Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EyeToy: Play 2 -kisa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dark Santa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Dark Santa

PS2FIN Moderaattori
Playstation.com järjestää EyeToy:Play 2:ta varten pelisuunnittelu-kilpailun, jos joku nyt ei tuota tiennyt. Ps2Fin uutisoi tuosta vähän aikaa sitten. Linkkiä osoitteeseen:
http://fi.playstation.com/news/news...LVCELQ?storyId=104794_fi_FI_NEWS&linktype=MPC

Palkinnot ainakin näyttää ihan hyvältä. Pelin kehitystäkin on mahdollista päästä seuraamaan :) tavarapalkintojen lisäksi.

Onkos kukaan ajatellut osallistua? Itselläni on ainakin muutamia ideoita, joista voisi tulla ihan hauskoja pelejä. Ideoitakin voisi pistää tänne päin ellei pelkää varkaita.

Viimeksi muokannut moderaattori:
No, täytyyhän tuohon totta vie osallistua :)

Olen keksinyt sellaisen idean peliin, jossa täytyy olla yhtä aikaa sekä rauhallinen että toisaalta aggressiviinen. Enempää en viitsi paljastaa, sillä ideani ovat vielä kovin aluillaan.

Jep, itsekin aion tuohon osallistua. Enempää en viitsi paljastaa, kuin että kyseessä on roolipelimainen peli-idea.

Kukakohan nuo ideat muuten kääntää englanniksi? Playstation.finin porukka?

Vastaus: EyeToy: Play 2 -kisa

Mulla ois hyvä idea... Vois ajaa rallia ja näkisi itsensä ikkunasta! Se ois sellanen auto joka liikkuisi kun heilauttaisi kättään tiettyyn paikkaan! Pysähtyminen on taas se että koskee yläpäähän!

Vastaus: EyeToy: Play 2 -kisa

THUGfan sanoi:
Mulla ois hyvä idea... Vois ajaa rallia ja näkisi itsensä ikkunasta! Se ois sellanen auto joka liikkuisi kun heilauttaisi kättään tiettyyn paikkaan! Pysähtyminen on taas se että koskee yläpäähän!

Se on hyvä että olet ajoissa.

Ylös Bottom