Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 3

Älä ny kuseta, olin lähtemäs tokalle aika-kierrokselle.

Itseasiassa näinhän se oli, kun lensit ulos. Tosin meidän muiden korviin tieto siitä, että tulisit takaisin tuli kyllä jo sitten siinä vaiheessa, kun esimerkiksi minä olin jo varikolla.

Tässähän on se, että jos joku lentää ulos ja pian lähtee myös PSN:stä, ei voi aina tietää tuleeko hän takaisin.

Älä ny kuseta, olin lähtemäs tokalle aika-kierrokselle. Jontsaki sano mulle et sen auto pomppi koko ajan ja lagas.
Niin toiselle jo. Ei varmaan tarvitse enempää selittää, jos ei miellytä niin sayonara.

E: Rampa kiteyttikin asian jo.

No joo, aika-ajo meni hyvin. Neljännestä ruudusta matkaan ja ensimmäinen mutka menee jonkun töytäisyä ja neljän sijan menetystä lukuunottamatta hyvin. Alkukierroksien tiukat taistelut olivat ehkä tämän kauden parasta antia toistaiseksi.

Yhdessä kohtaan osuin Eikan kanssa ekassa mutkassa. Anteeksi tämä, olin aika jäässä enkä tajunnut että yrität niin kaukaa ohi.

Mutta sitten noin kuutta kierrosta ennen maalia tapahtuu. Ensin Eikka ajaa kylkeen ja seuraavassa mutkassa Suomifini. Sijoitus vaihtui kolmannesta seitsemänneksi. Siellä Interlagosin kumpuisilla nurmikentillä seinään jumittuneena tuli luovuttaja-olo. Jäin voimattomana paikoilleen kymmeneksi sekunniksi. Päätin vielä kuitenkin jatkaa mutten jaksanut ja ajoin seinään. Aika noloa. Anteeksi.

Ok, kuka jaksaa tämmöstä paskaa? sarja on paska ku joka kisas ajetaan perään ja tuomarit o vitu paskoja ..Hyvää paska kautta muille.

Kiitos jontsa vielä kertaalleen peräänajosta! Olin vissiin neljäs ja tipuin sitten siitä viimeiseksi, edellä olevaan 5sec+. Plussana alkoi vielä ketuttamisen ketjureaktio :( Tänään olisi ollut hyvät mahdollisuudet vaikka mihin.
Nooh olvi.. Älä ny kiukuttele :)

Ok, kuka jaksaa tämmöstä paskaa? sarja on paska ku joka kisas ajetaan perään ja tuomarit o vitu paskoja ..Hyvää paska kautta muille.
Jos asenteesi muuttuu, niin tervetuloa takaisin. Tänne on ihan turha tulla kiukuttelemaan enään.

En ny sen takia lopetakkaa , on ollu jo hetken mieles että lopettaisin ku aina kosahtaa perään ja kukaan ei myönnä että olis ajanu.

En ny sen takia lopetakkaa , on ollu jo hetken mieles että lopettaisin ku aina kosahtaa perään ja kukaan ei myönnä että olis ajanu.
Kyllä täällä suurin osa myöntää, ja ollaan pahoillaan. Ja sullahan on mennyt tällä kaudella tosi hyvin, sen takia ihmettelen mistä moinen motivaation puute.

EINARI-NARI! Nyt kelpas pisteet. :)

Tuosta pitäis tulla minun kannatuslaulu vaikka nimeni ei olekaan Einari :D

Itse kisasta sen verran, että olen tyytyväinen että ajoin vähän epämieluisemmalla radalla niinkin puhtaan kisan ja hävisin sijoja vain omalla hitaudella, en turhilla spinnauksilla.

Sori Teppoil siitä viimisimmästä kolarista, eturenkaani meni lukkoon kun käviäisi nurmella ja siinä ei enää ollut mitään tehtävissä :(

Interlagos, Brasilia 6/10

Aika-ajot

1. karppane Cavallo GP 1.10.054
2. Jaba82 Mobile Chicane Racing +0.011
3. Suomi-Rampa Mobile Chicane Racing +0.154
4. teppoil Energy Racing GP +0.191
5. SuomiFIN AP-GP +0.379
6. Miccis Energy Racing GP +0.386
7. jontsa93 Cavallo GP +0.515
8. aleksi02 AP-GP +0.522
9. Olvi- Lörppä Racing +0.698
10. eikka_y Lörppä Racing +0.932
11. Tomperton JM-Motorsport +2.747
12. Martti93 JM-Motorsport DSQ

Kilpailu

1. karppane Cavallo GP 34:02.665
2. Jaba82 Mobile Chicane Racing +4.0
3. Suomi-Rampa Mobile Chicane Racing +24.9
4. eikka_y Lörppä Racing +27.3
5. SuomiFIN AP-GP +28.7
6. jontsa93 Cavallo GP +31.2
7. Olvi- Lörppä Racing +43.5
8. aleksi02 AP-GP +58.6
9. Miccis Energy Racing GP +68.7
10. Tomperton JM-Motorsport +1 LAP
11. teppoil Energy Racing GP DNF
12. Martti93 JM-Motorsport DSQ

Meinaako tuossa pistetaulukossa jos numero on keltaisella että on ajanut paalulle?

Meinaako tuossa pistetaulukossa jos numero on keltaisella että on ajanut paalulle?

Ei, kun karppane vaan halusi tyylitellä omaa kolmatta perättäistä voittoaan keltaisella numerolla. Ja paria muuta numeroa sattumanvaraisesti taulukosta.

Noei. Kyllä.

Karppanen on kyllä tehnyt Virginillä todella huikeaa jälkeä. Ei voi kuin hattua nostaa!

Oma kisa meni vähän pieleen taktisen virheen takia. Päädyttyäni kuudenteen lähtöruutuun olin vapaa valitsemaan renkaat ja päätin lähteä matkaan kovalla seoksella.

Tulin kuitenkin pari kierrosta liian aikaisin hakemaan pehmeät alle! Minulla on siis tuo HUD kokonaan pois, eli en tiedä millä kierroksella kisassa ollaan. Pari kierrosta ennen maalia renkaat olivat tomaatinpunaiset eikä ajamisesta meinannut tulla mitään.

Jontsaa vastaan oli hyvä taistelu pitkään. Se päättyi minun kamikaze-yritykseen, kun jätin jarrutuksen supermyöhäiseksi, olin hetken edellä ja sitten pyöräytin autoni kunnolla.

Kisa oli siis todella viihdyttävä, vaikka lopputulos ei nyt erityisen mairitteleva olekaan. :)

Ylös Bottom