Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Eye of Judgment

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Eye of Judgment [Hype]

XShava sanoi:
Heh, juu mä voin maksaa 2Eur jos et tykkää + postikulut ;)
Pidetään mielessä.

Mä olen kyllä sellainen pelihamsteri, että vaikka mulla on noita PS2-pelejä hyllymetrikaupalla (no ehkä ei ihan niin paljon, mutta tajuatte varmaan pointin), niin itkua vääntäen löysin juuri ja juuri kolme, joista raaskin luopua. Omistaminen kuitenkin tuo onnea, vaikka sitten omistaisi kauheeta tuubaa...

Gamestopin tarjous oli kyllä hyvä. En vain pysty hyödyntämään, kun haluan säilyttää kaikki vanhat pelit.

jryi sanoi:
Pidetään mielessä.

Mä olen kyllä sellainen pelihamsteri, että vaikka mulla on noita PS2-pelejä hyllymetrikaupalla (no ehkä ei ihan niin paljon, mutta tajuatte varmaan pointin), niin itkua vääntäen löysin juuri ja juuri kolme, joista raaskin luopua. Omistaminen kuitenkin tuo onnea, vaikka sitten omistaisi kauheeta tuubaa...

Gamestopin tarjous oli kyllä hyvä. En vain pysty hyödyntämään, kun haluan säilyttää kaikki vanhat pelit.
vaikka EoJ olisi pommi niin tuleehan siinä eye, joka sitten antaa tsänssit tuleville vastaaville peleille.

Menee hiukan ehkä asian vierestä, mutta EoJ:n Metacritic pisteet on 77, joten jättäisin Pelaajan kolmosen ihan omaan arvoonsa... Kun kerta HS:kään ei voi olla 10:n peli, niin miksi sitten nyt pitää kuunnella yksittäistä mielipidettä :confused:

Baron sanoi:
Menee hiukan ehkä asian vierestä, mutta EoJ:n Metacritic pisteet on 77, joten jättäisin Pelaajan kolmosen ihan omaan arvoonsa... Kun kerta HS:kään ei voi olla 10:n peli, niin miksi sitten nyt pitää kuunnella yksittäistä mielipidettä :confused:
Jeps, totuus ei löydy yksittäisistä arvioista, se löytyy Metacriticistä. Vastoin yleistä harhaluuloa, Metacriticin pistelukema ei koostu yksittäisten arvioiden keskiarvosta, vaan sen määrittävät kaukaisen planeetta MC799:n hallitsijat, joilla on maailmankaikkeuden ainoa Videopelien Totuudet kertova kirja. Tuosta pyhästä opuksesta MC799:n asukit lähettävät aivoaalloilla manipulaatiosäteitä, jotka generoivat lähes vakuuttavankuuloisia pelijulkaisujen nimiä, joiden numeroilla sitten säädellään MC-pisteet oikeaan asentoon.

Vai kuka oikeasti on joskus nähnyt jossain julkaisun, jonka nimi on WHAM! Gaming tai Da Gameboyz tai Pelit?

Jos siis jokin arvostelu poikkeaa Videopelien Totuudesta, niin se ei tarkoita, että arvostelija olisi väärässä. Hän on vain pahainen pelinappula, joka palvelee Lopullista Tarkoitusta. Luottakaa Metacriticiin. Metacritic on totuus.

Ja lopuksi vielä linkki tähän lohdulliseen kirjoitukseen: Opinions don't matter anymore!

Hommaa ei tietysti kannata polarisoida pelkästään "jokainen mielipide on yhtä oikeassa" ja "totuus löytyy metasta" -vaihtoehtoihin. Voihan arvostelu olla "väärässä", jos esim. arvostelija missaa tärkeitä asioita, ei osaa suhteuttaa peliä muuhun vastaavaan tarjontaan tms. Lisäksi tietysti teksti voi olla huono, mutta se ei suoranaisesti liity oikeassa tai väärässä oloon.

Arvostelun kritisoimiseen pitäisi aina olla kunnon asiaperusteet, mutta varsinkin silloin, jos väittää arvostelussa tapahtuneen yllä mainittuja virheitä ja tai vastaavia. Kritiikki pitää pääosin kohdistaa arvostelutekstiin ja ainakaan pienistä piste-erimielisyyksistä on ihan turha valittaa. Valitettavasti vallalla on pahantahtoinen leimaaminen, vihjailu ja salaliittojen etsiminen.

Tämä oli aikamoinen ääliömäisyyden multihuipentuma:
The Great Samu sanoi:
Niinhän sitä voi aina väittää... Ehkä mies valehtelee, koska ei oikeasti pidä korttipeleistä eikä halua menettää kasvojaan... Tai sitten on liiallisen Magic the Gathering -pelin pelaamisen takia saanut yliannostuksen korttipelejä ja vihaa niitä nyt... Uskon silti että se ensimmäinen teoriani olisi lähempänä totuutta... Miksi kertoa totuus kun voi aina valehdella? Eikö sama mies haukkunut pelitaitojaan siinä 5-vuotis-muistelmaosiossa ja sitten väitti läpäisseensä halon tai halo 2sen Legendarylla neljään(?) kertaan? En nyt löydä lehteä joten on paha tarkistaa.

Saa kertoa, kun EoJ saapuu Gamestoppiin. Ei pystynyt vastustamaan!

Mitä nyt tuohon pelaajalehden arvioon tulee, niin se nyt on yhden arvostelijan mielipide. Ja jättihän vielä itselleen takaportin.

Kyllähän tuo arvostelupaketti oli minusta suht riittämätön korttiensa puolesta, vaikka pelaajalla taisi olla enemmän kuin 30 korttia. Mutta peliä pelanneena tuli sellainen tunne, että aika hätäseen ja miettimättä arvostelu oli tehty. Ja loppu tekstin perusteella olisivat sitten jättäneet tekemättä arvion ja odottaneet lisä kortteja. Toivottavasti Pelit - lehti nyt tajuaa arvostella pelin enemmillä korteille. Ja käyttää pelaamiseen tosissaan aikaa. Ainakaan viime numerossa ei onneksi pelin arviota ollut.

Eilen piruuttani kokeilin, kauanko menee pelissä aikaa minimissään. Otin siis animaatiot pois päältä, jolloin korttien tappelut tulevat pisteillä, ilman sitä näyttävää tappelu animaatiota. Ja lisäksi laitoin vuoron keston 1min. Niin 10min meni kun olin tekoalylle hävinnyt. Muutama kierros meni, etten saanut tehtyä asioita loppuun, kun aikakin jo loppui.

Netissä rankki peleissä 3min on se aikaraja ja siellä saa kanssa videot pois päältä. Niin ei tarvitse animaatioita katsella ja suht nopeaa pelaamista.

Tietty kokeneet pelaajat pelaavat suhteessa tietty todennäköisesti kauemmin.

Ja kun saatte peliä käsiinne, niin hihkaiskaa niin kokeillaan verkossa (Jos siis nykyisellä versiollani pääsen verkkoon, ennen kuin tilattu pakettini saapuu. Sit viimeistään olen valmis mittelöön). Ja tietty kun ootte pelanneet, niin kertokaa oma näkemyksenne pelistä.

Hex, Sen tiedän varmuudella että maahantuoja luovutti pelit jo viime viikon puolella pelikaupoille (koska pakettia pidin itsekin kädessä perjantaina).

Mutta mölähtäkää tosiaan kun tunnelin Gamestopista kyseistä peliä saa, menen tosin huomenna kokeilemaan onneani vaikka ei olisi mitään kuulunutkaan :)

Muntu sanoi:
Tietääkseni sattu oleen sama jätkä arvostelemsassa, joka harrasti Magic the Gatheringia...
Niin, harrastan minäkin lautapelejä, mutta en antaisi Monopolille tai Afrikan Tähdelle kovinkaan korkeaa kouluarvosanaa. On korttipelejä ja on korttipelejä. Magic the Gathering alkaa olla jo hyvin vanha ja pitkälle jalostunut peli. Kortteja suunnittelevat kokeneet ihmiset ja osa korteista on kielletty turnauksissa (näitäkin löytynee enemmän, kuin EoJ:ssa on kortteja yhteensä). Sääntöjä päivitetään jatkuvasti. Kunhan ne sopivat kortit saa hankittua, niin tuurin merkitys alkaa pienentyä ja peli menee enemmän pakkasuunnittelun puolelle.

Ehkä EoJ on vähän kuin Doomtrooper, jossa kortit olivat uskomattoman pahasti epätasapainossa ja peli nyt oli muutenkin aika tunkki. Oli ne sentään halvempia kuin MtG:t. Arvosanat riippuvat aina kovin paljon siitä, millaiset ovat aikaisemmat vertailukohdat. Juuri tuo alussa mainittu Monopoli on monen mielestä aivan huippu ja parasta mitä maailmasta löytyy, mutta rassukat eivät vain ole päässeet kokeilemaan oikeita lautapelejä. Niihin sisältyy yleensä taktiikkaa, eikä välttämättä edes noppia.

Omalla kohdalla keräilykorttipelit ovat boikotissa juuri tuon keräilyaspektin takia. Ei huvittaisi maksaa itseään kipeäksi etsiessä niitä paria hyvää korttia, jotka tekisivät pakasta täydellisen.

jryi sanoi:
Jeps, totuus ei löydy yksittäisistä arvioista, se löytyy Metacriticistä. Vastoin yleistä harhaluuloa, Metacriticin pistelukema ei koostu yksittäisten arvioiden keskiarvosta, vaan sen määrittävät kaukaisen planeetta MC799:n hallitsijat, joilla on maailmankaikkeuden ainoa Videopelien Totuudet kertova kirja. Tuosta pyhästä opuksesta MC799:n asukit lähettävät aivoaalloilla manipulaatiosäteitä, jotka generoivat lähes vakuuttavankuuloisia pelijulkaisujen nimiä, joiden numeroilla sitten säädellään MC-pisteet oikeaan asentoon.

Wautsi!
Täytääpä tässä sitten tilata netistä tee-se-itse-spacecraft ja lähteä heittämään kierros MC799:llä. Kiinnostaa tuo paikallinen raamattu. Kulttuuria kulttuuria!

Sanon nyt minäki, ku muutki. Älähtäkää kun Tampereen Stoppiin tulee EoJ:tä. Kiitos.

Ihmeen kiinnostavalta tää näyttää, oon aina halunnu kokeilla MtG tai muita korttipelejä. Kavereita joita vastaan pelata ei oo vaan löytyny

Muntu sanoi:
Sanon nyt minäki, ku muutki. Älähtäkää kun Tampereen Stoppiin tulee EoJ:tä. Kiitos.

Ihmeen kiinnostavalta tää näyttää, oon aina halunnu kokeilla MtG tai muita korttipelejä. Kavereita joita vastaan pelata ei oo vaan löytyny
Huomenna minä käyn tutkimassa on tuonne tuota tullut.:)

opa95 sanoi:
Huomenna minä käyn tutkimassa on tuonne tuota tullut.:)
Kiitokset jo näin etukäteen :)

Mutta tosiaan, jos tän hankin, niin jää multaki nettipelaaminen varmaan vähemmälle jos se kopiointi oikeasti on niin helppoa.

Ja Muntu, kyllä kun soitin heille sanoivat et huomenna pitäisi tulla, kun on tuo julkaisupäiväkin huomenna.

Mitens muuten kun tässä tulee tuo kamerakin mukana niin voikos tolla kameralla mennä jonkinnäköistä videochattia?

Muntu sanoi:
jää multaki nettipelaaminen varmaan vähemmälle jos se kopiointi oikeasti on niin helppoa.
Miksi? Hankit vain täältä konsolifinistä peliseuraa. Luulisi täältä löytyvän sen verran rehtiä porukkaa, ettei tuollaisesta tarvitse huolehtia. Parempaa online-seuraa täältä saa varmasti kuin pelaamalla joidenkin random-tyyppien kanssa, olipa korttien kopioiminen helppoa tahi ei.

FamaZ sanoi:
Miksi? Hankit vain täältä konsolifinistä peliseuraa. Luulisi täältä löytyvän sen verran rehtiä porukkaa, ettei tuollaisesta tarvitse huolehtia. Parempaa online-seuraa täältä saa varmasti kuin pelaamalla joidenkin random-tyyppien kanssa, olipa korttien kopioiminen helppoa tahi ei.
No niin, meinasin lähinnä siis tuota random-peluuta.

No niin ja tuli soitto että ennakkovaraamani The Eye of Judgment on huomenna noudettavissa Jumbon GameStopista.
Homma toimii kuten pitääkin. :)

Wiking sanoi:
No niin ja tuli soitto että ennakkovaraamani The Eye of Judgment on huomenna noudettavissa Jumbon GameStopista.
Homma toimii kuten pitääkin. :)

Samoin, tosin asematunnelista saan omani.

FamaZ sanoi:
Luulisi täältä löytyvän sen verran rehtiä porukkaa, ettei tuollaisesta tarvitse huolehtia.

Oletko nyt ihan varma :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mihin hintaan tätä myydään? Onko 95 ihan oikeasti sen hinta kuten Verkkokauppa.com:n sivuilla?
Jos, niin taidan suosiolla jäädä odottelemaan pelkkää kameraa.

Gamestopiin oli tullut ilmeisesti Star Wars boostereita tähän. Normi boosterit siellä 4e90c. Tuli ostettua 10 boosteria. Gamestopin hinta itse pelille 119e :eek: (ennakkovaranneena sain sen tarjouksella) . Preconnattujen pakkojen hinta 19.90e per pakka. Yllättäen en ostanut pakkoja :D .
Pelaan pääsen Hallitusta vastaan vasta 21 aikaan illalla.

1. Boosteri sisältää:
5 Commonia
2 Uncommonia
1 Rare tai Ultra Rare

Hieman hatuttaa olla seuraavat vajaa 8h töissä. Vois kostoks avata boosterin ja kattoa mitä sisältää :o

Edit: VG+ myy tätä 57.75e +pk (en tiedä tuleeko hinta nousemaan kun toi on vielä preorder tilassa), play.com: EUR 92.99 Free Delivery
Edit2: Lisätietoa Starterpakasta (pelin mukana tuleva). Sisältää 30 summoonaus korttia ja 4 toimintokorttia. Eli 34 korttia yhteensä.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom