Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Etolan ale

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiimuboy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

tiimuboy

New Member
Etolassa on kaikki konsolituotteet alessa.
Cube 179
GameBoy Ad. 69
kaikki muu -20%

itse poistin Wavebirdin hintaan 52 (ovh 65 ) eipä siinä paljoa voittanut mutta kuitenkin.
 
Niin ja missä tollasia kauppoja mahdollisesti sijaitsee? Olen kyllä kuullut joskus nimen Etola, mutta ei silti ole oikein käsitystä siitä minkälainen kauppa mahtaa olla kysessä.
 
Etola on Hong Kongin tapainen kauppa, aika paljon erilaista tavaraa. Varsinkin muovista tehtyjä tuotteita :) Turussa sellainen on jo vuosikymmenen ollut ainakin.. en tiennyt että sieltä pelejäkin saa.

EDIT: Esa lopeta tollainen elvistely lisäämällä viestiisi

- Esa

Kun kaikki tietävät, että olet Esa. Ei se ole mitenkään tuttavallista :D
 
eikös etolan mainoksessa ollut aikoinaan se "kaikkea kumista ja muovista"
 
Jaa eipä tullut mieleenikään että joku ei tietäisi mikä on Etola, sen verran vanha instituutio kuitenkin kyseessä. Ehkäpä tämän foorumin käyttäjät ovat siis hiukan nuorempaa kansaa eikä siinä mitään. Etoloita on ympäri Suomea itse asioin Tapiolan (Espoossa) sellaisessa.

En lähtisi kuitenkaan Hong Kong tyylisiin krääsä myymälöihin vertaamaan, kallis kauppa joka myy kuten joku totesi "kaikkea kumista ja muovista" (sekä näköjään konsoleita ainakin hetken vielä).

Katsokaa lauantain Helsingin Sanomien etusivu siinä oli mainos kyseisestä konsolialesta.
 
Onko Etolan alen pelitarjonnasta (PS2, Xbox, GC) mitään havaintoa ja ovatko lähtöhinnat olleet "Anttila-hintoja"? Ei oikein viitsisi tehdä turhaa reissua 23. päivän jouluostoshelvettiin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Onko Etolan alen pelitarjonnasta (PS2, Xbox, GC) mitään havaintoa ja ovatko lähtöhinnat olleet "Anttila-hintoja"? Ei oikein viitsisi tehdä turhaa reissua 23. päivän jouluostoshelvettiin.

Munkan Etolassa ei ollut PS2-koneita enää, pelejäkin vain kourallinen. Cubelle muistaakseni ainakin SSB:M, Waverace, SMS - hinta ~59,90 mutta en tiedä oliko tuo jo se alennettu vai tuosta pois vielä 20 prossaa. ei maksa vaivaa käydä, IMO (itse kävin muilla asioilla joten sattui nuo silmään).

Eiköhän VPD ole varma veto jos hyvää haluaa kohtuuhintaan...
 
Menin ostamaan tänään heti aamuna Etolasta GBA:ta. Kaikki oli loppunut eikä oikein ollut innostusta ostaa GBC:tä.
 
Mä sain ostettua Waveracen hintaan 19 :D. Niitä oli vielä muutama kappaletta jäljellä kun kävin tänään (23.12) ostamassa Suutarilan Etolasta n. klo. 18.30.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kanis
Mä sain ostettua Waveracen hintaan 19 :D. Niitä oli vielä muutama kappaletta jäljellä kun kävin tänään (23.12) ostamassa Suutarilan Etolasta n. klo. 18.30.
Kiva. Mutta nyt ne ovat jo varmaan kaikki menneet.
 
Ylös Bottom