotka sanoi:
Siis onko pelissä Ovechkin?itellä on just PS2-versio.Mites Sidney Crosby?

Tuskinpa Crosbya löytyy, miestähän ei ole vielä edes varattu NHL:ään, 1987 ikäluokkaa nimittäin. Ja tuskinpa noihin draftattaviin pelaajiin on lisenssejä hankittu...

Minäkin laiton Franchinen uusiks. Bruinsilla tietysti, mutta nyt en tehnyt niin järjettömiä ostoksia.

Nyt free-agentseista tarttui mukaan:
Bondra
Schneider
Houlder
Patrick (41 vee)
Mats Lindgren
Anson Carter
Felix Potvin
Damien Surma (pakko olla jos nimi on tuo)
Jeff Farkas

Tein itseni pelaamaan vasenta laitaa Carterin ja Bergeronin ketjussa. Tehot 1+1 kolmessa ottelussa. Kuten jo tuolla ESPN NHL 2K5 ketjussa kirjoitinkin, pelailen lukitetusti LW:llä. Ainoa mikä häiritsee, on taklauksien vähyys. Laukaukset menee järkevästi ja kone ei häviä läheskään niin paljoa aloituksia kuin minä.

Kausi lähti silti käyntiin tappiolla Delvistä vastaan. Tampan sentään voitin.

Aloitinpa minäkin franchisen, Tampa Baylla. Lokakuu on pelattu, elikkäs siis 7 peliä. Ailahtelevaa on ollut, 4 voittoa ja 3 tappiota. Ainut vaihto on Stillmanin poimiminen takaisin free agenteista.

Tulokset:
TB - Bos 5-0 W
TB - Pho 1-2 L
NJ - TB 5-3 L
TB - Atl 3-2 W
CBJ - TB 2-4 W
TB - Min 2-3 L
TB - SJ 6-3 W

Pistemiehet 7 pelin jälkeen:
1. M. St.Louis 4+4=8
2. F. Modin 3+4=7
3. R. Fedotenko 2+3=5
4. D. Andreychuk 3+2=5
5. B. Richards 2+3=5
6. V. Lecavalier 1+4=5

Khabibulin pelannu kaikki pelit, 88,6% ja 2,49maalia/peli.

Päivittelen tätä viestiä aina tietyin väliajoin, ni ei tuu turhia viestejä.

Anzi23 sanoi:
Sori vaan, mutta on pakko sanoa, että eikös Columbus Blue Jacketsin lyhenne ole CBJ eikä CMJ? Tuo on pistänyt silmään sinun franchise-juttuja seuratessa. Milläs perusteilla Bure oli sitten muuten ylimielinen? Heheh.. ;)

juu onhan se CBJ, meni pari aluks toho cmj lyhenteesee nii en jaksanu alkaa jokaisesti vaihtaa enää :P ja kielen päälle toi sit tarttu kans jo.

ja burehan alko olee vanha pieru jo ja joukkueeseen sopii yks ns. johtaja :P
kariya on lähinnä joukkueen henkinen johtaja ja hyvä motivaation lähde nuorille mun pakassa ;)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Alotin franchisen sittenkin Rangersilla ja pro -tasolla. Nyt on takana 10 ottelua tuloksilla:

Vastustaja: Tulos: Minun molari:
Minnesota 5-2 W Weekes
Columbus 2-2 T Weekes
Atlanta 2-1 W Weekes
Carolina 3-0 W Dunham
Florida 3-2 L OT Dunham (karmeita hörppyjä)
Detroit 4-1 W Weekes
Anaheim 3-0 W Weekes
Carolina 4-0 W Dunham
Montreal 5-1 W Dunham
Colorado 4-0 W Weekes

Hankintoja:

Ziggy Palffy (Sopimus 4 vuotta, kaikki rahat meni :o )
Teppo Numminen (Sopimus 1 vuosi)

Vaihtoja:

LaBarbera ja Valiquette <-> Atlantan varauksia
Rangersin 9 varaus <-> Bacashihua

Slidereitä säätelen edelleen, mikään ei tunnut hyvältä. :( Vetoja tulee liikaa ja vastustajan mokke on hooveri ja oma muuri. Apuja?

Tep sanoi:
Alotin franchisen sittenkin Rangersilla ja pro -tasolla. Nyt on takana 10 ottelua tuloksilla:

Vastustaja: Tulos: Minun molari:
Minnesota 5-2 W Weekes
Columbus 2-2 T Weekes
Atlanta 2-1 W Weekes
Carolina 3-0 W Dunham
Florida 3-2 L OT Dunham (karmeita hörppyjä)
Detroit 4-1 W Weekes
Anaheim 3-0 W Weekes
Carolina 4-0 W Dunham
Montreal 5-1 W Dunham
Colorado 4-0 W Weekes

Hankintoja:

Ziggy Palffy (Sopimus 4 vuotta, kaikki rahat meni :o )
Teppo Numminen (Sopimus 1 vuosi)

Vaihtoja:

LaBarbera ja Valiquette <-> Atlantan varauksia
Rangersin 9 varaus <-> Bacashihua

Slidereitä säätelen edelleen, mikään ei tunnut hyvältä. :( Vetoja tulee liikaa ja vastustajan mokke on hooveri ja oma muuri. Apuja?

Säädä Goalie anticipation-asetusta!

Mikä tämä juttu on kun kaikki kertoo hankkineensa ihan ihme pelaajia free agents listalta. Pavel Bure sun muut on sieltä löytynyt. Mulla ainakin paras pelaaja taitaa olla joku Tverkovsky tai vastaava. Ja vaikka alottaa francisen uudestaan, siellä on vaan samat naamat X-boxilla pelaan, onko sillä väliä?!?!?

Lape sanoi:
Mikä tämä juttu on kun kaikki kertoo hankkineensa ihan ihme pelaajia free agents listalta. Pavel Bure sun muut on sieltä löytynyt. Mulla ainakin paras pelaaja taitaa olla joku Tverkovsky tai vastaava. Ja vaikka alottaa francisen uudestaan, siellä on vaan samat naamat X-boxilla pelaan, onko sillä väliä?!?!?

Katso viestistä #12 eteenpäin.

Voi hitto. Joudimme (mä ja veljet) aloittamaan uuden kauden. Vanha tilttasi loukkaantumisien takia. Calgary vaihtui Tampaan. Kerron lisää kaudesta - myöhemmin.

Nyt alko franchise WINNIPEG JETSILLÄ. Eli tein oman joukkueen, ja vaihdoin itelle kaikki phoenexin pelaajat.

Pelipaidat ei ole samanlaiset kuin entisaikaan, mutta onneksi sentään Winnipegin logo löytyi!!
Totta kai tein hirveen määrän pelaajahankintoja: Zhamnov, Arnason, Zidlicky, Marchment, Tverdovsky, Malakhov, Gratton, Sami Salo, Olausson, Blake, Reichel, Joseph, Legace, ja totta kai: NUMMINEN, SELÄNNE, DOMI. On aika legendaarinen joukkue, eikä Phoenixin pelaajista ole jälellä paljon muita kuin Comrie ja Doan.

Peliäkään en ole vielä pelannut, mutta laitan sitten viestiä, kun kausi pyörähtää kunnolla käyntiin.

Toisaalta, oli niin hauskaa tuoda Jetsit takaisin NHL:llään, että tiedä vaikka innostuisin lopettamaan jääkiekkofanien huvit Denverissäkin... :D

Niin, se vielä, että toisin kuin EA Sportsilla, tämä peli mahdollistaa franchisen pelaamisen omilla joukkueilla..

Florida Panthers

Heitin Rangers-franchiseni romukoppaan ja aloitin uuden Floridalla.

Olen tehnyt USEITA hankintoja, en muista tähän hätään edes kaikkia. Myös treidauksia olen tehnyt paljon. Mainittavia lienevät Huselius <-> Hurme, varauksia , DesRochers <-> varauksia , Varaus <-> Bacashihua.

Free agents -listalta poimin helmen Anson Carterin, Teppo Nummisen, Jiri Slegrin, Johan Hedbergin sekä Alexei Kovalevin.

Joukkue tällä hetkellä:

Kovalev - Jokinen - Carter
Kolnik - Weiss - Horton
Shvidki - Nedorost - Hagman
S. Kariya - R- Hahl - Hordichuk

Hill - Numminen
Van Ryn - Slegr
Mezei - Biron
Bouwmeester sairastuvalla

Luongo
Hedberg
---
Bacashihua
Hurme (saanee kohta lähtöpassit)

Parhaat pistemieheni:

Jokinen 28+19 =47
Carter 24+22 = 46
(Huselius, joka siis on nyt treidattu 17+16= 33)
Numminen 9+11 =20

Lisäksi pitää mainita Kovalev, joka on iskenyt 15 pelissään tehot 11+7 = 18

Luulisi että pelaajani johtaisivat kaikkia listoja, mutta Minnesotan Marian Gaborik on edellä pisteissä huimilla tehoilla 29+21=50, paras maalintekijä on Robitaille Kingseistä, paras syöttäjä Conroy Kingseistä myöskin. Plus/miinus tilastoja johdan kuitenkin suvereenisti.

Sarjataulukossa olen niukasti ykkösenä, Tampa Bay on pisteen perässä ja neljä ottelua vähemmän pelanneena. Floridalla 24 voittoa, 9 tappiota, 1 tasapeli, 34 ottelua pelattuna sekä 49 pistettä.

Ylös Bottom