Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joo SuomiFIN ajoi Ramman perään ja mä ajoin suoraan Ramman kylkeenSe oli muuten komee kolari siellä Australian pääsuoran alussa. Varmaan 5 autoo samassa kasassa. Ite otin kevyttä osumaa Suomi-Rampan Toro Rossoon, mut selvisin ilman varikkokäyntii...![]()
Tuli muuten ihan puskista, että ajat pädilläKaippa sitä pitää itekkin tulla testailemaan miten toi BMW Sauber Ferrari kulkee.
Tietty jos jollain joka ei pääse tänään on parempi auto kuin HRT, niin saanhan ottaa sellaisen?
Se kelpaa paremmin kuin hyvin! Kiitti Juho!Täältä olisi red bull tarjolla sillä itse en pääse keskellä päivää ajelemaan. Jos porukka on ajamassa illalla siinä 21.15 jälkeen uudestaan niin silloin voin tulla mukaan.
Eikös klo. 16 aloiteta?
Kello 16 - 17 aikoihin eli voi olla vaikka viideltäJoo. Ajattelin, että tuossa klo 16-17 aikoihin mentäisiin vai onko liian aikaista?
Käy tietysti sekinJontsa, tai sitten kumpikin tekee aina samasta kisasta?
Martille sen verran että vetäsin Red Bullilla äsken Bahrainissa 1:54.110.
Tuommoisiin lukemiin en kyllä Virginillä pääseSelvä, joskus silloin siis. Martille sen verran että vetäsin Red Bullilla äsken Bahrainissa 1:54.110.
Pitää vaan löytää ne oikeat linjat, niin kyllä se siitä paraneeMulla on Bahrainissa tosi heikot ajat: joku 1.57.xxx-1.58![]()
Joo SuomiFIN ajoi Ramman perään ja mä ajoin suoraan Ramman kylkeen![]()