Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Olisi varmaankin tarvinnut ajaa edes muutama kierros ennen aika-ajoja kun viime kerrasta on vasta noin 4 kuukautta. Aika-ajo meni jarrutuspaikkojen opetteluun ja kisassa taisi olla kierros 5 mutka 8 kun kepagt pyörähti edessä ja keulat osu yhteen. Etusiipi meni keltaiseksi ja luulin sen irronneen kokonaan niin tuli tehtyä turha varikkokäynti. Loppukisa meni nopeampia ohi päästellessä ja muutama kierros ennen loppua oli pakko käydä uudestaan varikolla renkaat vaihtamassa.

Pistetaulukko ja tulokset päivitetty etusivulle.

Muutamalla tallilla ei ole vielä nimeä, joten jos haluatte keksiä jonkun niin sanokaa. Ei tarvitse olla mikään erikoinen, mutta on se varmaan parempi kuin esim. Ferrari - Virgin :)

Joopa joo... Itsellä meni kisa toisen mutkan spinnaukseen vaikka kuinka yritin tulla kieli keskellä suuta. Nostelin jo hyvissä ajoin ennen mutkaan tuloa, mutta joku kuitenkin länttäsi jarrun pohjaan ennen minua ja pieni kosketus oli välttämätön. :( Pahoittelen jos pilasin jonkun muun kisan samalla...

Jäin siis siinä rytäkässä viimeiseksi ja sitten alkoi vaan epätoivoinen taistelu kohti parempia sijoja. Lopulta nousin kuudenneksi jääden vajaa 10 s Teppoil:sta. Rehellisyyden nimissä kyyti ei olisi riittänyt palkintopallisijaan, mutta Jontsan ja Teppoilin kanssa olisin voinut taistella sijoista 4-6. Ehkä sitten ensi kerralla...

Mutta oli kyllä "hyvä meininki" itse kisassa! Rentoa kilvoittelua...

Tänään sitten mennään taas lujaa ja tällä kertaa Unkarissa :D Tässä nyt vähän harjoittelin Unkarin rataa ja ajoin botteja vastaan Grand Prix. Tälläisen kierrosajan paukutin aika-ajoissa :D

Näytä liitetiedosto 6319

Näytä liitetiedosto 6320

En sitten tiedä mihin toi riittää tämänpäivän kisassa (jos edes tuota aikaa saan). Mutta yritetään ja katotaan. Millaisia aikoja muut ovat ajaneet ?

Kukaan ei ole varmaan vielä ilmoittanut poissaolostaan tästä kisasta? Anyway, täällä ollaan valmiina ajamaan, jos joku ei pääse.

En pääse tänäänkään kisaamaan kun ei ole telinettä vielä saapunut :( Mutta aika varmasti olen ensi keskiviikkona sitten touhussa mukana :)

Joudun jättämään väliin tämän päivän ja keskiviikon kisan, kun olen reissussa. Varakuskeja jos on vapaanan, niin paikka auki pariin seuraaavaan kisaan on tarjolla, ilmoittakaa täällä, jos joku ottaa mun kisapaikan seuraaviin kisoihin.

Sori myöhäinen ilmoitus.

t.kepagt

Joudun jättämään väliin tämän päivän ja keskiviikon kisan, kun olen reissussa. Varakuskeja jos on vapaanan, niin paikka auki pariin seuraaavaan kisaan on tarjolla, ilmoittakaa täällä, jos joku ottaa mun kisapaikan seuraaviin kisoihin.

Sori myöhäinen ilmoitus.

t.kepagt
Joo ei mitään, hyvä että ilmoitit :)

Itse kisasta, päättyi omalta osalta aika nopeasti varikkostopin jälkeen ajovirheeseen ja seinään.

Omaa mokailua löytyi kisasta, kun lähti 10min treenillä matkaan. Aleksi, toisiksi viimeinen kierros.. Ajoin oikeaa reunaa pitkin ja runttasit suoraan minua päin? :confused:

Kisa oli taas iha hyvä..itsellä kusi heti alkuun kun suomifin jotenki tönääsi niin pyörähdin ympäri..taktiikka onnistui ihan hyvin joten 6 sija on siihen nähden ihan hyvä sija.

Tää kisa oli multa kyllä aikamoista taistelua itteni kans. Selvisin taas onneksi ekasta mutkasta ja nousin viidenneltä sijalta kolmanneks. Seuraavaks karppanen teki pienen ajovirheen shikaanissa ja pääsin kakkoseks. Karppanen tuli kuitenkin nopeempana kohta ohi ja päästiin Micciksen ja karppasen kans pieneen etumatkaan muista. Sekin etumatka piti mennä tyrimään, kun pyörähdin vipas mutkas ja teppoil ajoi kylkeen. Putosin siinä sitten kuudenneksi. Sitten heti seuraavalla kierroksella sama mutka... ympäri.

Varikolle menin 6 kierroksella ja aleksi tuli samalla. Kisan lopusta olisi voinut tulla tiukka aleksin kanssa, mutta enköhän mä pyörähtäny heti varikolta pois tullessa :D Lopus sitten vielä yks pyörähdys ja etusiipi oranssille. En kehdannut enää mennä varikolle ja tulin maaliin kuitenkin suht hyvin viidentenä :D

Toinen sija tuli, ei tämän kyllä näin hyvin pitänyt mennä. Muiden epäonni oli tällä kertaa meikäläisen onni. Ja tiimille täydet pisteet ja hyvä etumatka muihin. Tästä on hyvä jatkaa Spahan.

Sekin etumatka piti mennä tyrimään, kun pyörähdin vipas mutkas ja teppoil ajoi kylkeen.
Sori, en kerenny väistää, kun lähin siinä just Aleksista ohi ulkokautta niin en nähnyt sua kyllä yhtään. Toivottavasti ei sulta pahemmin mennyt lisää aikaa hukkaan. Itsekin tuosta kärsin kun Olvi pääsi livahtamaan mun ja Aleksin väliin.

Täydet pisteet, myös tiimille, joten tyytyväinen on pakko olla.

Aika-ajoissa sain ajettua loppuun aika hyvän kierroksen, joka sitten riittikin paalupaikkaan.

Lähtö ei ollut ihan paras mahdollinen, ja siinä olikin pieniä vaikeuksia pitää johtopaikkaa ensimmäiseen mutkaan. Sain kuitenkin kasvatettua sellaisen 3-4 sekunnin johtomarginaalin karppaseen ennen varikkokäyntiäni.

Mutta sitten homma helpottui merkittävästi, kun ruutuun tuli teksti, että karppanen oli romuttanut autonsa. Siinä vaiheessa oli jo niin hyvä johtomarginaali takana tuleviin, ettei tarvinnut paahtaa ihan 110% lasissa, niinkuin kuusi ensimmäistä kierrosta tuli vedettyä.

Mielenkiinnolla Spata, tuota F1-sarjan kruununjalokiveä, odotellen. :)

Unkari 2/9

Aika-ajot

1. Miccis 1.20.512
2. karppane +0.509
3. teppoil +1.863
4. Jaba82 +2.341
5. jontsa93 +2.687
6. Suomi-Rampa +2.938
7. Olvi- +3.167
8. aleksi02 +3.169
9. Martti93 +3.775
10. SuomiFIN +3.975

Kilpailu

1. Miccis 29.32.696
2. teppoil +45.0
3. Olvi- +60.2
4. aleksi02 +61.7
5. jontsa93 +75.4
6. Martti93 +77.8
7. Jaba82 +1 LAP
8. SuomiFIN +1 LAP
9. Suomi-Rampa +1 LAP
10. karppane DNF

Ja pisteputki kasvaa... Huikean suorituksen jälkeen henkeäsalpaava 9. sija. Nyt on jo 2 perättäistä kisaa tällä kaudella, joissa olen saavuttanut pisteitä! Huikeat 6 pistettä on tähän mennessä kerätty, eli keskimäärin jopa 3 per kisa!

Kisahan oli mukavaa aina ensimmäiseen mutkaan saakka. Hyvän lähdön siivittämänä olisin varmaan voinut nousta korkeallekkin ekassa mutkassa, mutta eipä niin tapahtunut, koska jarrutin liian myöhään. Sitten toisen mutkan jälkeen törmäsin pyörähtäneeseen Jabaan, minkä jälkeen ero oli kasvanut aivan liian suureksi hyvistä sijoituksista taistelemiseen. Kolarista en kyllä syytä Jabaa enkä itseäni. Normaali kilpailutilanne, that's it.

Toki sitten ajoin varikkostoppini jälkeen vielä makoisammin seinään, koska en enää jaksanut oikein keskittyä itse kilpailuun, sillä yksin jonon hännillä ajaminen on lievästi sanottuna tylsää. Ainakin mulla kävi kolarissa parempi tuuri kuin Karppasella, sillä minulta puhkesi vain molemmat eturenkaat ja etusiipi irtosi, joten pystyin vielä jatkamaan titaanista kilpailuani.

Noh, ainakin kilpailun loppupuolella Jontsan perässä ajellessani tajusin, että kyllä minulta sitä vauhtia ainakin periaatteessa löytyy, mutta turhat virheet pitäisi pystyä karsimaan pois.

Ylös Bottom