Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 3

Ajakaa noilla virgin-hrt-lotus -autoilla, niin johan sitä kunnioittaa jo toro rossoakin :D

Itseasiassa olisin voinut ottaakin jonkun noista huonommista autoista, jotta pistesijat olisivat saavutuksia. :p

Toro Rossohan on vaan niin pirun ruma mun mielestä. ;)

No hyi hitto. Lootushan on tässä pelissä melkein vielä rumempi, mielummin like a virgin.

teppoil on oikeassa, sulle se HRT, jos se on hitain. :p Minä en usko mitään hikisiä pelin listoja.
Taisi järjestys mennä näin: Mclaren-Red Bull-Ferrari-Mercedes-Renault-Force India-Williams-Sauber-Toro Rosso-HRT-Lotus-Virgin

Tää on mutu-tuntumaa, mutta omissa testailussani olen ollut Lotuksella & Virginillä aina pari kymppää HRT:tä nopeampi. Se tuntuu itselleni aavistuksen hitaammalta. Lisäksi se kärsii kaikista pelin autoista pahimmasta aliohjauksesta.

Mutta mielelläni kyllä jatkaisin ensi kaudella tuolla ihanalla Epsanjan ihmeellä.

Itse otan ilomielin vastaan Force Indian jos tuo Karppasen lista jää voimaan. Piirun verran ainakin Sauberia parempi.

Itse otan ilomielin vastaan Force Indian jos tuo Karppasen lista jää voimaan. Piirun verran ainakin Sauberia parempi.
Ei ole mulla ainakaan mitään moittimista force indiasta. Ei sillä autolla loppujen lopuksi ole niin väliä. Riippuu aivan siitä osaako ajaa vai ei. Jos huonolle ajajalle antaa mclarenin niin ei se niitä kisoja voita tai tule niissä edes pärjäämään, jos yksinkertaisesti se auto ei pysy hanskassa. Yhtälailla ne hyvätkin pyörii ympäri ;) ja pyörimisillä ei vain pärjää.

Nojoo kyseisellä saarnauksella EN siis tarkoittanut ketään tämän sarjan kuskia! :) Kyseessä oli silkka esimerkki. Ja niin karppaselle se HRT haluun nähä miten se sillä pärjää. "uhoaminen" tämän kauden kisoissa on ollut niin valtavaa :D ja miccikselle armoa ja sille se lotus :D

Ei ole mulla ainakaan mitään moittimista force indiasta. Ei sillä autolla loppujen lopuksi ole niin väliä. Riippuu aivan siitä osaako ajaa vai ei. Jos huonolle ajajalle antaa mclarenin niin ei se niitä kisoja voita tai tule niissä edes pärjäämään, jos yksinkertaisesti se auto ei pysy hanskassa. Yhtälailla ne hyvätkin pyörii ympäri ;) ja pyörimisillä ei vain pärjää.

Joo no tuskin noiden kahden eroa edes huomaa, mutta kyllä erot huomaa akselilla Red Bull - Force India - HRT.

Joo no tuskin noiden kahden eroa edes huomaa, mutta kyllä erot huomaa akselilla Red Bull - Force India - HRT.
Hyvän kuskin alla erot kyllä huomaa, kun hän pystyy ajamaan tasaisia kierroksia ja vertailemaan autoja ilman virheiden tekoa. Mutta oon siltikin vielä sitä mieltä, että jos paska kuski ajaa red bullilla ja hyvä kuski HRT:llä niin veikkaan että HRT kuski voittaa siltikin tämän kaksintaiston :D

Ei se lista niitä paremmuuksia mielestäni kerro, itse olen saanut sen kuvan että ne on listassa numerojärjestyksessä, sillä McLarenilla ajaa Button, jolla on 1 autossa ja siksi Mäkki on ekana

Ei se lista niitä paremmuuksia mielestäni kerro, itse olen saanut sen kuvan että ne on listassa numerojärjestyksessä, sillä McLarenilla ajaa Button, jolla on 1 autossa ja siksi Mäkki on ekana
Itse asiassa ajattelin näin itsekkin, mutta koska siinä listassa Red Bull on toisena, vaikka Vettelin ja Webberin numerot olivat 5 ja 6. Mercedes taas on listassa neljäntenä, vaikka Schumin ja Nicon numerot olivat 3 ja 4. Muutenkin se lista on erilainen, kuin numerojärjestyksessä.

Ei sillä autolla loppujen lopuksi ole niin väliä.

Sori nyt vaan, mutta on pakko tarttua tähän. Okei joo, jos joku huono ottaa Mclaarenin, ei se sillä välttämättä voita, mutta jos edes jotenkin tasavertaiset kuskit laitetaan Mäkki vs. HRT taisteluun, ei ole varmaan kysymystäkään voittajasta.

Tämä ns. pääryhmä esim meidänkin sarjassa on melko tasaista, jolloin jos joku saisi selvästi muita paremman auton, olisi tulokset ennalta-arvattavissa. Tuskin munkaan voittotili ois yhdessä, jos oisin tän kauden ajanu esim. Rellulla. :rolleyes:

Hyvin jaetut autot ovat kuitenkin olleet tällä kaudella tän sarjan suola. :)

Tämä ns. pääryhmä esim meidänkin sarjassa on melko tasaista, jolloin jos joku saisi selvästi muita paremman auton, olisi tulokset ennalta-arvattavissa. Tuskin munkaan voittotili ois yhdessä, jos oisin tän kauden ajanu esim. Rellulla. :rolleyes:

Hyvin jaetut autot ovat kuitenkin olleet tällä kaudella tän sarjan suola. :)
Ja nuo kilpailut jotka itse olen voittanut, niin on kyllä tullut ihan eri fiilis kun on joutunut tekemään kauhean työn sen eteen :) Palkitsevaa työtä siis.

Tänään, jos porukalla riittää aikaa/motivaatiota tulla testaamaan Kanadaa, niin laitan servun pystyyn n. klo 21

Hyvin jaetut autot ovat kuitenkin olleet tällä kaudella tän sarjan suola.

Komppaan tallikaveria. Parilla ekalla kaudella oli monta kisaa, kun ajelin keskikastissa tai häntäpäässä hädin tuskin näkemättä ketään ekan kierroksen jälkeen. Tällä kaudella on päässyt kisaamaan tosissaan sijoituksista oikeastaan joka kisassa. Motivaatio on itsellä kasvanut huomattavasti. Toivottavasti huonon auton takia kärkitaisteluista pudonneilla riittää myös motivaatiota...

Komppaan tallikaveria. Parilla ekalla kaudella oli monta kisaa, kun ajelin keskikastissa tai häntäpäässä hädin tuskin näkemättä ketään ekan kierroksen jälkeen. Tällä kaudella on päässyt kisaamaan tosissaan sijoituksista oikeastaan joka kisassa. Motivaatio on itsellä kasvanut huomattavasti. Toivottavasti huonon auton takia kärkitaisteluista pudonneilla riittää myös motivaatiota...

Mulle vaan on silleen, että on hyvän auton takia pudonnut taistelusta :D No joo, mulleppa on iha sama minkä auton alle lyö, silti pisteille pääsy on jo todella vaikeaa, ja podiumille käytännössä mahdotonta.

Vetomiehet Montreal, Kanada

Hernerokka

Paalu: Suomi-Rampa

1. Jaba82
2. Suomi-Rampa
3. jontsa93
4. karppane
5. teppoil
6. Olvi-

Player9

Paalu: Jaba82