Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Eye of Judgment

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Eye of Judgment

Hiukan spelleihin nojaava pakka, siksi 9-10. Njoo, eipä tuolla ole kuin vasta yksi hävitty ja kolme voitettu :cool:

No eipä sitä neljän matsin perusteella voi laskea vielä yhtään mitään :rolleyes:

Jos puhutaan vaikka 100 matsista niin noin paljon spelleihin nojaava pakka on vähän hazardi, mutta tyylinsä kullakin. Kyllä sitä useesti tulee niitäkin tilanteita että joku tietty spelli pitäis saada kouraan. Uskallatko paljastaa mitä spellejä sulla on käytössä?

P.S. Päivitin edellisellä sivulla olevaan yhteistilausviestiin uudet halvemmat hinnat nyt koska postikulut varmistu vähän halvemmaks mitä alkuperäset arviot oli.
 
Vastaus: Eye of Judgment

No eipä sitä neljän matsin perusteella voi laskea vielä yhtään mitään :rolleyes:

Jos puhutaan vaikka 100 matsista niin noin paljon spelleihin nojaava pakka on vähän hazardi, mutta tyylinsä kullakin. Kyllä sitä useesti tulee niitäkin tilanteita että joku tietty spelli pitäis saada kouraan. Uskallatko paljastaa mitä spellejä sulla on käytössä?

P.S. Päivitin edellisellä sivulla olevaan yhteistilausviestiin uudet halvemmat hinnat nyt koska postikulut varmistu vähän halvemmaks mitä alkuperäset arviot oli.

Pakko tyytyä tuohon neljään kun enempää ei ole pelattu, ja on on tuosta spellejäkin pois muutama tiputettu aikaisemmin. Joka pelin jälkeen tapahtunut pientä säätöä :rolleyes:

Toki sitä uskaltaa, tuli huomattua että vastustajilla on hiukan erilaiset spellit olleet käytössä. Clare Wil's Banneria on tähän mennessä monella ollut, mutteivät ole niitä käyttäneet :D
Oman pakan spellit:
3x Fissures of Goghlie
2x Wrathfull Winds of Juno
2x Summoner Mesmer's Errand
1x Parmeti Holy Feast
1x Goghlie Altar

Direct damage on aina kova sana, mutta kuten sanottu pientä säätöä aina tapahtuu, ettei tuotakaan listaa kannata pitää vieressa kun saa mut vastaansa ;)
 
Vastaus: Eye of Judgment

Wrathfull Winds of Juno kuulostaa aika karmeelta kun sulla on muutenkin niin vähän monsuja ja sitten noista sun pitää discardata yhteensä 4 jos käyttäisit molemmat.

Mutta tietyssä paikassa toi on kyllä lifesaver, niinkun melkeen mikä tahansa kortti.

Vaikka ois huonoin pakka ikinä niin ei siinä tartte muuta kun tuuria että kortit tulee paremmassa järkässä kun toisella. :)
 
Vastaus: Eye of Judgment

Hmm olikohan äsken tsiitteri vastassa vai tilttasiko mun kamera... Olin voittamassa ylivoimaisesti ja ensiimmäistä kertaa EoJ:n historiassa mun kamera ei tunnistanut kortteja... Eikun tappiota taas tilille kun ei voi tehdä mitään...
 
Vastaus: Eye of Judgment

Huhhuh... Melkeinpä voisi sanoa että aika hyvät kaupat teit...
 
Vastaus: Eye of Judgment

Mielestäni oli kyllä aika edullinen. Mistäs noita booster packejä porukka on halvimmalla tilannut? Kun noilla mukana tulleilla korteilla ei varmaan pitkälle pötkitä?
 
Vastaus: Eye of Judgment

Hmm olikohan äsken tsiitteri vastassa vai tilttasiko mun kamera... Olin voittamassa ylivoimaisesti ja ensiimmäistä kertaa EoJ:n historiassa mun kamera ei tunnistanut kortteja... Eikun tappiota taas tilille kun ei voi tehdä mitään...

Oisitpa käyttänyt aivojas ja napannut kameran irti ja laittanut sitten takaisin kiinni. :rolleyes:

Itselle kävi ihan sama, mutta tein ton tempun ja matsi jatku normaalisti (yhen vuoron missasin kun toivoin että kamera heräis henkiin taas seuraavalla vuorolla kun toisen vuoro on välissä, eipä se siitä vielä herännyt).

Eli kameralla on joskus (HARVOIN) tapana kuolla siten että kuva jää paikalleen, jolloin se ei toki enää lue uusia kortteja ollenkaan.

jomatuom, Fantasiapelit on halvin (4e/pussi) ja tota halvemmalla tuskin saa mistään koska Fantasiapelit on maahantuoja miltä muut firmat ostaa korttinsa. Ulkomailta (jenkeistä/kanadasta) täsmälleen samoja kortteja saa tilattua ~2e/pussi (kunhan ostaa 36 pussin tukkubokseina). Itse en aio ostaa Suomesta enää yhden yhtä korttia, voisin harkita jos Fantasiapelit olisi tehnyt jotain sen asian eteen että näitä ois myyty myös muuallakin kuin jossain Gamestopin ruoskassa. Peli menestyisi paljon paremmin jos Cittarit jne. olisi saatu ottamaan kortteja valikoimiinsa. Nyt kaikki myy peliä, mutta asiakkaat eivät nää kortteja "yhtään missään" joka varmasti nostaa ostokynnystä ihan valtavasti.

P.S. Mä kyllä ostin EoJn ihan Gamestopista sillä euron tarjouksella, paketin hintalapussa luki 69,90e.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Oli muuten kameran kanssa Gigantissa tuo Eye of Judgement 66,90, näin ainakin Porissa. Toisen ostin, toinen jäi hyllyyn. Nyt tarttis vielä löytää aikaa pelata sitä, rokrok
Täytyy kyllä kysellä PK-seudun Giganteista tuota ja käydä poistamassa jos näin kerran on.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Oisitpa käyttänyt aivojas ja napannut kameran irti ja laittanut sitten takaisin kiinni. :rolleyes:


Aijaa, en tajunnutkaan tuollaista koska ei ole vastaavaa käynyt ennen. Perhana. Hullun hyvä voitto olisi tullut ilman tätä paskoo. Seuraavassa matsissa kamera toimi taas vallan mainiosti.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Pibe, Varmaan matsista poistuessa kamera sammahtaa itsestään jonka jälkeen se lähtee toki taas käyntiin normaalisti.

Voin vaan kuvitella kuinka turhauttavaa oli yrittää saada kortteja toimimaan tollasella hetkellä, ja hajota siihen kun hiljalleen häviää koko matsin teknisen syyn takia. :D
 
Vastaus: Eye of Judgment

No juu, aattele että tilanteessa mulla oli kaks laitaa hallussa kahdella kortilla (1 manaa maksaa ja 2 dunkkua joka rundilla, kummallakin laidalla sama homma) Didi tulikentän edessä ja olisin justiisa saanu kortin pöytään mikä olisi tappanut kaksi korttia samalla kertaa. Mulla olisi ollut hemmetin hyvä manatilanne, 4 korttia pöydällä, vastustajalla vain 2 korttia pöydällä ja manaa vain ne 2 mitä olisi saanut korttien kuolemasta. Muutenkin hallitsin koko matsia. Perhana että nimittäin huusin ja auoin verhoja että saa valaistusta sun muuta :D
 
Vastaus: Eye of Judgment

No niin... piti käydä Gigantista poistamassa tämäkin peli. Kiitos jomatuom vinkistä. :)

Mites neuvoisitte alottelijaa, mistä lähteä liikkeelle? Läjä boostereita vai pari theme deckiä? Ahdistaa kyllä jo valmiiks ne tulevat turhien common korttien pinot... :D
 
Vastaus: Eye of Judgment

Kannattaa tutkailla korttien ominaisuuksia ennen ostoja... Esim. Themeissä on loistavia Heroja. Boosterit nyt on "perusvarma pullaratkaisu" tietty :D
 
Vastaus: Eye of Judgment

Kannattaa tutkailla korttien ominaisuuksia ennen ostoja... Esim. Themeissä on loistavia Heroja. Boosterit nyt on "perusvarma pullaratkaisu" tietty :D

Itse asiassa ei ole kauankaan kun katselin mitä noissa tulee mukana.

http://myeyeofjudgment.com/?p=50
Tuolla listattu mitä Themeissä on, onko nuo ihan oikein? Ei muita sivuja löytynyt ja oli joskus puhetta siitä että ainakin Starter olisi Amerikan mantereella ollut erilainen. Ei kovin hotsita noita Themejä ostaa kun niissä on vain kortti tai kaksi jotka puuttuu :/
 
Vastaus: Eye of Judgment

Mites neuvoisitte alottelijaa, mistä lähteä liikkeelle? Läjä boostereita vai pari theme deckiä? Ahdistaa kyllä jo valmiiks ne tulevat turhien common korttien pinot... :D

Itse suosittelen ostamaan jokaisen Theme Deckin, ja alkaa vasta siihen ostelemaan boostereita päälle. Silleen mä alotin.

Ja sitten kun alkaa olemaan enää ~20 puuttuvaa korttia tms. niin kannattaa jo suunnata katse yksittäisten korttien osteluun eBaystä jos täyttä settiä haluaa eikä halua totaalisesti hukkua commoneihin. Loppupeleissä rahaakin voi mennä enemmän kun joutuu metsästämään kortteja kymmenien pussien ostelulla.

Itse tosin vielä tässä 9 puuttuvan kohdalla ostin 13 boosteria kun melko halvalla sai (yhden pussin hinnaksi jäi alle 2 euroa kun sain muutaman ilmaiseksikin), ja ehkä sieltä tulee jotain eBayssä myytävääkin. :rolleyes:

Seuraavaksi ostankin sitten Set 2:n tukkupakkauksen jenkeistä about puoleen hintaan Suomen hinnasta. Themet saatan napata Suomesta. Ostaisin Themet vaikka mulla ois jo kaikki kortit, koska haluan lukea niistä löytyvät stoorit.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Mites neuvoisitte alottelijaa, mistä lähteä liikkeelle? Läjä boostereita vai pari theme deckiä? Ahdistaa kyllä jo valmiiks ne tulevat turhien common korttien pinot... :D

Sekä että. Itse aloitin yhden theme deckin ja muutaman buusterin ostolla. Theme deckeistä saa jokaisesta muutamia todella hyviä kortteja, kuten herot, joita boostereita ratsaamalla ei välttämättä ihan nopeasit löydä.

Common pinoilta ei voi vältty kummassakaan tavassa, mutta niiden avulla voi rakentaa valmiiksi useampia custom-pakkoja, ettei tarvitse aina selata koko korttivarastoa läpi kun haluaa jonkin pakan online peliin.
 
Ylös Bottom