Espresso To Go Gta3 Auttakaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja das_pikachu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

das_pikachu

New Member
MITEN SEN GTA3 TEHTÄVÄN ESPRESSO TO GO TOKASSA KAUPUNGISSA PÄÄSEE LÄPI. AIKA EI RIITÄ MILLÄÄN EHDIN AINA VIKAAN KAUPUNKIIN MUTTA SINNE SE TÖKSÄHTÄÄ. HELP ME!!!!!!!

Aiight, tää onkin piru tehtäväksi mutta oikea taktiikka tuo
hymyn taas huulille, eli:

Ennenkuin rupeat räiskimään koppeja, niin aja joka saarelta ne ensin näkyviin, jotta ne jäävät kartalle pilkuiksi.

Kun olet saanut kaikki kopit näkyviin, niin aloita joko Shoreside Vale-saarelta tai Portlandista. Älä aloita Stauntonilta koska se on vaan tyhmää:D . Ota tietenkin joku rivakka pirssi alle niin onnistuu helpommin ja sinko olalle . Kandee suht rauhassa ajella kopeille ettei pistä autoa p*****s. Uuden auton pöllisimeen menee turhaa aikaa. Kyl sen pitäis mennä suht helposti kunhan ei hermoile turhaan. Mulla meni kanssa tämän kanssa ihan pirusti aikaa.

En muista koppien lukumäärää mutta olikohan se:

Portland 2, Staunton 5 ja Shoreside 2. Korjatkaa, jos olen väärässä.

Mulle tuottaa hammastenkiristystä ne hiton Patriot Playgroundit ym. vastaavat.äalödkfäal.

spoiler?

Paremman tekemisen puutteessa vastaanpa tähän.

- Ensin Stauntonin kahvipaikat jotka on aika helppo löytää koska sijaitsevat kohtuu lähekkäin.

- Sitten portlandin puljut. eli harbouriin porttia vastapäätä on yks. Ja kun se on poistettu, suunnataan mafia mansionia kohti, mutta jos sulla ei ole panssaroitua autoa kannattaa kiertaa kerrostalojen takaa, aja mansionin portin aidan vierustaa, kun huomaat että afgaani pulju sijaitsee parkkipaikalla aidan toisella puolella heitä kranaatteja....pam ja sitten jatkat aidan vierustaa, mäki alas siihen auto liikkeeseen, josta jatketaan tunneliin, varo mafia miehiä joilla on haulikko.

- Tunnelin kautta shore sideen, lentokentälle. 1 cafe sijaitsee metroassan vieressä (vastaan voi tulla näitä kolumpialaisia autolla) ja kun siitä on tullut lattè ajat sairaalan pihalle jossa on vika pulju.

Suorittamis tapoja on monia. Tässä niistä yksi.

Ylös Bottom