Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 3

Vastaus: F1 2010 Online Kausi 3

Ikävä kyllä en aja enää kilpakuskina ensi kaudella. :( Aikataulu ei tule sopimaan huhtikuusta eteenpäin, sillä keskiviikkoisin mulla alkaa reenit jotka kestävät puoli kymmeneen asti ja koska asun reenipaikasta sen verran kauempana niin olen vasta kymmentä vaille kymmenen kotona.

Siksi voisin ilmottautua varakuskiksi, joka voi tuurailla sunnuntaisin joitain kuskeja
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 3

Mä pääsin sittenkin aikaisemmin kotiin ja näin ollen olen kisassa mukana! :)
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 3

Tuli vaan mieleen kun katselin tota Australian GP:tä niin voin olla aluks aika pihalla tos F1 2011 pelis noista rengasvaihtoehdoista :D
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 3

Aijai karppane sää teit virheen tuon vetomies-rivis suhteen. Sä ET VOI VOITTAA! :p Jos sun rivis menis kokonaan oikein, saisit mua vaan 8 pistettä enemmän, kun tarttisit 9 tasoittaakses. :)


We are the Chämppiööns! Jabadabaduu!
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 3

Hienoa taistelua voitosta kunnes pieni virhe ja seinään ja rengas puhki.. Ensi kaudella jatketaan tällä vauhdilla toivottavasti..
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 3

Ekalla kiekalla meni mutka vähä likaselta puole ennen suoraa, meni vissiin 4 kaveria ohi sen takia :D.. Jaba kierros 5/6, kakkossektori. Ajat perääni, ajan pitkäksi ja ajat ohitseni. Menemme varikolle enkä sen koommin nähnyt sinua.. Sijoitus ainakin olisi pitänyt antaa takaisin?

Muuten aika täydellinen kisa, pari pikkuvirhettä :)
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 3

Auto kulki tänään kun unelma. Sen puoleen olisin ollut mukana kärkikamppailussa ellei omat virheet olisi pilannut sitä. :(
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 3

Onnea karppaselle KFINin puolellaki :D

Oma "jäähyväiskilpailu" oli surkea. Radan linjat olivat hakusessa ja aika-ajoissa sain vain ekalla vedolla ajan, muuten eksyi liikaa kanttareiden päältä ja spinnailtiin.
Itse kisassa sattui iso kolari tompertonin ja aleksin kanssa. Uusi kierros juuri alkamassa kun vedän viimeisen mutkan leveäksi ja Aleksi tulee "sokeasta kulmasta" rinnalleni ja osumasta pyörähtää eteeni, minkä jälkeen minä pyörähdän ja sitten tomperton törmää meihin ja minä lennän seinään ja etusiipi pois. Ei mielestäni tuosta voi ketään syyttää, sillä kartalla Aleksin piste oli jo kadonnut oman pisteeni alle ja luulin, ettei siitä ketään tule.

Mutta on ollut todella mukava sarja, mukavasti porukkaa ja rehtiä ja rentoa ennen kaikkea! :)
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 3

Jeejeejee! Apina on vihdoin pois selästä! Ennen kisan alkua päätin, että tänään on tulos tai ulos, joten en anna tuumaakaan periksi. Pahoittelut kaikille, jotka joutuivat kärsimään röyhkeästä ajostani.

Iso kiitos Jontsalle! Spinnasin ja kerkesin huutaa v****a, mutta sitten jontsa pelastavana enkelinä ajaa kylkeen ja kääntää mut takaisin menosuuntaan. Matka jatkuu!

Niin Olvi tosiaan mietinkin, että osuinko sun perään. Yllätit mut täydellisesti hyppäämällä jarrulle. Luulin kyllä että ehdin jarruttaa juuri ennen osumaa, mutta ilmeisesti en. Sori.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 3

Niin Olvi tosiaan mietinkin, että osuinko sun perään. Yllätit mut täydellisesti hyppäämällä jarrulle. Luulin kyllä että ehdin jarruttaa juuri ennen osumaa, mutta ilmeisesti en. Sori.

Joo, jarrutelin siihen mutkaan aika ajoissa. Ei se auto muuten hiljentynyt tarpeeksi.. :rolleyes:
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 3

We are the Chämppiööns! Jabadabaduu!
Veit sanat suustani :D

Hieno kausi sai hienon lopetuksen kun saatiin voittajien listaan jälleen uusi nimi eli onnea Jaballe voitosta :) Vaikka ikävästi se meidän kolari muistutti sitä keskiviikkoista Rampan kanssa :D Sain onneksi hallittua autoni paremmin nyt kuin viimeksi.

Todella hienoa panosta kaikilta tähän sarjaan ja on ollut jälleen ilo ja kunnia pelata tällaisen porukan kanssa. Toivottavasti suurin osa jatkaisi vielä 4. kaudelle, sillä muutamia uudistuksia on luvassa :)

Peace out.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 3

Tuli nyt aika lässähtänyt "kisaviikonloppu". Aika-ajoissa reenin puute kyllä näkyi kellossakin, mutta eipä olisi ollut muutenkaan tsäännssejä tallikamelin/ suomi-kaiman vauhtiin.

Kisahan alkoi aika kermaisesti, kun pääsin hienosti ohitellen nostamaan itseni peräti kuudenneksi, mutta sitten ajoin mutkan pitkäksi ja spinnasin. Sinne lähti se maaginen touch. Sen jälkeen kaikki tuntui jonkin merkityksettömältä. :)

Lopussa oli sitten hienoa vääntöä Teboil-poitsun kanssa.


Onnea Jaballe ensimmäisestä voitosta! Oli ilmeisesti vasta kauden toinen kilpailu, joka edes voitettiin paalupaikalta! Onnittelen myös itseäni maagisista vetomies-taidoistani.

Karppasta en mestaruudesta onnittele, sillä siitä saatiin kuulla kisan aikana aivan liikaa. :) Kaikki muut mikilliset olivatkin sitten aivan liian hiljaa, skarpatkaapas poitsut! Ja mikkihiirettömät voivat kipaista lähimpään R-Kioskiin ja ostaa sieltä mikin, jos semmoisen löytävät.

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin. Suomi-Rampa, Oulu. Hei.

:D
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 3

Tää oli ehkä makein kisa mitä olen koskaan ajanut tässä pelissä! Helvetin siistiä ja tiukkaa vääntöä ja taisteluparit vaihtuivat. Välillä oli kolme autoakin melkein rinta rinnan Eau Rougessa.

Karppaselle onnittelut mestaruudesta. Tämän jälkeen kukaan ei voi enää sanoa, etteikö huonollakin autolla voisi voittaa online-mestaruutta kovatasoisessa peliseurassa.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 3

Joo oli kyllä kieltämättä kovaa vääntöä. Itsellä oli lievää hermostuneisuutta pari ekaa kierrosta ja putosinkin kuudenneksi. Sitten kun kävin vaihtamassa kovat renkaat niin homma alkoi luistaa paremmin.

Mutta tosiaan onnittelut karppaselle mestaruudesta, Rampalle vetomiesten voitosta ja kiitokset kaikille kilpakumppaneille. Oli kyllä hyviä kisoja. Tästä on hyvä jatkaa...
 
Ylös Bottom