Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

euro-usa pelit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja soad^
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

soad^

New Member
eli tämmösen jutun olen huomannu että esim. advance warsissa kaverin kaa langaton moninpeli ei toiminu ja pohdin sitä että tämä johtui luultavasti siitä että minulla oli euro ja kaverilla usa versio.laittakaas omia kokemuksia.
 
Vastaus: euro-usa pelit

Mario Kart DS:ssä toimii hyvin ristiin Euro- ja USA- pelit.

Metroid: First Hunt, ei vissiin toimi. Harmitti vuosi sitten kun VIP-pakin mukana tuli USA-versio.

Eli tyhjentävä yhteenveto: jotkut pelit toimii ja toiset taas ei :/
 
Vastaus: euro-usa pelit

Pitäisikö USA-GBA pelien toimia EuroDS:ssä?:confused: Itselläni ei esmes toimi tänään saatu Pokémon Emeraldin jenkkiversio. (Joka myyjän mukaan toimii ongelmitta GBA:lla)

LeafGreenin euroversiota olen Deeässälläni pelannut jo puoli vuotta ilman ongelmia eli ainakin europelit pelittää.
 
Vastaus: euro-usa pelit

µ-rä sanoi:
Pitäisikö USA-GBA pelien toimia EuroDS:ssä?:confused: Itselläni ei esmes toimi tänään saatu Pokémon Emeraldin jenkkiversio. (Joka myyjän mukaan toimii ongelmitta GBA:lla).

Kyllä niiden pitäisi ihan ongelmitta toimia, minulla ainakin USA-Emerald toimii aivan hyvin euro-DS:lläni
 
Vastaus: euro-usa pelit

Langaton moninpeli ei toimi USA-EUR ainakaan seuraavissa peleissä:

- Meteos
- New Super Mario
 
Vastaus: euro-usa pelit

Tässä on yksi tapa, miten voi kiertää tämä ongelma:

Ongelmia tulee useimmiten, kun pelaa moninpeliä monella kasetilla. Useimmat pelinkehittäjät eivät ole testanneet käytännössä peleissään muiden alueiden pelien yhteensopivuutta, johtuen siitä että julkaisijat julkaisevat pelin vasta myöhemmin toisessa maanosassa.

Tämä ongelma ei siis koske yksittäisiä pelejä, vaan se voi käytännössä koskea kaikkia pelejä DS:llä. Joitakin poikkeuksia voi olla, ja jos ongelmasta ollaan jo saatu tekniikkaosastolla ilmi, se ei saata koskea enää muita pelejä.

Ratkaisuna on siis, että pelaa kaverisi kanssa Advance Warsia yhdellä kortilla. Jos sitä olet yrittänyt, kysy asiaa sitten maahantuoja AMO:lta sähköpostin kautta (en jotenkin vain viitsi uskoa, että heilläkään olisi siihen suora vastaus valmiina, joten on parasta antaa heille aikaa kysyä siitä ylemmältä taholta).
 
Ylös Bottom