Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Everquest Online adventures

Ares

New Member
Ostin ko. pelin ja sitä hieman tutkiskeltuani aloin ihmettelemään miksi peli ei penää kuukausi maksua.

Kun tarkemmin perehdyin asiaan, siitä on tehty ILMAINEN eli kuukausimaksu on heijattu huisin hittoon ja pelin pelaamisen tarvitsee vain pelin ostamisen. itse maksoin pelistä 32e.

Nyt pitäisi saada peliseuraa eli pelaajia enemmän pelaamaan!
 
Vastaus: Everquest Online adventures

jaa. No tutkin pelini maksu asioita ja siellä luki että niistä ei tarvitse välittää koska pelini on vuokra peli. Vaikka oikeasti ostettu. :cool:
 
Vastaus: Everquest Online adventures

Miksi pelissä ei ole kuin 1 serveri?
Miksi pelissä ei ole pelaajia?
 
Vastaus: Everquest Online adventures

Ares sanoi:
Miksi pelissä ei ole kuin 1 serveri?
Miksi pelissä ei ole pelaajia?

Yksi serveri riittänee näillä volyymeilla otaksuisin. Pelaajamäärään vaikuttavat vahvasti muutamat tekijät, kuten: kuukausimaksu, peli on ilmestynyt jo vuosi sitten (kiihkeimmät ajat jo ohitse) sekä pelityyppi joka ei salli pelaajien välisiä taisteluita. Pidin pelistä paljon ja meillä oli oma klaanikin suomalaisille pelaajille, mutta ne ajat ovat jo ohitse.
 
Vastaus: Everquest Online adventures

ostit siis kielletyn hedelmän...ei vaineskaan ostit vain pelin hiukan myöhään tällä tarkoitan sitä,että suurin osa "vanhoista" pelaajista on jo lopettanut pelaamisen viime kesänä/tänä syksynä.

Tämä siksi,että 1-1,5 vuotta on tälläisellä pelillä elinikä siinä ajassa kerkeää
kasvattamaan 1-3kpl lv 50 hahmoja ja näkemään lähes kaiken.
Toinen syy on juuri Pc:lle Euroopassa ilmestynyt Everquest 2.

Tosin kaikkia pelaajia ei samaan aikaan näe,koska pelin maailma on valtava ja kaupunkeja on kymmeniä.
Tästä syystä et varmaankaan ole nähnyt "hirveän"montaa pelaajaa samaan aikaan samassa kaupungissa.

Itse lopetin vajaan 8kuukauden jälkeen viime Kesäkuussa,koska peli vie todella paljon aikaa+kaikki kolot tuli kaluttua läpi,eikä toivottua jatko osaa (Frontiers) tullut eurooppaan.

Jos pelistä innostut niin laita viestiä privana minulle niin saatan tulla hieman neuvomaan sinua alkuun.

Terveisin Hirski (EQssa Ironlion)
Ps.niin ja se kuukausi maksu on EQ:ssa 11,90
 
Vastaus: Everquest Online adventures

Jeps. No minäpä ilmoittelen sitten.

Ajattelin pelata peliä ainakin pari kuukautta.

Ja MIKSI pelini on RENTAL version ja peli ei pyydä luottokortin numeroa. :p
 
Vastaus: Everquest Online adventures

jos vielä kiinnostaa peli porukka nii menes freeporttiin ku siellä on yleensä aina paljon porukkaa...itekki pelailin vielä hetki sitte ja se on melkein ainut kaupunki mistä löytää hyvää peli seuraa...niin ja highpass ja Qeynos on kans suosittuja paikkoja että käväse niis ;)
 
Vastaus: Everquest Online adventures

juussi sanoi:
jos vielä kiinnostaa peli porukka nii menes freeporttiin ku siellä on yleensä aina paljon porukkaa...itekki pelailin vielä hetki sitte ja se on melkein ainut kaupunki mistä löytää hyvää peli seuraa...niin ja highpass ja Qeynos on kans suosittuja paikkoja että käväse niis ;)

millä nimellä sinut mahtaa sieltä löytää :p ?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Everquest Online adventures

oon lopettanut koko everquestin :) koska ostan ff-11 niin ei viitsi kahdesta pelistä maksaa mutta nimeni on ollut Tonttu ja Zerofus ;) ja sinä taisit olla Ironlion :)
 
Vastaus: Everquest Online adventures

juussi sanoi:
oon lopettanut koko everquestin :) koska ostan ff-11 niin ei viitsi kahdesta pelistä maksaa mutta nimeni on ollut Tonttu ja Zerofus ;) ja sinä taisit olla Ironlion :)

ok eipä törmätty EQssa itsekkin olen lopettanut,mutta käyn välistä morjestamassa vanhoja tuttuja siellä.

Jatko osan (Frontiers)euroopan julkaisun pois jättäminen vaikutti hyvin paljon siihen,että moni konkari laittoi pillit pussiin ja lopetti/vaihtoi PC:n EQ2 tai FF11.....
 
Vastaus: Everquest Online adventures

Hei kaikki. Minulla olisi hieman ongelmia kyseisen pelin kanssa (Everquest online adventures)
Ostin tänään kyseisen pelin ja PS2-internet asetukseni toimivat normaalilla tavalla. Painan "Play" ja se alkaa päivittämään jotakin, ja päädyn kohtaan jossa joko KIRJAUDUN SISÄÄN, tai LUON UUDEN TILIN(CREATE NEW ACCOUNT). Tietenkin minun ensin on rekisteröidyttävä peliin, joten 'Create new account'. Täytän tiedot ja varmistan ne oikeiksi, ja se toimii. Viimeisenä clickkaan 'Create account' ja tulee ikkuna jossa lukee, että account has been created succesfully. Pari sekunttia myöhemmin tulee ikkuna jossa lukee Log-in failed tjsp.
Toistaa samaa juttua. Sitten kun yritän mennä stationin sivulle ja AKTIVOIDA peliä, sanoo että en ole 'ostanut sitä' ostin pelin käytettynä. Kysymys: MITEN VOIN AKTIVOIDA PELIN
MISTÄ TILAAN PELIAIKAA?
Pikaista apua pyydän, ja kiitos jo etukäteen =)
 
Vastaus: Everquest Online adventures

Hei kaikki. Minulla olisi hieman ongelmia kyseisen pelin kanssa (Everquest online adventures)
Ostin tänään kyseisen pelin ja PS2-internet asetukseni toimivat normaalilla tavalla. Painan "Play" ja se alkaa päivittämään jotakin, ja päädyn kohtaan jossa joko KIRJAUDUN SISÄÄN, tai LUON UUDEN TILIN(CREATE NEW ACCOUNT). Tietenkin minun ensin on rekisteröidyttävä peliin, joten 'Create new account'. Täytän tiedot ja varmistan ne oikeiksi, ja se toimii. Viimeisenä clickkaan 'Create account' ja tulee ikkuna jossa lukee, että account has been created succesfully. Pari sekunttia myöhemmin tulee ikkuna jossa lukee Log-in failed tjsp.
Toistaa samaa juttua. Sitten kun yritän mennä stationin sivulle ja AKTIVOIDA peliä, sanoo että en ole 'ostanut sitä' ostin pelin käytettynä. Kysymys: MITEN VOIN AKTIVOIDA PELIN
MISTÄ TILAAN PELIAIKAA?
Pikaista apua pyydän, ja kiitos jo etukäteen =)
Jos en ihan väärin muista, niin tuon pelin serverit on ajettu alas, joten teit turhan ostoksen. :(
 
Vastaus: Everquest Online adventures

Oletko varma asiasta? Mietin vain että sivuilla ei ole minkäänlaista mainintaa kyseisestä. Toivottavasti olet väärässä, siinä meni sekin 20 e :) Saisiko asiaan varmistusta?
 
Vastaus: Everquest Online adventures

Oletko varma asiasta? Mietin vain että sivuilla ei ole minkäänlaista mainintaa kyseisestä. Toivottavasti olet väärässä, siinä meni sekin 20 e :) Saisiko asiaan varmistusta?

Valitettavasti asia on niin, että kyseisen pelin serveri ei enään ole pystyssä :(
 
Ylös Bottom