Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Eternal Darkness

Leipuri Hiiva

New Member
Chapter 6, Act 2.
Elikkä siinä seikkaillaan sillä tutkimusmatkailijalla sielä temppelissä, ja kun vähäsen verran oon matkannu niin eteen tulee semmonen tuttu iso örkki, ja sitä suojaa vihreä energiakenttä. Mitähän siinä pitäis tehdä, kun oon aikalailla kaikkia taikoja jo kokeillut?
 
Tota aion ostaa eternalin nii tota pelin kotisivuilla lukee että siin on 120taikaa.. ja cubefinin esikatselussa 12 eli kumpi on oikeessa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
12 taikaa siinä on käytettävissä, mutta jos lasketaan erivoimaiset taiat, niin 38. Jos lasketaan myös eri alignmentitkin (Mantorok-rune mukana), niin 137/pelikerta (koko pelissä 141, yhdeksän merkin taikoja voi tehdä vain kahdesti).

Täydellinen vastaus on siis 141.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor
12 taikaa siinä on käytettävissä, mutta jos lasketaan erivoimaiset taiat, niin 38. Jos lasketaan myös eri alignmentitkin (Mantorok-rune mukana), niin 137/pelikerta (koko pelissä 141, yhdeksän merkin taikoja voi tehdä vain kahdesti).

Täydellinen vastaus on siis 141.

Mä nyt varmaa ymmärsin jotaa :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Kirby! Pitkästä aikaa. Missäs mies on majaillu?

No emmä tiiä :rolleyes:

Ja sitten vielä chapter 5: Mitä pitää tehdä kun on saanu sen basement keyn, ja vikas kirjees minkä oon sielt kartanosta löytäny lukee että pitää kattoo johokki valoo :confused: .

No jos tajuut jotaa mitä selitin nii saiskos ihan pienen vihjeen, en haluu pilata mun peli-iloa :)
 
Ylös Bottom