Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Everybody's Golf: World Tour

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Everybody's Golf: World Tour [Hype]

PS. XShava jättää mainitsematta, että kun pelattiin nelistään, niin voitin ne kaikki ja XShavan ohitin mehukkaasti viimeisellä reiällä. :D

prk syletti.

Sitä ei laskettu mukaan, kun ei ollut Turnaus vaan oma peli :rolleyes:
 
Vastaus: Everybody's Golf: World Tour [Hype]

Meitähän hirveä määrä jo ilmottautunut openiin.
 
Vastaus: Everybody's Golf: World Tour [Hype]

Kyllä on tarkkaa hommaa tämän pelin pelaaminen. Tällä hetkellä olen tuolla challengeissä jossa pääsee ensimmäistä kertaa eurooppaan. Sieläpä vasta jyrkkiä tasoeroja korkeuksissa ja viheriötkin kohtalaisen vinossa välillä.

On muuten kohtalaisen kovaa jengia netissä vastassa. Joutuu jo melkein fysiikan kirjoja etsimään repusta jotta saa pallon lentämään läheskään yhtä hyvin. Noh harjoittelu tekee mestarin...toivottavasti
 
Vastaus: Everybody's Golf: World Tour [Hype]

Kyllä on tarkkaa hommaa tämän pelin pelaaminen. Tällä hetkellä olen tuolla challengeissä jossa pääsee ensimmäistä kertaa eurooppaan. Sieläpä vasta jyrkkiä tasoeroja korkeuksissa ja viheriötkin kohtalaisen vinossa välillä.

Odotas kunnes saat viidennen kentän (Silver Peaks G.C.) auki. Vuoristokenttä ja siellä vasta mukavaa onkin. Tuulikin huitelee 7 pinnassa minne sattuu, puhumattakaan maastosta :D
 
Vastaus: Everybody's Golf: World Tour [Hype]

Tää on kyllä niin täydellinen peli netistä ostettavalle sisällölle.

Maksaisin helposti joku 5-10e siitä että saisi vaikka yhden uuden kentän ja yhden uuden pelaajan.
 
Vastaus: Everybody's Golf: World Tour [Hype]

Tää on kyllä niin täydellinen peli netistä ostettavalle sisällölle.

Maksaisin helposti joku 5-10e siitä että saisi vaikka yhden uuden kentän ja yhden uuden pelaajan.

Joko liikaa pelattuna näin unta tai sitten jossakin oli juttua, että kenttä tulossa ladattavaksi. Ja muistaakseni Japanin Storessa joku hahmo olis ostettavana jo.
 
Vastaus: Everybody's Golf: World Tour [Hype]

Kyllähän tämä peli itseänikin kiinnostaisi, mutta kun on paljon muutakin osteltavaa, eikä opiskelijanbudjetilla paljoa juhlita uusien pelien kanssa... Pitänee odotella, että hinta laskee hieman ja tyytyä toistaiseksi demoon. Mukavaa puuhaahan tuo pallonmätkiminen on pieninä annoksina. Demon käynnistän yleensä silloin, kun lopetan jonkin omistamani kokoversion pelaamisen. Eräänlainen välipala, ennen kuin alan pelata jotain muuta, heh. :)
 
Vastaus: Everybody's Golf: World Tour [Hype]

Joko liikaa pelattuna näin unta tai sitten jossakin oli juttua, että kenttä tulossa ladattavaksi. Ja muistaakseni Japanin Storessa joku hahmo olis ostettavana jo.

Ostin Japanin storesta pelattavaksi hahmoksi sen pelin menussa esiintyvän naikkosen (Yukino?). Minulle oli sattunut jäämään storeen juuri sopiasti 500 jeniä crediittejä Prologuen oston jäljiltä. Minulla on siis luonollisesti pelin japanilaisversio.

Japanin storessa taitaa olla jo ladatavana toinenkin hahmo (Gloria). Huhtikuun lopussa olisi muistaakseni tulossa tarjolle uusi kenttä (Oceania).

EDIT: Gloria ei taida vielä olla saatavilla. Pitäisi tulla näinä päivinä kuitenkin...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Everybody's Golf: World Tour [Hype]

Tyhmää kyllä mielestäni myydä uusia hahmoja erikseen. Ennemmin bundlena kenttien kanssa vähän korotetulla hinnalla. Ellei hahmot sitten ole megahalpoja (yhden euron luokkaa).
 
Vastaus: Everybody's Golf: World Tour [Hype]

Onkohan mitää mahiksia, että voice chat tulisi päivityksenä? Kun peli kuitenki kiinnostais aika paljon, ottaa vaa ihan järjettömästi päähän sen puute. Siis golf-pelithän on TEHTY jauhannalle siinä pelaamisen lomassa.
 
Vastaus: Everybody's Golf: World Tour [Hype]

Onkohan mitää mahiksia, että voice chat tulisi päivityksenä? Kun peli kuitenki kiinnostais aika paljon, ottaa vaa ihan järjettömästi päähän sen puute. Siis golf-pelithän on TEHTY jauhannalle siinä pelaamisen lomassa.

Ammoisina Links 2004 -aikoina, tuli virtuaaligolfia puttailtua ja siinä nimenomaan voice-chatilla oli tuttujen kavereiden kesken merkittävä rooli. Psykologinen sodankäynti toisen lyödessä palloa, herpaantumaton kommentointi ja äänekäs nauru epäonnistumisten myötä ym. tekivät pelihetkistä unohtumattomia :D Ei nyt tämän puutteen vuoksi voi peliä vielä tuomita, kun muuten on saanut aika kivoja arvosanoja maailmalla. Tunnelmasta on kuitenkin jotain merkittävää poissa, jos juttelemaan ei pääse.
 
Vastaus: Everybody's Golf: World Tour [Hype]

Tää on kyllä niin täydellinen peli netistä ostettavalle sisällölle.

Maksaisin helposti joku 5-10e siitä että saisi vaikka yhden uuden kentän ja yhden uuden pelaajan.

Mä voisin maksaa about 10 egee ylimääräistä, että tää peli tulis jo postissa! :)
 
Vastaus: Everybody's Golf: World Tour [Hype]

Onko ihmisille ruvennu tulemaan tätä jo suomalaisista nettikaupoista, tai onko peliä nähty esiintyvän missään kaupassa vielä?

Tekis mieli päästä jo testailemaan oikeaa versiota. Älytöntä vaan että suomalaisissa kaupoissa ja ulkomaan nettikaupoissa pal versioilla hintaeroa joku 20 euroo pääasiassa. Jossain suomalaisessa kaupassa olen nähnyt 52 euroo ja kait 3:n euron postikulut.

Oma 45 euron peli on vielä tilassa: Awaiting Stock. Ja englannissa näyttäs olevan julkaisu vasta 28.3, kun suomessa se kaiketi on 26.3. Kai se on uskottava, No golf this weekend.
 
Vastaus: Everybody's Golf: World Tour [Hype]

Tänään tuli konsolinetistä viesti että on noudettavissa. Käyn hakee ihan kohta.
 
Vastaus: Everybody's Golf: World Tour [Hype]

Sashaan asti tuli jauhettua, eli kolme ensimmäistä haastetasoa läpi. :)
 
Vastaus: Everybody's Golf: World Tour

Tämä käppänä ei sitten jaksanut odottaa peliä tulevaksi ulkomailta halvoilta. Oli vaan pakko maksaa juurikin 10 egee siitä kun olin niin malttamaton. Noh, ehkäpä se maltti sitten kasvaa golffatessa. Hyvin perusteltu, eikö totta... "minusta kasvaa nyt maltillisempi ihminen kun sain tämän pelin"..

Hyvältä vaikuttaa peli, ja tosiaankin hauskan näköiset nettipelin lobbyt ovat pelirakentajat tehneet. Se vaan kummastuttaa kun ei ole sitä puhetukea.

Oon pelannu muutaman challangen, ja melkein aina tulee palkinnoksi niistä voitto arpajaisista joku uus maila. Meikä haluais saada sieltä jo jonkun käheän pötkylän Caddyn roolia toimittamaan.!
 
Vastaus: Everybody's Golf: World Tour

Hah!

PS2:n golffia tuli pelattua vuosi ennenkun naputin ekan albatrossin (normaalisäännöillä). Tässä kesti kaksi päivää! :D

Oon niin valmis KFin openiin. :cool:
 
Vastaus: Everybody's Golf: World Tour

Prkl ku pojat jo reenailee täällä :D. Täytyy varmaan ens viikolla hakea peli, kun nyt prologue työn alla.
 
Ylös Bottom