Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Eternal Sonata -peliapu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Antti--91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Antti--91

New Member
En tiiä onko tälle pelille jo apuketjua, en ainakaan löytänyt haulla. No, nyt ainakin on.

Eli olen jumissa siinä 5-kappaleessa, kun pitää antaa sille tutkijalle siellä Baroque-linnan labrassa joku loitsukirja, jotta saisin Aria-templen avaimen vastineeksi.

Mulla ei ole sellasta kirjaa ja olen lukenut walkthroughista, että sellaisen löytää siitä läheisestä Celesta Forestista. Olen haravoinut koko Celesta Forestin ja avannut jok'ikisen arkun ja taistellut hirviöita vastaan. Ja sitä kirjaa ei vain tunnu löytyvän. Mikä avuksi?

Vastaus: Eternal Sonata -peliapu

On kyllä aikaa kun itse pelasin, mutta muistelen että jostain Celesta Forestista löysin sen. Varmaan joku walkthrough kertoo tarkemmin.

Ainakin yhdessä walkthroughissa sanottiin, että se pitäis olla jossain arkussa, mutta mä olen jokaisen arkun tutkinut.

Niin ja sitten kun nyt juttelen sille tyypille siellä labrassa, niin se sanoo jotain suunnilleen seuraavaa: don't tell me you have the spell book equipped, give it to me

Eli onko mulla se kirja jo sittenkin? Mutta ei siinä tule kyl mitään vaihtoehtoa antaa sitä sille :rolleyes:

Ainakin yhdessä walkthroughissa sanottiin, että se pitäis olla jossain arkussa, mutta mä olen jokaisen arkun tutkinut.

Niin ja sitten kun nyt juttelen sille tyypille siellä labrassa, niin se sanoo jotain suunnilleen seuraavaa: don't tell me you have the spell book equipped, give it to me

Eli onko mulla se kirja jo sittenkin? Mutta ei siinä tule kyl mitään vaihtoehtoa antaa sitä sille :rolleyes:
ihan hatusta vedettynä:

Un-equippaa se kirja/tai kaikki kamat mitkä sulla on käytössä. Ilmeisesti sulla on se tavara ittelläs käytössä, joten et voi antaa sitä sille tyypille -> sitä "anna kirja tyypille"-keskusteluvaihtoehtoa ei tule.

Tämä siis ihan mutuna. Saattoi olla aika tyhmä ehdotus... >_>

Mistään valikosta tai esineluettelosta en ole sitä kirjaa löytänyt ja olen jokaisen arkun avannut Celesta Forestista, mutta täytyy taas yrittää joku päivä :)

Se kirja oli joutunut Fredericin equipmentiksi. Aloin ihmetellä että minne hittoon se on voinut joutua, kun ei löydy itemseistä eikä metsästä. Kävin yksitellen jokaisen hahmon varusteet läpi ja siellähän se oli Reetun varusteena.

Kiitti kaikille avusta :)

Ylös Bottom