Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Evolve - Hirviöö mä metsästän, tahdon saada suuren!

Vastaus: Evolve [2015]

Hyvää huomenia kaikil !

Mul olis xbox onel neljä vapaat evolve alpha koodia, jos kiinnostaa niin laita ne tulemaan tänne noin kahdentoist maissa ja laittaa minut samal kaveripyyntöjä sil porukkaa ei ole koskaan liikaa boxin puolel :D

Gt: Gunnar84
 
Vastaus: Evolve [2015]

Saako kysyä PS4 vai Xbox One?

Luulin että tekstini olisi ollut selvä, mut puihin meni :D

Xbox one:lle on ne koodit. Mut 100% en ole varma että toimiiko ne, mut niitä itsellein ainakin 5 tuli ja yhden otin itselleni, mutta tässä nämä nyt tulevat ja toivottavasti toimivat.

7MC7C-FDJVX-P36HJ-MY3QG-MKJJZ

7M9V2-K7GHG-4V2V6-MXJTR-3M6QZ

7HX9V-KT4HG-6DP9W-VVHT2-JHHJZ
 
Vastaus: Evolve [2015]

Ei nyt ihan vielä muutaman pelin aikana vakuuttanut tämä peli. Hieman pelolla odotan että tässäkö kaikki on, voi olla että uudelleen pelaaminen pitemmän päälle saattaa puuduttaa, juostaan hirviön perässä ja silloin tällöin kohtaaminen. Mutta maistellaan.
 
Evolve [2015]

Luulin että tekstini olisi ollut selvä, mut puihin meni :D

Xbox one:lle on ne koodit. Mut 100% en ole varma että toimiiko ne, mut niitä itsellein ainakin 5 tuli ja yhden otin itselleni, mutta tässä nämä nyt tulevat ja toivottavasti toimivat.

7MC7C-FDJVX-P36HJ-MY3QG-MKJJZ

7M9V2-K7GHG-4V2V6-MXJTR-3M6QZ

7HX9V-KT4HG-6DP9W-VVHT2-JHHJZ

Keskimmäinen koodi käytetty, kiitos! [emoji4]
 
Vastaus: Evolve [2015]

Joo kiva olla avuksi. Varoituksen sano kuitenkin, en ole ainakaan itse vielä päässyt pelaamaan Evolvea koska serverit eivät tähän aikaa päivästä 16:00 hyväksy minua. Eli onkohan serverit sitten niin täynnä. Harmittaa hieman koska ennakkotilasin pelin siksi että pääsisin Big Alphaan mukaan.
 
Vastaus: Evolve [2015]

Taitaa jenkkipojkarnat pistää tälleen iltasella noi PS4 serverit ihan juntturaan. Pitää testailla aamusella uudellaan, josko pääsis pelaamaan.
 
Vastaus: Evolve [2015]

Katos juu tämähän oli multi, ei ps4. Itsekin vasta huomasin. No eipä kestä:p
 
Vastaus: Evolve [2015]

Voi jumalauta... Hivenen rupee hampaat narskumaan tästä Sonyn pelleilystä. Toivottavasti kuitenkin päästään sit jossain vaiheessa myöhemmin testaamaan, kunhan Sony koittaa saada pakkasa jotenkin kasaan.
 
Vastaus: Evolve [2015]

Aikamoinen pettymys. Olin tosiaan siinä uskossa että palvelimet jotenkin ylikuormittuneet, mutta että ei toimi. Voi olla että eivät vain saa toimimaan ja jää koko Alpha väliin (PS4). Kiitos uutisoinnista joka tapauksessa.
 
Vastaus: Evolve [2015]

Voi jumalauta... Hivenen rupee hampaat narskumaan tästä Sonyn pelleilystä. Toivottavasti kuitenkin päästään sit jossain vaiheessa myöhemmin testaamaan, kunhan Sony koittaa saada pakkasa jotenkin kasaan.

Millä tapaa tämä on suoraan Sonyn vika? Mitäpä jos vaikka Take Two ei ole testannut peliään 2.0 firmiksellä? Uutisessakin mainittiin melko suoraan, että kehittäjä etsii ratkaisua Sonyn kanssa.

No tokkiisa Sonyn olisi pitänyt lykätä firmispäivityksen levitystä, että jengi ois päässy pelaamaan Evolvea. Kumma kyllä ei ole kamalasti uutisoitu muilla peleillä olevan liiemmin ongelmia yhteensopivuuden kanssa. Pelikin on vasta Alpha-vaiheessa. Valot päälle nyt...
 
Vastaus: Evolve [2015]

Tämän alphan toimimattomuus ei kylläkään ole ainut ongelma tuossa 2.00 päivityksessä, mutta niistä keskustelu ei taida kuulua tähän ketjuun. Minun kirjoissa tämä menee kuitenkin täysin Sonyn piikkiin.
 
Ylös Bottom