Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Noh, ainakin kilpailun loppupuolella Jontsan perässä ajellessani tajusin, että kyllä minulta sitä vauhtia ainakin periaatteessa löytyy, mutta turhat virheet pitäisi pystyä karsimaan pois.
Hieman latistaakseni tunnelmia, minulla oli etusiipi puoliksi irti ;)

Unkari oli taas minun kohdalla yhtä murheellinen kuin osasin odottaakin. Aika-ajot meni suhteellisen hyvin. Itseasiassa parempaan sijoitukseen en olisi varmaan hyvänäkään päivänä pystynyt. Neljäs sija.

Kisassa sitten ihan ensimmäinen virhe oli taktiikka. Odotin, että kesken kisan rupeaisi satamaan ja laitoin vähän liikaa siipeä, joten vauhti ei riittänyt muille. Kolmannessa mutkassa taistelin tiukasti force indian kanssa ja lopulta hän ajoi kylkeen sillä seurauksella, että spinnasin lähes täydestä vauhdista ja perästä joku tuli vielä päälle. Normaali kilpailutilanne, ei siitä sen enempää. Kuin ihmeen kaupalla tuosta rytäkästä selvisin kuitenkin ilman vaurioita? :D

Lähdin apinan raivolla jahtaamaan muita ja sainkin Jontsan kiinni Martin hiostaessa kontissa monta kierrosta. Onneksi ohituspaikat on vähissä tällä radalla. Sitten tulikin varikkokäyntien vuoro ja oma kisani meni lopullisesti pilalle. Renkaat punaisina tulin liian ahnaasti varikolle ja auto ei kääntynytkään varikkosuoralle, vaan törmäsin siihen perkeleen jakajaan sillä seurauksella, että etusiipi päreiksi enkä päässyt edes lopulta sinne varikolle. Siitä sitten köröteltiin yksi ylimääräinen kierros punaisilla renkailla ilman etusiipeä. *huoh*

Loppu kisan odottelinkin vaan, että kierrokset tulisivat täyteen. Siinä välissä ajoin kerran uudestaan rajusti seinään hajottaen etusiiven ja toisen eturenkaan. Ihme ettei käynyt kuin karppaselle.

Nyt onkin peiliin katsomisen paikka ja virheet pitää saada pois. Spa:n pitäisi sopia minulle paremmin, mutta en lähde uhoamaan. Tavoitteena on virheetön kisa. Katsotaan sitten mihin se riittää ;)

Aika-ajosta kahdeksas sija joka ei ollut niinkään yllätys ja jäin olville 2 tuhannesosaa:eek:

Kisassa jatkettiin siitä mihin silverstonessa jäätiin. Startissa nousin viidenneksi mutta pitihän se etusiipi mennä rikkomaan. Se hidasti vauhtiani ja jouduin aikaistamaan varikokkopysähdystä.

Loppukisan ajelin tasaista vauhtia ilman virheitä mutta lopulta Olvi painoi ohi ja jäin neljänneksi. Ennen kisaa en ajatellut edes pääseväni top 5:seen. Spassa voisi sitten jatkaa samaa vauhtia:D

Aleksi, toisiksi viimeinen kierros.. Ajoin oikeaa reunaa pitkin ja runttasit suoraan minua päin? :confused:

Sori tuosta minun virheeni oli ei ollut kyllä tarkoitus tulla kylkeen. Ja samalla menetin mahdollisuuteni kolmanteen sijaan:(

Aleksille myös pahoittelut aika-ajoissa sattuneesta tapahtumasta. Olin parantamassa selvästi aikaani ja saavutin sinua ja näin että teit pienen virheen joten päätin lähteä nopeasti ohi mutta ajoinkin suoraan kylkeen :( Pilasin siinä sitten kummankin kierroksen.

Hieman latistaakseni tunnelmia, minulla oli etusiipi puoliksi irti ;)

Kyllähän minä tuon tiesin, mutta tuskin olisit nyt niin paljoa minulta karannut ilman etusiipi ongelmaasi, sillä minähän otin sinua kiinni. Ainakin silloin kun itse en ollut unessa/ päästämässä "nopeampia" ohi. ;)

Aleksille myös pahoittelut aika-ajoissa sattuneesta tapahtumasta. Olin parantamassa selvästi aikaani ja saavutin sinua ja näin että teit pienen virheen joten päätin lähteä nopeasti ohi mutta ajoinkin suoraan kylkeen :( Pilasin siinä sitten kummankin kierroksen.

Ei se mitää en ollut kuitenkaa paljoo parantamassa mut se aika ois kyl riitäny olvin ohitukseen.

Tänää en valitettavasti kerkeä kisaan kun on myöhäiset treenit. Lempikisa jää ajamatta:(

Minäpä siis ajan! Vaikkakin en radasta erityisemmin pidäkkään. ;) Saa nähä tuleeko mulle taas valinnan vaikeus autoa valittaessa, toivottavasti ei. :rolleyes:

Voi perkele! Pleikkari tais levitä: sammui yhtä-äkkiä itsekseen ja nyt vilkuttaa punaista valoa. Löysin pari korjaustapaa, jotka saattavat korjata tuon, mutta tähän hätään en kyllä ehdi millään kisaan mukaan. Ajakaa siis ilman meikäläistä.

Enpä ollu kattonu mistä varikon nopeusrajoitus alkaa ja reilut ylinopeudet ja viiden lähtöruudun rangaistus. :D Eipä se mitään, meni sen verran huonosti muutenkin.

Ei juma! onko mulla jokin kirous!! saatana... Joka kisas kussu eka mutka eikä ikinä oo ollu mun syy..aika-ajat meni loistavasti 4 sija..no lähtö oli hyvä ja olin pääsemäs sisämutkasta hyvin..no olvi sitten siinä edessä veti vinottain niin taas kusi ja kolmanneks vipaks jäin siinä..sitten siinä yhes mutkas suomi-rampa sääti jotain muitten kaa joten päätin ohittaa ulkokautta. hienosti olin pääsemäs mutta EI! suomi-rampa ajaa kylkeen ja jään vipaks...kisa oli ihan muuten hyvä.. lopussa sai suomifinin kaa taistella..liukasta oli ja molemmat teki virheitä mutta voitin taistelun...harmittaa vaan ku aina ekat mutkat kusee niin kisa on siinä heti ohi:(

Joku perään ekassa mutkassa ja siihen meni pitkälti kisa.

Olvi tulin sun takana mutta mulla näytti et olin ainaki 3 metrin pääs susta:eek: en ees koskenu suhun..sitä ihmettelinki kuinka yhtäkkiä menit poikittain..en sitte tiiä tuliko sieltä sivusta joku muu..voi olla, mut mä en ainakaa osunu suhun.

Eka kisa tällä porukalla takana ja oli aika turhauttava sellainen, se tuli ryssittyä ite sitten monellakin tapaa. Aika-ajoissa yks kierros jossa siinäki puolispinni vikassa mutkassa, muuten tuli yks hylätty kierros ja viimesille yrityksille mennessä ekalla aikakierroksella rengas puhki ja se oli sit siinä, osuin vielä johonkin vikassa mutkassa ku nilkutin varikolle ni pahoittelut, en hoksannu ollenkaa et takaa tuli joku. Toivottavasti en pilannu kenenkää kierrosta.

Kisassa sitte tiukkaa karppasen kaa varikkopysähyksille asti, siinä sitte unohtu kokonaan et mersulla on eka pilttuu enkä ollu varautunu jarruttaan ollenkaan joten meni pitkäks ja 5 sekkaa hukkaan. Sain vähä karppasta kiinni sen jälkee mut sitte tuli taas ajovirhe ja ero oliki jo semmone ettei ollu enää mahiksia ilma karppase virhettä ja pienten virheiden sävyttämää ajelua sitte loppukisa.

Mut vaik *****taa niin hauskaa oli taas, tää peli tarjoaa hyvällä porukalla kuitenki tosi mukavaa vääntämistä.

No niin lapsukaiset. Nyt on iltasadun aika:

Olipa kerran Suomi-Rampa, joka tykkäsi ajaa Force Indialla Belgian taianomaisissa taikametsissä. Valitettavasti hän ei osannut ajaa aika-ajoissa erityisemmin onnistunutta kierrosta, vaikka sijoitus olikin neljäs. Kaiken lisäksi hän taidottomuuttaan päätti kaahata varikolla ilman kunnon syytä, joten ilkeääkin ilkeämpi tuomaristo päätti langettaa tälle puolustuskyvyttömättömälle paralle vielä viiden lähtöruudun rangaistuksen.

Kilpailun alkaessa tätä pientä virtuoosia jännitti aivan vietävästi, mutta pian siitä päästiinkin jo yli. Ensimmäisen mutkan rajumpaakin rajumpien tilanteiden ansiosta pienokainen pääsi jo hyviin asemiin, mutta pöljäpää päätti sitten ajaa pitkän suoran jälkeisen mutkan pitkäksi. Sen jälkeen joku ilkeä törkimys tuuppasi Rampa-poloa hanurista päin saaden Rampsuliinin lentämään hiekkalaatikolle leikkimään. Tämän jälkeen Rampaliini päätti palata radalle hieman huolimattomasti lopulta tönäisten hieman Martti "eiahtisaari" 93:sta aiheuttaen tämän lennon Belgian upeille hiekkadyyneille. Rampa oli hyvin pahoillaan tapahtuneesta.

Belgian taikametsissä alkoi satamaan kisan aikana, antaen Rammalle mahdollisuuden nousta taistelemaan jopa podium-paikasta. Valitettavasti tarinamme sankari ei siihen kyennyt, joten tuloksena oli kyyneleitä aiheuttanut katastrofaalinen neljäs tila. Meidän pieni invaliidi poitsumme vain keräsi kuitenkin Span kisasta vain vauhtia Monzan todellisia koetuksia varten.

Sen pituinen se.

Joo siis sori Martti, en kyllä tiedä mitä siinä kohdin ajattelin.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mulla meni kisa jo kolmannella kiekalla pieleen, kun osuin seinään kierroksen puolivälissä --> etusiipi irti ja molemmat eturenkaat puhki. Ihme ettei lähtenyt irti, sen verran huikee ilmalentokin siitä seuras. Mutta joo, sitten kun olin päässyt varikolta niin ero oli jo minuutti seuraavaan, joten päätin vaan ottaa pari säälipinnaa kisasta.

Tosin oli muutenkin vauhti hukassa, ettei mulla olis ollut asiaa kuin ehkä Martin ja Suomen kanssa taistelemaan.

Ylös Bottom