Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Etelänmatka tiedossa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yoshi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

yoshi

New Member
...ja koska 11tuntia lento koneessa on todella tuskastuttavaa ilman tekemistä, ajattelin ostaa uuden Gba pelin, mutta minkä pelin?
Tässäpä vaihto ehdot:
Supermario2,
Supermario3,
Game and watch,
Goldensun,
Goldensun2.

Ettäs mikä peli kannattais?(metroid fusion on jo)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
[B
Tässäpä vaihto ehdot:
Supermario2,
Supermario3,
Game and watch,
Goldensun,
Goldensun2.

Ettäs mikä peli kannattais?(metroid fusion on jo) [/B]

Joo, ei koneessa taida parempaakaan tekemistä olla. Heitän omia kommenttejani peleistä. Omistan Mariot ja kokeillut olen Golden Sunia.

Itse kallistuisin ilman muuta Mario Advance 2:n puoleen eli Mario Worldiin. Mielestäni paras Mario ja paljon hauskoja kenttiä- haastettakin löytyy, mutta juuri sopivasti. Esim Mario Advance 3 on hyvä, mutta mielestäni World on vaihtelevampi. Worldissa on paljon etsittävää, varsinkin jos ei ainakaan heti käytä mitään karttoja yms. apuna niin vaikka peliä olisi pelannutkin joskus, niin ei kaikkea voi muistaa. Kaikkien exittien/tasojen yms. salamestojen etsiminen on hauskaa... itse jouduin lopulta turvautumaan karttoihin, jotta löysin kaikki exitit.

Mario Advance 3 eli Yoshi's Story on hyvä, mutta vaikeustaso on alhaisempi, paitsi jos pelin haluaa täysin läpi niin haastetta tulee mun asteikolla jopa liikaa. Erinomainen peli tämäkin.

Game & Watch on hauskaa näpertelyä, mutta pelit ovat nykymittapuulla nautittavia vain lyhyemmissä erissä. Hyvänä kakkospelinä varmaan toimisi, mutta jos hakusessa on yksi hyvä niin...

Golden Sun on varmasti myös varteenotettava vaihtoehto, jonka kanssa et taida metsään mennä. Tuollaisiin pitkiin lentotuokioihin roolipeli on kuin suunniteltu: saa rauhassa pelata ja edetä. Roolipelit ovat ainakin itsellä sellaista viihdettä, että niitä pelaa melkein yhdellä istumalla niin pitkään kuin jaksaa... mutta ajatellen uudelleenpeluuarvoa, niin Mario ajaa siinä ohi. GS2:sta ei tosiaan ole vielä julkaistu ja tarina kuulemma jatkuu tarkalleen siitä mihin ykkönen loppui, joten kannattanee pelata eka osa ensin.

Jos muuten pidät vuoropohjaisista strategiapeleistä, niin Advance Wars on loistava (tyhmä ehdottaa, koska tätä ei ole sun listalla, mutta jos ylimääräistä kahisevaa on niin ihan vain vinkkinä). Eli: ei tarvitse seurata ruutua kokoajan, joten keskustelu onnistuu helposti samalla tai jos lentoemäntä keksii kantaa ruoan pöytään juuri kesken pelisession, niin peli on helppo sysätä huilaamaan hetkeksi (pelissä on muistaakseni tarpeellinen sleep mode, kuten myös muistaakseni marioissa). Tosin jos yhden tehtävän epäonnistuu pari kertaa, voi tehdä mieli hyllyttää peli hetkeksi ja silloin täytyy keksiä jotain muuta hommaa.

Vuoroja on hyvä miettiä kun on aikaa ja peli on todella hyvä, itse en pahemmin pc:n vuoropohjaisista pidä, mutta konsoleilla vanhan Ogre Battlen jälkeen tämä nosti aivan uuden peligenren mun suosioon. En osaa näköjään suositella mitään lyhyesti:), noh GBA-puolella ei liikaa postauksia voikaan olla... pelejä on vaikka kuinka hyviä nyt markkinoilla, mutta keskustelu on vähissä kun taas muiden konsolien mikä tahansa tusinapeli saa jonkun asteisen keskustelun aikaan;).

Noh, toivottavasti jeesas- toivattavasti löydät itsellesi parhaiten sopivan pelin. Hyvää matkaa, olen kateellinen.

Kiitos! Advancewarssia olen kaverrillani kokeillut, enkä pitänyt siitä ollenkaan. Jos taas ostaisin Goldensunin pitäisi hankkia myös Goldensun kakkonen. Taidanpa siis päätyä Mario kakkoseen...

Mikäli vielä ei ole myöhäistä, niin ehdottomasti suosittelen sinua ostamaan "Megaman Battle Network 2"n. Minulta loppuvat ylisanat kesken kun kuvailen tätä maanmainiota japaninroolipeliä. Taistelusysteemi on Rrrok!, juoni ei ole kovin huono, musiikki ihan jees, pelattavaa riittää (olen nyt vääntänyt sitä runsaat 70 tuntia) ja se on Megaman. Mitä muuta kaivataan?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Vai saikos lentokoneessa edes pelata?

Mullakin on sellainen muistikuva, että ei sais käyttää mitään elektronisia laitteita lennon aikana. Muistelin että jutussa mainittiin juuri Game boy, eräänä esimerkkinä, mutta onhan säännöt voinut jo muuttua.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Vai saikos lentokoneessa edes pelata?
Saa pelata, paitsi nousun ja laskeutumisen yhteydessä. Mutta laitteita, joissa käytetään laseria (esim. CD-soittimet) tai radioantenneja (kännykät), ei saa käyttää ollenkaan koko lennon aikana.

Kyllä koneessa saa Gameboyta pelata, eiköhän tuo koske vain jotain verkko/radiaalto härveleitä.
Matka siirtyikin juuri hiihtolomaan:D tai oikeastann:mad: ja :( Nyt ei voi saadakkaan ilmaisia poissa olo päiviä koulusta.
Että vielä kerkeää ehdotella pelejä jos joku jaksaa. Taidan sitten laskea mikä peli saa eniten suosituksia ja ostaa paukautan sen.

Ylös Bottom