Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ESPN NHL Hockey - Sliderit / säädöt / editit / muut vinkit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MikkoT
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei, minä täällä. Kyselisin vähän kysymyksiä. Ettehän suutu!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paavi^
On se hyvä
Aattelin että ostaisin pelin vaikka ensi keskiviikkona ja sitten hiihtolomalla on tekemistä. Kyselisin vähän noista asetuksista ja kaudesta, jos soppiiiiii..

1. Kehittyvätkö pelaajat kauden aikana, kuten EA:n NHL -pelisarjassa?
2. Mitä on hyvät sliderit, onko ne jotka ovat ensimmäisessä viestissä hyvät?
3. Grafiikka PES2:n tasoa vai lähempänä MGS vai perinteistä tasoa, kuten vaikka Toni Haukka pelisarja?
4. Kauden pituudet, onko jtn 30 pelin kautta?
5. Onko tuo oman pelaajan luonti mahdollista kauden aikana? Hyvätkin pelaajan luonti editori?
6. Onko minipelit niin kivoja kun väietään?
 
Re: Hei, minä täällä. Kyselisin vähän kysymyksiä. Ettehän suutu!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Puhkin
Aattelin että ostaisin pelin vaikka ensi keskiviikkona ja sitten hiihtolomalla on tekemistä. Kyselisin vähän noista asetuksista ja kaudesta, jos soppiiiiii..

1. Kehittyvätkö pelaajat kauden aikana, kuten EA:n NHL -pelisarjassa?
2. Mitä on hyvät sliderit, onko ne jotka ovat ensimmäisessä viestissä hyvät?
3. Grafiikka PES2:n tasoa vai lähempänä MGS vai perinteistä tasoa, kuten vaikka Toni Haukka pelisarja?
4. Kauden pituudet, onko jtn 30 pelin kautta?
5. Onko tuo oman pelaajan luonti mahdollista kauden aikana? Hyvätkin pelaajan luonti editori?
6. Onko minipelit niin kivoja kun väietään?

Täydellinen pettymys koko 2K4.Odottaisin 2K5:sta tai pelaisin nHL 2004:sta.
 
Re: Hei, minä täällä. Kyselisin vähän kysymyksiä. Ettehän suutu!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Puhkin

1. Kehittyvätkö pelaajat kauden aikana, kuten EA:n NHL -pelisarjassa?
Ei kehity. Arvot muuttuu vain kausien välissä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Puhkin
2. Mitä on hyvät sliderit, onko ne jotka ovat ensimmäisessä viestissä hyvät?
Parhaat ovat ne mitkä itse koet hyviksi. Voit hakea slideri-ketjusta tuntumaa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Puhkin
3. Grafiikka PES2:n tasoa vai lähempänä MGS vai perinteistä tasoa, kuten vaikka Toni Haukka pelisarja?
Parhaan näköinen kiekkopeli PS:lla.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Puhkin
4. Kauden pituudet, onko jtn 30 pelin kautta?
Vaihtoehtona on myös 40 pelin tynkäkausi.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Puhkin
5. Onko tuo oman pelaajan luonti mahdollista kauden aikana?Hyvätkin pelaajan luonti editori?
On mahdollista, kuin myös pelaajien muokkaaminen. Editori on hyvä, kaikkea voi muokata, paitsi naamaa alkuperäisillä pelaajilla.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Puhkin
6. Onko minipelit niin kivoja kun väietään?
Kuka niitä jaksaa pelata kun voi pelaa kunnon pelejä?

Peli tuntuu jakavan mielipiteet kahtia. Siinä on monta ärsyttävää seikkaa, mutta enemmän hyviä. Jos ei tykkää, ei varmaankaan ole pelannut tarpeeksi (useimmiten kiukku johtuu siitä, ettei osaa tehdä maaleja). Jos on kova kiekkohinku ja et jaksa odotella 2K5:ta, osta tämä. Jos omistat jo NHL 2004:n, pärjäät varmaan silläkin pahimmasta kiekkokuumeesta tän talven yli.
 
Re: Re: Hei, minä täällä. Kyselisin vähän kysymyksiä. Ettehän suutu!

Peli tuntuu jakavan mielipiteet kahtia. Siinä on monta ärsyttävää seikkaa, mutta enemmän hyviä. Jos ei tykkää, ei varmaankaan ole pelannut tarpeeksi (useimmiten kiukku johtuu siitä, ettei osaa tehdä maaleja). Jos on kova kiekkohinku ja et jaksa odotella 2K5:ta, osta tämä. Jos omistat jo NHL 2004:n, pärjäät varmaan silläkin pahimmasta kiekkokuumeesta tän talven yli.
Viimeinen NHL peli on vuodelta 2002, eli NHL 2003. Täydellinen fiasko, jos ajattelee jälkeen päin. Kone latoo aina tasoihin, viimeisellä minuutilla sitten ratkaistaan kuka hoitaa homman kotiin. Muulla ottelulla ei ole niin paljon väliä kuin _viimeisellä_minuutilla_. Ylänurkkaan Modaanolla tai Sundiinilla läpi ajosta ja maaliverkot soi jo seittemännen kerran toisessa erässä.

Uskoisin ainakin 2k3 lyhyellä testauksella, että tässä pelissä on sitä jotakin. Tuli mieleen NHL '94 peli mieleen, niin nannaa oli pelata.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Eli latasin Espn:än hockey netistä rosteri päivityksen, jonka sitten laitoin X-Portilla muistikortille, mutta se ei toiminut...

Ei teillä olisi rosteripäivityksiä, tai noita sliidereitä Goal editteineen? Sellaisia jotka toimisi lähettämällä X-Portilla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan suimo
Eli latasin Espn:än hockey netistä rosteri päivityksen, jonka sitten laitoin X-Portilla muistikortille, mutta se ei toiminut...


Ne ei taida toimia PAL-koneissa.
 
Löytyykö joltain tuo FlyingFinnin editori? Sitä kun ei tällä hetkellä saa ladattua tuolta sivuilta. Tarvis sen verran uudemman version, että vois muuttaa franchisen vaikeusastetta lennossa, mun vanhalla 1.2 versiolla se ei onnistu.

Laittakaa privaa jos voisitte lähettää sen mulle. Oisin kovin kiitollinen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeremy
Löytyykö joltain tuo FlyingFinnin editori? Sitä kun ei tällä hetkellä saa ladattua tuolta sivuilta. Tarvis sen verran uudemman version, että vois muuttaa franchisen vaikeusastetta lennossa, mun vanhalla 1.2 versiolla se ei onnistu.

Laittakaa privaa jos voisitte lähettää sen mulle. Oisin kovin kiitollinen.

Minullekkin voisi lähettää, jos joku viitsii
 
Tässäpä niitä vinkkilöitä maalin tekoon

Olen nyt pelannut n.50 peliä Philadelphialla ja ilman goalie-edittiä.
Joukkueeni on tehnyt maaleja 5:ksi eniten ja päästänyt 3:ksi vähiten. Olen konferenssini 1. :D
Maaleja tulee vastustajasta riippuen ihan sopivasti kiekkopeliin. :)
Elikkä tässäpä lääkitystä:

Kannattaa laukoa maalille runsaasti ja mieluummin esim. kilpikäden puolelle tai moken patjoihin -> reboundeja ja niitä sitten sohitaan tarpeen mukaan sisään. ;)

Raipemaiset lättysyötöt takatolpalle ja siitä one-timerilla sisään. Itse teen n. 5 maalista 3 one-timerilla. Harmittaa tietysti, että one-timereita tulee tehtyä pelissä n.30kpl. Laukauksia tulee pelissä 35-60 (erien pituus 10min). Shot blocking-slideria nostamalla ehkä hiukan paranee..

Sliderit on kopsattu täältä (ne ensimmäiset muistaakseni) ja hiukan muokattu omiin tarpeisiin sopivaksi. :)
 
Kommentteja noihin Cavaleran editeihin:
Olen kolme peliä pelannut.

Ensiksi altavastaaja(overalin puolesta siis)Buffalo vs. ennakkosuosikki Detroit.
Itse siis olin Buffalo, turpiin tuli 5-0, parissa paikassa sain jopa Dominatorin kyljelleen ja täten maalin avoimeksi, mutta kiekkoa en saanut sisään vaikka kuinka yritin.
V-käyrä nousi korkealle.

Sitten New Jersey vs. Carolina(sama asetelma, mutta käännettynä).
Tämän matsin aikana huomasin, että kyllä noilla slidereilla saa realistisia tuloksia.
Voitin 4-0, Elias teki hattutempun.
Tietokone auttamattoman tehoton, jäin n. 20 laukauksella jälkeen eikä saanut kunnon tilanteita aikaan, ei mahdollisuuden puolikastakaan.

Kolmantena otin kaksi keskikastin joukkuetta vastakkain, eli Boston - Minnesota.
Äärimmäisen tylsä peli, ei tilanteita eikä maaleja.
0-0 oli tilanne kun lopetin kesken kolmannen erän paikkeilla.

Näyttäisi että ne goalie-editit eivät vaikuttaneet millään lailla ja tietokone saa maaleja vasta kun antaa sille ylivoimaisen joukkueen ja ottaa itse huonon.
Ja itsellänikin asia on sama, maalivahti on kuin tiiliseinä heti kun nostin all-starille.

Nämä sliderit ovat kyllä erittäin subjektiivinen asia, jokaisella toimii jokaiset sliderit eri tavalla.
 
Aaah, ilmeisesti noiden edellisten testien aikana ei ollutkaan goalie edit vaikuttanut.
Tein editin ja vaikutti ERITTÄIN hyvältä.
Tuli entiseen tapaan one-timer maaleja, ihan suoria laukauksia ja jopa yksi pakkilaukaus suoraan aloituksesta maalivahdin keppien välistä.

Vielä kun FlyingFinn julkaisisi uuden version editorista että saisi tehtyä rosterit mitkä eivät kaatuile.
Jos muuten joltakin sellaiset rosterit löytyy, ottakoon yhteyttä.
 
Joo tein kovalla työllä rosterit editorilla ja jippii ne ei toimi ei alkuunkaan! Jos jollain on toimivia rostereita PAL versioon saapi minulle lähettää...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan suimo
Joo tein kovalla työllä rosterit editorilla ja jippii ne ei toimi ei alkuunkaan!
Mulla tuli samaa ongelmaa. Pitkällisellä tutkimustyöllä tulin tulokseen, että pelaajia voi editoida, mutta jos teet editorilla tradeja, tilttaa peli. Eli ei muuta kuin pleikalla tekemään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
Eli ei muuta kuin pleikalla tekemään.
Ainoa vika on että tämän vuoden systeemi on varmaan pelihistorian paskin kun pitää aina treidata väh. kaksi pelaajaa kaupassa.
Toinen mahdollisuus olisi tietysti tehdä free-agentsien kautta, mutta yhden pelaajan siirtelyyn menee silläkin tavalla aikaa roimasti valikkoja kahlatessa.
 
Re: 2K3 oli parempi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan käkikotka
Olenko ainoa joka on tätä mieltä?Samapa se,totuushan se on.
Et varmaan, mutta olen eri mieltä, joten se ei ole totuus.

Vähän järkeä noihin kommentteihin, perustelut tervetulleita.

Sitäpaitsi tämä ketju oli tarkoitettu noille vinkeille ja editeille, jauhetaan toisessa itse pelistä.
 
Nyt o pakko kysyä et mikä siinä nhl 2k3 oli sitte parempaa?
Onks kukaa muute kokeillu nhl hitz prota siitä kuulemma saa realistisenki ku niite slaidereita säätelee.Meni nyt vähä offtopic mut ei voi mitää!
 
Re: 2K3 oli parempi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan käkikotka
Olenko ainoa joka on tätä mieltä?Samapa se,totuushan se on.
Olet mitä todennäköisimmin.
Pelinä ESPN on täyttä dynamiittia ja jatko-osanakin vähintään hyvä.
2k3 ei itselleni hirveästi iskenyt, ratkaiseva uudistus oli vissiin vetosysteemin muokkaaminen että nykyään sinne ylämummoon saa vedettyäkin.

Samaa mieltä olen Cavaleran kanssa, perusteluja mukaan, ettei homma mene Villerin kaltaiseksi maalikikka-jankutukseksi...
:rolleyes:
 
Re: 2K3 oli parempi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan käkikotka
Olenko ainoa joka on tätä mieltä?Samapa se,totuushan se on.
Et ole ainoa joka on tätä mieltä. Mutta ihmiset ovat erilaisia, sen olen huomannut lyhykäisen elämäni varrella. Kieltämättä 2K3:ssa ei saanut vedettyä ylämummoon ja löytyipä pari maalikikkaakin vaikeimmalla tasolla, mutta silti ei tullut samaa v***umaisuuden tunnetta 2K3:ssa, kuin mitä tulee EA:n rävellyksistä ja ENH:sta.

Mutta tämä oli jälleen yksi mielipide, ei enempiä, pysytään aiheessa ja rauha maan päällä. Kiitos näkemiin.
 
FlyingFinn on julkaissut uuden 2.5 version mainiosta editoristaan.
Vieläkään PAL-ongelmaa ei ole korjattu vaan peli kaatuilee, Finn tosin lupasi ESPNHockey.net:n foorumeilla katsella asiaa ja katsoa jos jotain voisi tehdä.

Kannattaa ehdottomasti imuroida, jossei nyt treidausten takia niin ainakin sen takia että editorilla pystyy korjaamaan ei-Nhl-kiekkoilijoiden nimet maajoukkueisiin ja samoin legendajoukkueiden pelaajat.

Ja editorinhan saa osoitteesta www.espnhockey.net
 
Ylös Bottom