Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Eurovaalit 2009

stammy

Well-Known Member
Äkkiseltään en ainakaan löytänyt sopivaa ketjua.

Mitään suurempaa alustusta minulla ei ole ketjulle antaa, mutta jos sinulla on mitä tahansa sanottavaa tämän vuoden eurovaaleja koskien, niin voit kirjoittaa siitä tähän ketjuun.

Se asia, miksi halusin kuitenkin tällaisen ketjun tehdä, on Jyrki Kasvin (vihr.) eurovaaliehdokkaaksi asettautuminen. Sen suuremmin en halua kenenkään äänestyskäyttäytymiseen puuttua tai mieltä alkaa kääntämään, mutta suosittelen tässä vaiheessa kuitenkin katsomaan puolueen taakse itse ehdokkaaseen (en minäkään vihreitä kannata). Jyrki Kasvihan on nimittäin tullut sangen tunnetuksi videopelien suurena puolustajana ja onkin tarjonnut meille pelaajille edullisia mielipiteitään mm. kristillisten aikanaan itkiessä pelien ikärajatarkastuksista.

EU:ssakin on useasti ollut esillä pelit ja niiden haitat. Saksalaisilla on suuri valta EU:ssa ja sen kansan päättäjäthän eivät tunnetusti peleistä liiemmin perusta. Siispä minä ainakin äänestän Jyrki Kasvia, jotta EU:ssa olisi edes yksi järkevä pelien puolestapuhuja. Toki uskon, että miehellä on älliä ja taitoa päättää järkevästi myös muista asioista.

Kanssapelaajat! Vaaliuurnille mars. ;) Jos omaa ehdokasta ei muutoin löydy, eikä Jyrkin numero pelkän pelifanituksen perusteella vaalilipukkeeseen piirry, niin Vaalikoneesta saa apuja.
 
Vastaus: Eurovaalit 2009

Kasvia tässä on tullut mietittyä vaalilappuun rustattavaksi, vaan jäi kaivelemaan se, onko häiskästä lopulta enemmän hyötyä euro- vai ihan kansanedustajana. Olisi nimittäin sääli äänestää arkadianmäeltä muualle se ainoa edustaja, joka tietää tietoyhteiskunnasta mitään.
 
Vastaus: Eurovaalit 2009

Kasvia tässä on tullut mietittyä vaalilappuun rustattavaksi, vaan jäi kaivelemaan se, onko häiskästä lopulta enemmän hyötyä euro- vai ihan kansanedustajana. Olisi nimittäin sääli äänestää arkadianmäeltä muualle se ainoa edustaja, joka tietää tietoyhteiskunnasta mitään.

Vähän samat mietteet täälläkin. Taitaa tuolla euroopassa yks edeustaja hukkua vain massaan. Tai siltä ainakin tuntuu, ei niistä paljoo kuulu ja näy. Mielestäni suomen eduskunnassa on paljon aika vanhollistaväkeä, joten siksi pitäisin tällaiset nykymaailmaakin näkevät täällä.
 
Vastaus: Eurovaalit 2009

Saman tyyppiseen kysymykseen/huoleen mies vastasi nettisivullaan näin:

Monista minulle tärkeistä
asioista päätetään kuitenkin nimenomaan
EU-tasolla. Siksi olen tyrkyllä sinne,
vaikka kyllä eduskunnassakin toki
urakkaa riittää :)
Jyrki J.J. Kasvi (18.4.2009 18.14)
 
Ylös Bottom