Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Euroviisut

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
Interia: et voi olla tosissas.

Keiu: Äläs nyt, Laura on mieheksi ihan nätti :D

Sitten siitä että ratkaiseeko ulkonäkö musiikissa, niin kyllä ja ei!
Kaikki varmaan tietänette La Creamin?


Koskaan en ole kuullutkaan moisesta....



Voiko isompi tissistä ja pyörämpi perseistä laulajaa olla joka ei osaa laualaa?
Tosin ei laulujen sisältökään ole mitään parasta antia,
Jump Jump Jumputi jump, juu juu oolveis in mai maint, (pyöritämpä vähän pyllyä noin, ja sitten tissi vako esiin nooin ja levy myy) Muija kun yritti rantarockissa esittää kappaleet livenä, niin se oli pahempaa vinkumista mitä teinillä äänenmurroksen aikaan.
Sitten taas esim. vaikka Metallica, eipä ne äijät niin kauhean söpöjä ole, ja levyt myy, tai vaikka manitstreet preatsörs (Miten v*tussa toi kirjotetaan).

Siinä teille ontuvia, mutta esimerkkejä kuitenkin.

Eikos nappulanpainomusiikki juuri tuollaista ole? Toisaalta ei ole mikaan ihme, jos Metallican taskulaskinmusiikki myy. Tulevalla levylla Bob Rock soittaa kaikki bassot ja tuottaa myos levyn.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
miettikää sitä miksi poikabändeissä ei olekaan keski-ikäisiä parrakkaita hieman ylipainoisia miehiä

Venäjällä mietittiin. Kohtalaisella menestyksellä vielä? Tai noh... Minä ainakin häpeäisin, jos Suomi joskus euroviisuissa pärjäis. Ei muuta kun Lord Est & co vetää pohjolan äijää. Varma voittaja.:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon

Ja sitten:

Heh heh.. Inertia osaa kyllä hiillostaa. Satutkohan tuntemaan Paasivirran Niiloa ;)

Kannattaa lukea vanhoja Metallican haastatteluja, jossa itse nimenomaan sanovat haluneensa kaupallistaa musiikkiaan. Minulla on aivan sama myyko levy yhden vai miljoonakappaletta. Musiikki se on joka ratkaiseen. Se vaan on niin, etta Justice For Allin jalkeen Metallican musiikki meni liian kaupalliseksi = kevyeksi. Samanlaista sarmaa ei loydy enaa uusimmista Metallican levyista niin kuin esim. Ride The Lightning levylla oli.
 
"Freedom of speech... Speech is words that they will bend"

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia


Kannattaa lukea vanhoja Metallican haastatteluja, jossa itse nimenomaan sanovat haluneensa kaupallistaa musiikkiaan. Minulla on aivan sama myyko levy yhden vai miljoonakappaletta. Musiikki se on joka ratkaiseen. Se vaan on niin, etta Justice For Allin jalkeen Metallican musiikki meni liian kaupalliseksi = kevyeksi. Samanlaista sarmaa ei loydy enaa uusimmista Metallican levyista niin kuin esim. Ride The Lightning levylla oli.
Jeps. Olen kyllä lukenut bändin haastatteluja, enkä itsekään ole kovin innostunut Metallican uusimmista. Itse kylläkin vetäisin rajan jonnekin Master of Puppetsin tietämille, joskin "musta" levyhän se vasta räjäytti bändin suurten massojen tietoisuuteen. Kukaan vakavasti otettava Metallica-fani tuskin muutenkaan voi väheksyä "mustan albumin" laatua: Sooloja, riffejä tai musiikillista ja sanallista taiturointia.

Niilo Paasivirralla viittasin muuten taannoiseen sf.netin keskusteluun konemuusiikista. Varsin jännittävää luettavaa..

"You can do it your own way, if it's done just how I say"
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Suomalaiset voisivat ymmärtää olla lähettämättä saatanan rumia edustajia sinne. Jotenkin täällä on sellainen yleinen käsitys että ulkonäöllä ei ole merkitystä jos on hyvä laulamaan yms. sontaa? Sisäinen kauneus ja silleen? Eikä varmasti auta jos tekee pelkästään menevän vokaalin, suurin osa maailmasta kun kuuntelee sitä musiikkia. Suomessa muuten on aivan toisin päin. Miettikääpä ylen suosittua Anssi Kelaa (vai melaa? no tietänette) jonka biiseissä ei ole käytännössä muuta kuin höpöhöpö ja menee kansaan. Ei onnistuisi ulkomailla.

Miettikää nyt sitten miten ruotsista tulee niin paljon enemmän hittejä.

Juu, melodiat, sanat, hyvännäköinen laulaja (nainen) niin ehkä valoa alkaa näkymään. Mutta suomalaiset lähtevät liikaa luottamaan itteensä. Miksi juuri Suomen pitäisi voittaa? Sitä sopii jokaisen miettiä. Siihen kunniaan on kuitenkin näillä eväillä turha pyrkiä!
 
Vastaus: Euroviisut

Uskaltaakohan näin vanhaa ketjua bumpata? :D

No mitkäs maat on porukan suosikeita? Suomea ei hyväksytä monestakaan syystä.

Yllättävän korkea taso tuolla tänäkin vuonna, itselle menee lähes kaikki tän vuoden kappaleet, tosin Portugali ja varsinkin Azerbaidzan on TODELLA yliarvostettuja. Iso-Britannian ehdokas nyt on luonnostaan surkea. Luulen että oma suosikki selviää vasta sitten kun semi-finaalit on pidetty.
 
Vastaus: Euroviisut

Täähän on ihan perseestä että joku "asiantuntija" raati päättää pisteistä:mad: Paskaa!
 
Vastaus: Euroviisut

Eikö pisteet mee puolet ja puolet. Raati ja äänestäjät. Näin ainakin viime vuonna. Onko sitten muuttunu?
 
Vastaus: Euroviisut

Eikö pisteet mee puolet ja puolet. Raati ja äänestäjät. Näin ainakin viime vuonna. Onko sitten muuttunu?

Joo 50/60 menee. En tiedä miten viime vuonna oli kun jäi katsomatta. Silti mun mielestä typerää, olis parempi jos katsojat saisivat päättää kokonaan.

Saas nähdä miten käy. En tykkää yhtään Suomen esityksestä, mutta ihan kiva jos pääsevät jatkoon.
 
Vastaus: Euroviisut

Suomella ihan ok edustaja tänä vuonna. Ainakin erottuu joukosta pirteydellään:D
 
Vastaus: Euroviisut

Valitettavasti Eläkeläiset tipahti, niin ei tule seurattua tänä vuonna. :rolleyes:
 
Vastaus: Euroviisut

En usko pseudoetno pelimannimenon tehoavan, ja Suomen osalta kisat loppuva tähän iltaan. Ehkä Slaavilaisissa maissa tuo voi jotain kiinnostusta herättää, mutta epäilen suuresti sitäkin.

Suomen esitys jäi kaipaamaan hieman tukevampaa sovitusta, joka täyttää ison hallin haitaria ja hentoja taustoja paremmin.
 
Vastaus: Euroviisut

Joo 50/60 menee. En tiedä miten viime vuonna oli kun jäi katsomatta. Silti mun mielestä typerää, olis parempi jos katsojat saisivat päättää kokonaan.

Saas nähdä miten käy. En tykkää yhtään Suomen esityksestä, mutta ihan kiva jos pääsevät jatkoon.
No toihan muutettiin ihan sen takia et samat maat pärjäs kun naapurimaat äänestivät sormet punasina aina tiettyjä maita. Ihan hyvä vaan et on toi raati vähän tasoittaa tota menoa.
 
Vastaus: Euroviisut

olipa taas hankala arvata jatkoonpääsijät: Slaavi, Slaavi, Slaavi, Slaavi, Slaavi, Slaavi, ....
euroviisujen ajan NL vois palata kehiin ja siihen sitte kuuluis nämä valko-venäjä yms.

Eipä sillä, oli se suomalaisten humpparenkutuskin aika kaamea.

"Työlki ellää, mut lotol rikastuu":cool:
 
Vastaus: Euroviisut

Ihan oikeutettua ettei päästy finaaliin. En sitten tiedä millaisia nämä kilpailevat esitykset olivat, mutta tämän Suomen renkutus oli ainakin jotain ihan järkyttävää shaibaa. Vähemmän häpeää, kun eivät pääse niin suurelle yleisölle esiintymään.

Eläkeläiset olisivat olleet todella jees, mutta kosketinsoittaja olisi voinut jättää koreografiasta sen kosketinsoittimen panemisen pois, niin ehkä äänestäjiä olisi riittänyt.
 
Vastaus: Euroviisut

Voi voi, kun Heli Kajo olisi edustanut Suomea... Finaalissa voitaisiin hyvinkin olla.

Tänään sitten toinen semifinaali. Luvassa mm. 195-senttinen Armenian tyttönen ja Liettuan maanmainio Eastern European Funk. ;)
 
Ylös Bottom