Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Euroviisut

pingutyyppi

New Member
Ei näy vanhempaa aietta joten otetaan oikeus tehdä uusi.

Minä ainakin odotan hetkeä jolloin iso L tulee lavalle ja nolaa Suomen "ähähähähä"-käkätyksellään. Mitä mieltä te olette koko jutusta --- tuleeko yli neljä pistettä? :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pingutyyppi
Ei näy vanhempaa aietta joten otetaan oikeus tehdä uusi.

Minä ainakin odotan hetkeä jolloin iso L tulee lavalle ja nolaa Suomen "ähähähähä"-käkätyksellään. Mitä mieltä te olette koko jutusta --- tuleeko yli neljä pistettä? :)
noh joo..en ole katsonut Suomen karsintoja herratiesmilloin mutta tällä kertaa oli mukana jopa ihan kuunneltaviakin biisejä, ja yllätys oli suuri koska sieltä löytyi jopa noin viisi ihan kuunneltavaakin tekelettä. Valitettavasti niistä ei kaikkia (yllättäen) esiraaditkaan hyväksyneet...
Norjalaisäijjäää ei tietenkään suomalaiset voineet hyväksyä vaan piti valita maailman rumin eukko edustamaan Suomea.
Onhan se tietty hyvä esiintymään mutta biisi ja akka on hirveitä...:)
 
Re: Re: Euroviisut

Originally posted by jonjes

noh joo..en ole katsonut Suomen karsintoja herratiesmilloin mutta tällä kertaa oli mukana jopa ihan kuunneltaviakin biisejä, ja yllätys oli suuri koska sieltä löytyi jopa noin viisi ihan kuunneltavaakin tekelettä. Valitettavasti niistä ei kaikkia (yllättäen) esiraaditkaan hyväksyneet...
Norjalaisäijjäää ei tietenkään suomalaiset voineet hyväksyä vaan piti valita maailman rumin eukko edustamaan Suomea.
Onhan se tietty hyvä esiintymään mutta biisi ja akka on hirveitä...:)

Jooh...mun mielestä se hame oli aivan karmee Voutilaisen päällä ja muutenkin hän oli kuin jonku drag-queenin näkönen... :D. Miksei JANINA voinut esittää sanottamaansa biisiä niin Suomi sais ulkonäkö-pisteitäkin?? Mut pakko sanoa että biisien taso oli yllättävä hyvä, ainoita suuria ihmetyksiä oli Ressun todella surkean biisin saama kannatus.

Piti itekkin mennä sinne paikan päälle katteleen mut 200-300mk hintaset liput oli turhan kalliit moiselle "spektaakkelille" :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pingutyyppi
Ei näy vanhempaa aietta joten otetaan oikeus tehdä uusi.

Minä ainakin odotan hetkeä jolloin iso L tulee lavalle ja nolaa Suomen "ähähähähä"-käkätyksellään. Mitä mieltä te olette koko jutusta --- tuleeko yli neljä pistettä? :)


Todella hyvä juttu että iki ihana Laura valittiin laulamaan nythän Suomi ei pääse viisuihin seuraaviin viiteen vuoteen kun lähettävät tuollaisen variksenpelättimen sinne pikkulapsia ulkomuodollaan itkettämään.
 
Muutama kappale jäi kuulematta, esim. suosittu Aika, mutta itse asiassa pidin Lauran biisiä parhaimpana. Johtuuko tämä sitten sairaalloisesta kaipuustani 70-luvulle vai kilpailijoiden heikosta yleistasosta. Eihän nuo Euroviisut tapahtuma eikä mikään ole varsinkaan näin suomalaisen silmin, mutta olisin purskahtanut itkuun jos Ressu Redfordin laulu olisi voittanut. Siinä vasta geneerinen "Suomi, 0 pistettä" -sävelmä.
 
Vieläkö sen valitsee joku raati? Tuntuu ettei ne edes halua suomen pärjäävän ja pistävät koko homman ihan läskiksi.
Olen ikuisesti katkera, koska Ultra Brata ei aikoinaan valittu.
 
Siis ylivoimaisesti paras olisi ollut se kolmos biisi, jonka esitti Johanna.
Toi Laura Voutilaisen voittokappale oli kuin epäonnistunut 80-luvun diskobiisi. No vielä huonompi oli se Ressukka Redfordin kappale...
 
Ressu Redfordin biisi oli karmeaa mongerrusta. Eipä ollut Laura Voutilaisenkaan kipale kummoinen, mutta jos se oli joku fitness-kilpailu niin Laura oli ehdoton ykkönen. Mimmi oli treenannut sääriään ahkerasti: Se ainakin näkyi.

Mutta minulle on ihan sama mitä ne siellä Virossa sitten koheltavat. Kolumbuksen kotisivuille voi pistää kommenttia että tarvitaanko Euroviisuja Suomessa yhtään.
 
Re: Re: Re: Euroviisut

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code


Jooh...mun mielestä se hame oli aivan karmee Voutilaisen päällä ja muutenkin hän oli kuin jonku drag-queenin näkönen... :D.
niinpä...äijännäkönen huuhkaja laittaa vielä tommosen hameen päällensä kun ei oo minkään valtakunnan muotoja..huh... Todella kornia, akalla ei ole varmaan mitään makua ja avustajat ei kehtaa sanoa...
Noh on se kyllä hyvä esiintymään ja lauluäänikin on kohdallaan mutta tommonen kokonaisuus lähinnä vaan pelottaa lapsia (ja muitakin). Säkki tai farkut tai tuulipuku päälle niin ainakin näyttää paremalle...
Olis se Janina ollut "pikkasen" parempaa kateltavaa...:D
 
Paras jäi kolmanneksi, eli herra norjalainen.

Kaikki muut olivat kutakuinkin järkyttäviä.

Voittajasta vielä sen verran, että se addicted-sana kuulostaa (ainakin Lauran lausumana) karsealta. Liian kova tai jotain.
 
Järkyttävää... Vetää hiljaiseksi...
Jatkuvasti puhutaan miten suomalainen musiikki on nosteessa maailmalla, mutta aina 'viisuihin pitää etsimällä etsiä joku kamala iskelmä ja joku hirvittävä esiintyjä. Joka kerta Suomen edustajaksi valitaan vain katrihelenoita ja jasmineita ja niille esitettäväksi joku vuonna 1921 tehty Metrotyttöjen lämmittelybiisi...

Mitenkä ois, jos vaihtelun vuoksi päästettäisiin Darude/ Bomfunkit/ HIM/ The Crash/ The Rasmus/ Emmi tai joku muu oikea artisti esiintymään?
 
Mutta hyvinhän toi toinen juontaja akka lausuu englantia.
Minäkin puhun paremmin englantia, sitäpaitsi pystyn puhumaan ranskaa kun olen tarpeeksi keskima-ööliä juonut.
Mutta se että miten meidän Lauri kisoissa pärjää jää huomattavaksi, toivottavasti ei kassit vilku hameen alta :D
 
Kreikka ja Venäjä on parhaat. Eihän ne voi olla tosissaan. Vähän niinkuin Saksa viime vuonna. Stefan Raabko siellä oli vai kuka se olikaan?
 
Ylös Bottom