Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Eye of Judgment

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Eye of Judgment

Hei,

Onko tää hyvä peli/kannataako ostaa nytte(ku on monta hyvää peliä tulossa)? Oon aikonu ostaa tän joskus aikasemmin, mut on sit jääny, ku oli aika kallis ja en tiedä, onko sen arvonen. Nyt oon kuitenki ajatellu ostaa ku tätä ketjua lukenu ja saisin tän expertiltä puoleen hintaan. Kiitos vastauksista etukäteen
 
Vastaus: Eye of Judgment

Juu, peli on mitä mainioin mielestäni, yhdistyy nätti peli ja keräilykortti-idea. Kortit sinällään maksaa peliin nähden maltaita :( Netissä on tosin muutamia hyviä korttien treidaussivustoja jossa voi tehdä turvallisin mielin kauppaa.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Mitä tarkoittaa expertiltä puoleen hintaan?


No en tiiä onko oikeesti puoleen hintaan(ja jos oli, en tiiä onko enää), mut näin siellä tän johonki 50-60e hintaan ja mitä muissa kaupoissa oon nähny, ni tää maksaa(makso ainaki tohon aikaan eli lokakuussa) sen ~100e
Näin siis Hyvinkään expertillä(oli)
 
Vastaus: Eye of Judgment

oho, aika halpaa. Prismassa, ku oon katellu(en tosin lähiaikoina) ni tais maksaa sen 100e(tai 99.90e^^)
 
Vastaus: Eye of Judgment

Jos pelkkä peli on sun mielestä kallis, ei kannata ostaa... Koska kortteihin uppoaa moninkertainen määrä rahaa kun vertaa pelkkään pelin hintaan.
 
Vastaus: Eye of Judgment

No on se mun mielest sinänsä aika kallis. 100 euroo on kuitenki aika paljon rahaa...
 
Vastaus: Eye of Judgment

Hei, tulipas mieleeni tässä että eikös joku ollutkin tehnyt käheetä excel taulukkoa mihin voi laittaa noi omat korttikokoelmat kivasti ylös? Joskus oon ladannu tollasen missä on set 1 ja set 2 lueteltuna, mutta set 3 kun on ulkona, niin tarttisi tietty vähän siihenkin päivitystä? :D
 
Vastaus: Eye of Judgment

Melko nopeeta touhua tuo päivittäminen, ei lataa kuin 2599 tiedostoa, melkeen toivoo jo ettei olisi koko levyä sisään laittanutkaan.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Melko nopeeta touhua tuo päivittäminen, ei lataa kuin 2599 tiedostoa, melkeen toivoo jo ettei olisi koko levyä sisään laittanutkaan.

komppaan täysin. kaikenlisäksi kun ostin pelin noin puoli vuotta sitten ja pelasin sitä ennen päivitystä ja sen jälkeen, en huomannut oikeastaan mitään eroa. Nyt oli vain mahdollisuus ladata storesta maksupaketteja ja trophyt tulivat.
En olekkaan pelannut tätä aikoihin. Ei ole kuin 1 set. kortteja. Tietokonetta vastaan ei jaksa pelata, ja netissä on hyvin hankala löytää ketään. ja kun löytää, on vastustajalla sellainen arsenaali, ettei peli-iloa ole nimeksikään...
 
Vastaus: Eye of Judgment

Ha pitääpä päivittää omakin lähes pari vuotta koskemattomana ollut versio. Jos tuota innostuisi hallituksen kanssa jouluna pelaamaan. Verkossa todennäköisesti tulee turpaan :D
 
Vastaus: Eye of Judgment

joo se 1,5 tuntia kun oli päivittänyt niin en jaksanut edes enään pelata, ärsytti suunnattomasti.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Eye Of Judgment -ihmisille huonoja uutisia: Sony vetää verkkopelistä töpselin irti seinästä 30. syyskuuta 2010. Eli kolmisen kuukautta aikaa vielä läiskiä korttia verkon yli, sen jälkeen pitää pelailla itsekseen konetta vastaan.
The online battle service for this product will terminate on 30 September 2010. Offline play will remain available even after the conclusion of online service.

Lähde: Eurogamer
 
Vastaus: Eye of Judgment

Dääm! Ja juuri kun olin ajatellut hankkia tämän nyt kun se on tarpeeksi halpa.... Noh... Toista saman tyylistä Ps3-korttipeliä odotellessa... Ei ollut sitten yhtään kiva uutinen.

EDIT: Markkinoilla ei taida olla yhtään samanlaista(nettipelin sisältävää) "living-card" korttipeliä pleikkarille myynnissä, vai olenko väärässä?
 
Vastaus: Eye of Judgment

Harmi että nettipeli lähtee. Eikö pelaajat voisi hostata niitä pelejä? Mutta mutta mistähän tämän saisi halviten kameran kanssa?
 
Vastaus: Eye of Judgment

Tuli 2008 myytyä 21 korttia täydellisestä Set 1-2 kokoelmasta, näin vuosikausien päästä tulikin himo hankkia nuo takaisin. :rolleyes:

Eli jos jollain on ylimääräisenä näitä kortteja niin ostaisin pois kuleksimasta.

Vaihdotkin toki mahdollisia, mutta ei näitä vissiin enää kukaan muu kerää.

101 eli Tinoan Telekinesis pitäisi löytyä melkein keneltä tahansa, ei ole mitenkään harvinainen, mutta jostain syystä kyseinen kortti vaan puuttuu itseltäni.
 
Ylös Bottom