Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2009?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nightrider
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Osaako joku sanoa, että tuleeko tänävuonna uutta f1-peliä ps3:lle? Nythän on vaan se vanha formula one 2006, muistaakseni. Jotain tietoa mä sain netistä, että voisi olla tulossa, mutta tietääkö joku paremmin tuleeko / milloin jos tulee?? Joku nascar 09 kyllä on, mutta miks ei formula 09? blaah

Vastaus: F1 2009?

Kiitos paljon tiedosta! Kyllä tuota formula 2009 odotellaan kun "joulua". Ei kai tässä auta kuin odottaa se pitää kyllä ennkkotilata heti kun mahdollista :)

Saattaapi olla se joulu kokolailla lumeton. Odotusarvo itellä codemastersin F1 pelille on aikaslähelle nolla. Toivotaan, että yllättävät positiivisesti, iso formulafani kun olen.

Saattaapi olla se joulu kokolailla lumeton. Odotusarvo itellä codemastersin F1 pelille on aikaslähelle nolla. Toivotaan, että yllättävät positiivisesti, iso formulafani kun olen.

Voi kyllä olla totta. Se vaan on kelvattava, koska suht vähän tulee f1 aiheisia pelejä. Ihmetten suuresti että f1 peliä ei tule joka vuosi niin kuin fifaa ja nhl.. Itsekin suuri formula fani, joten kyllä formula pelit aina lämmittää paitsi jos pelattavuus on ihan syvältä. Toivoisi että siinä uudessa formulas on ainakin nämä uudet autot 2009, jotka kylläkin on hyvin tyhmännäköisiä. Se onkin sitten toinen juttu. >Toivotaav ettei ne vaan hutase tätä uutta f1 2009, koska sitten tulee suuri pettymys. Pitää vaan koittaa uskoa että hyvä siitä tulee:)

Voi kyllä olla totta. Se vaan on kelvattava, koska suht vähän tulee f1 aiheisia pelejä. Ihmetten suuresti että f1 peliä ei tule joka vuosi niin kuin fifaa ja nhl.. Itsekin suuri formula fani, joten kyllä formula pelit aina lämmittää paitsi jos pelattavuus on ihan syvältä. Toivoisi että siinä uudessa formulas on ainakin nämä uudet autot 2009, jotka kylläkin on hyvin tyhmännäköisiä. Se onkin sitten toinen juttu. >Toivotaav ettei ne vaan hutase tätä uutta f1 2009, koska sitten tulee suuri pettymys. Pitää vaan koittaa uskoa että hyvä siitä tulee:)

Suurin syy F1-pelittömyyteen lienee itse pääperkeleessä, eli Bernie Ecclestonessa ja sen firmassa FoM:issa. Rahanahneita paskiaisia koko sakki ja ovat vinkuneet liian suuria summia lisenssistä.
Kyllä mä ton F1-pelin ostan jokatapauksessa itsekin.

Suurin syy F1-pelittömyyteen lienee itse pääperkeleessä, eli Bernie Ecclestonessa ja sen firmassa FoM:issa. Rahanahneita paskiaisia koko sakki ja ovat vinkuneet liian suuria summia lisenssistä.
Kyllä mä ton F1-pelin ostan jokatapauksessa itsekin.

Niinpä! Ihan kuin Ecclestonella ei olisi tarpeeksi rahaa, kun kaverilla on miljardeja euroja.. Luulisi että f1 pelit ovat hyvää markkinointia formuloita kohtaa ja siinä pystyy vaikka piilomainostamaan jne.. Vaikea ymmärtää miksi se puppe ei voi olla myötämielisempi, koska eiköhän se hyödy siitä jokatapauksessa ja tietysti fanit. Fanithan ne rahat Berniellekin kantaa. Maikkarillakin formula tuli maksulliseksi sen kautta, kosk bernie nostaa koko ajan tv-lisenssiä, joten maikkarilla ei ollut muuta mahdollisuutta kuin laittaa formua maksulliseksi. Kyllähän sen ymmärtää kun se yks piru siellä pääkallipaikalla isännöi..

http://community.codemasters.com/forum/forumdisplay.php?f=1014 Tuolla on jonkun verran tekstiä pelistä. Lähinnä pelkästään fanien toiveita, mutta ompahan jotain.

Lisäksi löysin tälläisen. En tiedä kuinka virallinen mutta vaikuttaa aika mielenkiintoiselta mm. tuo että lupaavat sekä simulaatio että arcade mallinnuksen ja siitä voi sitten jokainen itse valita miten haluaa ajaa.

Mielenkiinnolla odotan mitä tulee ja millon tulee ja tosiaan kuten aikaisemmin mainittiinkin kun F1 pelejä ei näytä joka vuosi tulevan niin eikö tekijöiden kannattaisi panostaa sitten vanhojen pelien päivittämiseen? Esim. jos tämä F1 2009 nyt tänä vuonna tulee niin julkaisisivat sitten vaikka 2010 vaikka maksullisen päivityksen joka lisää peliin kauden 2010 kuskit, tallit ja radat, ilman että tekevät joka vuosi pienen päivityksen peliin ja julkaisevat sen uutena 70 euron versiona kaupan hyllyllä tyyliin NHL tai FIFA.

Ylös Bottom