Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2009 Codemastersilta!

Vastaus: F1 2009 Codemastersilta!

Ei pitäisi tuomita etukäteen, mutta

Ei noita F1 oikeuksia ois pitänyt myydä yksittäiselle kehittäjälle. Nyt sit tulee arcademaisin F1 mitä on pitkään aikaan nähty. Tietenkin moni sellaisesta pitää, mutta itse olisin halunut jotain edes vähän realistisempaa. (GRIDin ja DIRTin EGO ajomallinnus on kaikkea muuta kuin autolla ajamista). Kaukana ovat F1 simu ajat...:(
 
Vastaus: F1 2009 Codemastersilta!

Ei pitäisi tuomita etukäteen, mutta

Ei noita F1 oikeuksia ois pitänyt myydä yksittäiselle kehittäjälle. Nyt sit tulee arcademaisin F1 mitä on pitkään aikaan nähty. Tietenkin moni sellaisesta pitää, mutta itse olisin halunut jotain edes vähän realistisempaa. (GRIDin ja DIRTin EGO ajomallinnus on kaikkea muuta kuin autolla ajamista). Kaukana ovat F1 simu ajat...:(


EDIT Linkki http://community.codemasters.com/forum/showthread.php?t=284541&page=1&pp=10
 
Vastaus: F1 2009 Codemastersilta!

Otan osaa arvon ystäväni, vaikka en itse lajityylin pelejä pelaakkaan tiedän miltä tuntuu menettää legendaarinen pelisarja amerikkalaisille casual pelaajille. Sama kävi myös Oblivionin kanssa, sarjan aikaisempaa osaa pelanneet kyllä tietävät mistä puhun.
 
Vastaus: F1 2009 Codemastersilta!

Toivon parasta, mutta pelkään todella paljon pahinta..
 
Vastaus: F1 2009 Codemastersilta!

Ajatelkaas nyt positiivisesti... EA ei saanut näitä F1 oikeuksia. Ja sitä paitsi ei tässä nyt hätäpäiviä ole, kun voi PS3:n Formula One Championship Editionia pelailla.
 
Vastaus: F1 2009 Codemastersilta!

Tämmöistä sanoo Codemastersin CEO:

http://www.formula1.com/news/interviews/2008/5/7859.html

Lyhyesti:

Koittavat tarjota sekä arcadea, että simulaatiota. Ja tuo simulaatiopuoli olisi samaa luokkaa kuin GRIDissä (näin ainakin itse ymmärsin). Eli ei ehkä ihan kaikkien makuun... Ei kuulosta lupaavalta, mutta en vielä täysin teilaa, ennenkuin demoa olen päässyt kokeilemaan sitten joskus.

Vielä lainaus:

"We want to be able to offer both things within the game - simulation for the hardcore gamers, but also an arcade experience that you can truly pick up and play. I believe weve balanced that in GRID and I believe were going to balance it in Formula One."
 
Ylös Bottom