Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[F.C.C] Socom:Confrontation - haemme lisää pelaajia

Prettykill

New Member
Finnish Crowd Control on ottanut Killzone 2:n ohella Socom: Confrontationin klaanipeliksi.
Vaatimuksiksi antaisimme:

- Mikrofoni (Mieluiten käytämme Ventriloa tai muuta keskusteluohjelmaa)
- Hyvä tiimityöskentely
- Hyvä huumorintaju
- Aktiivisuus
- Ei liian tosikko
- Ikää mieluusti 15-vuotta

Nopeiten saat otettua yhteyttä PSN:n kautta, laittamalla viestiä mulle (Prettykill) tai Jontsa93:lle tai vastaamalla tähän viestiketjuun.
 
Vastaus: [F.C.C] Socom:Confrontation - haemme lisää pelaajia

Joo elikkäs mulle voi kanssa laittaa rekryä jos klaanitoiminta kiinnostaa. Kiinni mut saat parhaiten PS:sän kautta ja PSN ID on jontsa93 taikka sitten sähköpostilla joni.viinikka@netikka.fi
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: [F.C.C] Socom:Confrontation - haemme lisää pelaajia

Minäpä otan yhteyttä kunhan tämä pirun koeviikko on ohi ja ostan socomin :)
 
Vastaus: [F.C.C] Socom:Confrontation - haemme lisää pelaajia

Finnish Crowd Control on ottanut Killzone 2:n ohella Socom: Confrontationin klaanipeliksi.
Vaatimuksiksi antaisimme:

- Mikrofoni (Mieluiten käytämme Ventriloa tai muuta keskusteluohjelmaa)

Nopeiten saat otettua yhteyttä PSN:n kautta, laittamalla viestiä mulle (Prettykill) tai Jontsa93:lle tai vastaamalla tähän viestiketjuun.

Muita kommunikointi ohjelmia ei sitte saa käyttää klaani peleissä ku socomin pelin sisäistä.
 
Vastaus: [F.C.C] Socom:Confrontation - haemme lisää pelaajia

Finnish Crowd Control on ottanut Killzone 2:n ohella Socom: Confrontationin klaanipeliksi.
Vaatimuksiksi antaisimme:

- Mikrofoni (Mieluiten käytämme Ventriloa tai muuta keskusteluohjelmaa)
- Hyvä tiimityöskentely
- Hyvä huumorintaju
- Aktiivisuus
- Ei liian tosikko
- Ikää mieluusti 15-vuotta

Nopeiten saat otettua yhteyttä PSN:n kautta, laittamalla viestiä mulle (Prettykill) tai Jontsa93:lle tai vastaamalla tähän viestiketjuun.


Tiedättehän että. "teamspeak" on kielletty Socomissa matseissa , muulla kuin Socomin omalla kommunikaatio systeemillä :)!?
 
Vastaus: [F.C.C] Socom:Confrontation - haemme lisää pelaajia

Tiedättehän että. "teamspeak" on kielletty Socomissa matseissa , muulla kuin Socomin omalla kommunikaatio systeemillä :)!?

Joo, mutta tarkoittettiin myös yleistä keskustelua eli muuten kuin pelatessa Socomia :)
 
Vastaus: [F.C.C] Socom:Confrontation - haemme lisää pelaajia

Minäpä otan yhteyttä kunhan tämä pirun koeviikko on ohi ja ostan socomin :)

Selvä juttu ! Hyvä että saadaan pelaajia mukaan niin saadaan socomin puolella pelit käyntiin :) Lisääppä tuosta vaikka mun PSN ID: jontsa93 niin kattellaan asiaa sitten tarkemmin. :)
 
Vastaus: [F.C.C] Socom:Confrontation - haemme lisää pelaajia

Vielä olis muutama paikka vapaana että saataisiin tuo 8 pelaajan rajapyykki ylitse. Jos kiinnostaa niin ottakaapa vaan yhteyttä minuun (PSN: jontsa93) taikka sitten prettyyn (PSN: Prettykill) :rolleyes:
 
Ylös Bottom