Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EyePet & EyePet Move Edition

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: EyePet

Eihän tämä ainakaan hinnalla ollut pilattu. Playstation Eyen hankinta ollut suunnitelmissa jo pidemmän aikaa ja nyt kun EyePetin ja kameran sai yhteishintaan 45€, niin pitihän se ostaa. :D
 
Vastaus: EyePet

Onkos kellään muulla ongelmia nelospäivässä olevan tehtävän kanssa, jossa lemmikistä pitää ottaa kuva sen kaataessa keiloja? Olen ottannut lemmikiltä pois kaikki asusteet, värjänny turkin mustaksi ja ottanut vaikka kuinka monta kuvaa sen kaataessa keiloja, mutta tehtävä ei vain mene läpi! Olen myös yrittänyt eri turkin pituuksilla ja eri sävyisillä mustilla, mutta niistäkään ei ole ollut apua..
 
Vastaus: EyePet

Onkos kellään muulla ongelmia nelospäivässä olevan tehtävän kanssa, jossa lemmikistä pitää ottaa kuva sen kaataessa keiloja? Olen ottannut lemmikiltä pois kaikki asusteet, värjänny turkin mustaksi ja ottanut vaikka kuinka monta kuvaa sen kaataessa keiloja, mutta tehtävä ei vain mene läpi! Olen myös yrittänyt eri turkin pituuksilla ja eri sävyisillä mustilla, mutta niistäkään ei ole ollut apua..

Itselläni ei ainakaan ollut.

Ensiksi palautin muokkaus systeemissä normi värityksen. Sen jälkeen maalasin koko mustaksi. Sitten leikkivermeistä keilaus ja kuva otto päälle. Kun osuu keiloihin, niin tällöin kuva.

Eilen oli ongelmia saada kuvaa jääkarhuna. On näköjään tarkka turkin pituudesta ja että oikea väri. Mutta nollaamalla normi asetuksiin elukka ja sitten väritys oikealla valkosella, meni sekin läpi.
 
Vastaus: EyePet

Mikä on helpoin keino saada lemmikki juoksemaan?
Toisen päivän tehtävässä en saa sitä millään juoksemaan sataa metriä alle 30sekunnin, vaan lemmikki jää lähes aina istumaan ja katselemaan johonkin.
Pari kertaa se on hetken seurannut kättä, kunnes on kohta törmännyt kyseiseen käteen ja jäänyt taas paikoilleen.
 
Vastaus: EyePet

Mikä on helpoin keino saada lemmikki juoksemaan?
Toisen päivän tehtävässä en saa sitä millään juoksemaan sataa metriä alle 30sekunnin, vaan lemmikki jää lähes aina istumaan ja katselemaan johonkin.
Pari kertaa se on hetken seurannut kättä, kunnes on kohta törmännyt kyseiseen käteen ja jäänyt taas paikoilleen.

Minä sain tuon tehtyä niin, että heiluttelin kättä telkkarin yläkulmassa. Näin sain lemmikin juoksemaan ja hyppäämään kohti kättä. Tässä vaiheessa siirtää käden toiseen yläkulmaan, jolloin lemmikkikin kääntyy suoraan juoksemaan toiseen suuntaan. Näin sain muutaman kerran harjoittelulla tuon onnistumaan alle 30 sekunnin.
 
Vastaus: EyePet

Mulla meni silleen läpi, että heilutin käsiä ku hullu siinä lattialla edestakaisin telkkarissa ja se apina suuttu ja ravas kokoajan toiselta puolelta toiselle. :D
 
Vastaus: EyePet

Mulla meni hermot ja nappasin kameran, kun meinasin kuvakulmaa vaihtaa. No kameraa liikuttaessa huomasin, että sehän juoksee. Joten heiluttelin/ravistelin kameraa ja meni läpi :D :o

Muistaakseni se oli tuo juoksu tehtävä :cool:
 
Vastaus: EyePet

Tuli täsä mieleen niin jossain luki ennen pelin ilmestymistä, että lemikki kasvaa vähitellen pelatessa, sille tule myös enemmän älyä. Itse en ainakaan ole huomannut se kasvua. Eli onko tätä toimintoa edes mukana?
 
Vastaus: EyePet

Onko muut "riemuinneet" EyePetin keilailusetin tarkkuudesta? :p
Oli taas eräänä päivänä mielenkiintoisia pelikokemuksia kun yritin saada kultaa tehtävässä jossa piti kaataa keiloja osumattaa mustiin keiloihin.

Toiseksi.. mistäköhän syystä EyePetin trophyt ei näy tuolla -> http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/ "tähän perään haluttu PSN tunnus"
Tai trophyt sisältyy kyllä yläreunan tuloksiin, mutta itse peliä tuolta ei löydy.
 
Vastaus: EyePet

Onko muut "riemuinneet" EyePetin keilailusetin tarkkuudesta? :p
Oli taas eräänä päivänä mielenkiintoisia pelikokemuksia kun yritin saada kultaa tehtävässä jossa piti kaataa keiloja osumattaa mustiin keiloihin.

Toiseksi.. mistäköhän syystä EyePetin trophyt ei näy tuolla -> http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/ "tähän perään haluttu PSN tunnus"
Tai trophyt sisältyy kyllä yläreunan tuloksiin, mutta itse peliä tuolta ei löydy.

Kannattais käydä ihan suomen playstation sivulla ,sieltä saat varmasti kaikki trophyt näkymään.:rolleyes:
 
Vastaus: EyePet

Kiitos olemattomasta urlista, mutta missä tuolla on vastaava profiilisivu?
SCEE ei tarjoa vastaavaa julkista profiilisivua. Syy pelin "näkymättömyyteen" lienee siinä, että EyePetiä ei ole P-Amerikassa vielä julkaistu. Niinpä EyePetiä ei ole lisätty tuonne tietokantaan. Ilmestynee siis jossain vaiheessa ensi kevättä (!) automaagisesti näkyviin.
 
Vastaus: EyePet

EyePetiin on julkaistu päivitys, joka korjaa kaikenlaista sieltä ja täältä.
This update is free and is all about sharing your special video moments with other EyePet owners. It’s a great opportunity to be creative and show off! You can also view and rate videos made by other players. All of these options can be found in the ‘EyePet Online’ option on the Main Menu.

We’ve also fixed some of the problems reported on the forum. This includes the problem that some users have had with a grey box appearing instead of the professor when collecting a secret prize. We’ve made it easier to remove flowers in the garden so there’s less tapping required! Finally your EyePet will be able to hear you properly regardless of your PlayStation Eye microphone settings. You may notice some other small improvements here and there too!
 
Vastaus: EyePet

Jep jep! Tulipa tyttärelle tilatattua synttärilahjaksi kyseinen laitos. Vaikuttaa sen verran kivalta, että varmasti tykkää. :)

Onneksi tilasin ajoissa, kun play.comin toimitukset ovat olleet nykyisellään taas vähän sitä ja tätä. Postitettu 17. päivä, eikä vieläkään ole kuulunut... Tiukille menee jo ehtiikö synttäreille... ;D

Tosiaan loistava homma, että suomenkieli löytyy mukana! Harvinaista herkkua yleisesti ottaen, ei ole tainnut tulla muissa peleissä vastaan kuin LBP:ssä tähän mennessä ja Wii-puolella en ole nähnyt vielä yhtään suomenkielistä peliä.

Edit: Hahaa! Kerkesi synttäreille! :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: EyePet

Kotona on 1v. muksu. Eli tarkoitan, että ostin tämän häpeilemättä itseäni varten. Ihan hauska ja onpa sukulaislapsille pelaamista kun tulevat käymään.

Peli toimii sujuvasti, mutta pelitilan katossa suoraa yläpuolella olevat 4x25w hehkulamppua ei riitä valoiksi. Kun viereen pistää vielä pikku kohdevalaisimen, niin peli toimii paljon paremmin. Kamera on kyllä todella surkea. Ikävää katsoa HD-telkkarista noin huonolaatuista raemössöä. Totuttelun jälkeen kuitenkin helpottaa jo vähän, mutta alkupettymys oli suuri tuon laadun suhteen.

Itse peli on kyllä viihdyttävä. Ja kyllä tämä peli saa 1vuotiaan huomionkin vietyä hetkeksi. Ihan ei kuitenkaan tajua, että ruudun apinaa voi kurittaa kameran edessä heilumalla. Piirtämis osiota kuitenkin seurattiin suurella mielenkiinnolla ja tämän seurauksena opittiin sitten piirtelemään. Tuloksena on muutama viivamössö taideteos sekä paperilla, että lattialla. On kyllä ehdottomasti virikkeellisin peli pikkuisille, johon olen ikinä törmännyt. Vaikka en itse pitäisi tästä(tosin kyllä pidän) niin silti olisin ostanut tämän pelin, ihan vain tukeakseni moista innovaatiota ja sen kehittämistä eteenpäin.

Piirtelyn osalta hankintalistalla on vahavärit. Toivottavasti toimivat tuon pelin kanssa. Paksulla tussilla saa vähän liikaa sotkua aikaan.
 
Vastaus: EyePet

Meillä kanssa lähti Eyepet tilaukseen 3- ja 5- vuotiaille tyttärille... kuvitella saattaa, että ovat innoissaan tuosta kyllä, saattaa meikäläisen NHL-pelit vähän kärsiä ;) Mutta joskus on perheen takia jostakin luovuttava... kuulemma :P
 
Vastaus: EyePet

Jotain vinkkejä tehtävään missä pitää robolla+mailalla mätkiä melooneja aappan suussa?

Ekalla yrittämällä sain yhden hajalle mutta sen jälkeen on ollut hiljaista (pakko tukahduttaa kiroilut lapsen seuratessa vieressä :-), pitääkö se apina ajaa johonkin nurkkaan vai olla sen vieressä jossain tietyssä asennossa tms?
 
Vastaus: EyePet

Sun pitää odottaa että apina heittää melonin ilmaan ja sitten vaan huitaset sitä melonia ilmassa.
 
Ylös Bottom