Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itse olin katsomassa Jokerit-HIFK, joten jäi tämän päivän testailut väliin. Huomenna voisi päivällä ajella.Oisko muitakin testailemaan kuin tompsoni?
Uskoakseni hiljaisuus on myöntymisen merkki-sanonta käy tässä tapauksessa aika hyvin, koska ei ole tullut mitään vastalauseita. Teen tuossa klo 21.00 vielä yhden harjoitteluservun.Nyt kun vain ilmeisesti player9/karppaselle sopii kisan siirtäminen 15min. myöhemmäksi ja jos enemmistö lobbyssa haluaa aloittaa kisan normaalissa aikataulussa niin voitte sen tehdä. Yritän ehtiä linjoille klo 21.30 mennessä mutta voin mahdollisesti myöhästyä siitä hieman mutta jos menee teidän mielestä liian myöhään niin jään kisasta pois.
hiljaisuus on myöntymisen merkki.
Jaballe on asettettu huomattavasti vähemmän paineita tällä kertaa, joten nyt on tsäänssit iskeä!
Eipä tuo "normaali" kunnossakaan helppoa ole Bahrainin radallaTänään voi iskut olla vähissä. Mulla on krapula!
Pitää vissiin toteuttaa tuo karppasen veikkaus. Bahrainissa vauhtini ei ole kovin lujaa, mutta yleensä kisat on mennyt aika virheittä ja talvitesteissä olin 3.Vetomiehet Sakhir, Bahrain
Player9
6. eikka_y
Luotan yllätysvalmiuteesiPitää vissiin toteuttaa tuo karppasen veikkaus. Bahrainissa vauhtini ei ole kovin lujaa, mutta yleensä kisat on mennyt aika virheittä ja talvitesteissä olin 3.
Tuhannet anteeksipyynnöt Olville. Jarrutus jäi liian myöhäiseen, kun oli niin raivoisa taistelu viimeisestä pisteestä. Nyt ajatellen olisin kyllä ihan hyvin voinut jättää sen tekemättä. Tuomaristolta voi laittaa minulle rankkua tuosta tilanteesta, vaikka osuma ei itsessään kovin kova ollutEkassa mutkassa joku ajaa kylkeen > vikaksi. Yliyritys alkaa jälleen. 3-kierrkosella ajan micciksen perässä ja osun häneen, hän spinnaa.. muutama kierrosta myöhemmin joko miccis tai suomifin osuu minuun ja taas hupsenkupsee. VIIMEINEN kierros: Suomifin ajaa pitkäksi, olin juuri noussut edellisessä mutkassa eikan ohi.. Eikka ajaa perään, lennän hiekalle ja molemmat jatkavat edelläniEikka, suorastaan rosvosit pisteeni.
![]()
Aika-ajoissa toinen ja mahdollisuudet vaikka mihin. Startissa kolaria ja putoan hännille. Sieltä pikkuhiljaa nousua. Kerran Tomperton ajaa perään. Loppuvaiheessa kisaa hyvää taistelua Jontsan ja eikan kanssa. Jontsa pääsee eikasta ohi ja eikka tekee virheen, menen ohi ja seuraavassa mutkassa eikka ajaa perään. Takaisin jahtaamaan pistesijaa kunnes seuraavalla kierroksella eikka tekee virheen, pääsen rinnalle ja eikka kiilaa sen verran että saan 20 sekunnin rangaistuksen.
Aika-ajoissa toinen .
Sori Olvi siitä yhdestä osumasta! Se ei ollut mikään kosto siitä aiemmin tapahtuneesta, vannon kautta HRT:n ja kannon.![]()