Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 3

Joo :D Jos ny jokku tajuais et siihen ekaan mutkaan ei voi ajaa täysillä vaan pitää hiljaa mennä ja rauhallisesti, ettei tuu niitä kolareita ja pilata toisten kisoja.

Se oli muuten komee kolari siellä Australian pääsuoran alussa. Varmaan 5 autoo samassa kasassa. Ite otin kevyttä osumaa Suomi-Rampan Toro Rossoon, mut selvisin ilman varikkokäyntii... :)

Se oli muuten komee kolari siellä Australian pääsuoran alussa. Varmaan 5 autoo samassa kasassa. Ite otin kevyttä osumaa Suomi-Rampan Toro Rossoon, mut selvisin ilman varikkokäyntii... :)
Joo SuomiFIN ajoi Ramman perään ja mä ajoin suoraan Ramman kylkeen :D

Kaippa sitä pitää itekkin tulla testailemaan miten toi BMW Sauber Ferrari kulkee.

Kaippa sitä pitää itekkin tulla testailemaan miten toi BMW Sauber Ferrari kulkee.
Tuli muuten ihan puskista, että ajat pädillä :eek:. Arvostan kyllä todella korkealle niitä kavereita, jotka pystyvät pädillä ajamaan ilman apuja.

Tietty jos jollain joka ei pääse tänään on parempi auto kuin HRT, niin saanhan ottaa sellaisen?

Täältä olisi red bull tarjolla sillä itse en pääse keskellä päivää ajelemaan. Jos porukka on ajamassa illalla siinä 21.15 jälkeen uudestaan niin silloin voin tulla mukaan.

Täältä olisi red bull tarjolla sillä itse en pääse keskellä päivää ajelemaan. Jos porukka on ajamassa illalla siinä 21.15 jälkeen uudestaan niin silloin voin tulla mukaan.
Se kelpaa paremmin kuin hyvin! Kiitti Juho! :) Mulla siis tänään RBR alla.

Nii koska aloitellaa? mulle kävis et tunnin päästä aloitettais ku käyn viel syömäs.

Eikös klo. 16 aloiteta?
Joo. Ajattelin, että tuossa klo 16-17 aikoihin mentäisiin vai onko liian aikaista?
Kello 16 - 17 aikoihin eli voi olla vaikka viideltä :) Karppanen on ainakin vielä tulossa tampereelta.

Miccis tuli tässä vaan mieleen, että sehän olis hyvä niin, että tehdään vuorotellen kisakoosteita. Sinä voisit vaikka tehdä huomisesta kisasta ja minä keskiviikon kisasta ja sitten sinä taas sunnuntain kisasta. Näin sais molemmat tehä ja tulis aina eri auton kuvakulmasta :)

Semmoinen 60 km vielä matkaa Helsinkiin, eli siinä 16.30 olen linjoilla :) On se niin hienoa kun on läppäri ja 3G :D

Jontsa, tai sitten kumpikin tekee aina samasta kisasta?

Selvä, joskus silloin siis. Martille sen verran että vetäsin Red Bullilla äsken Bahrainissa 1:54.110.

Mulla on Bahrainissa tosi heikot ajat: joku 1.57.xxx-1.58 :(
Pitää vaan löytää ne oikeat linjat, niin kyllä se siitä paranee :)

Home sweet home, tulen hetken päästä pleikalle, niin laitetaa Pre-Season Testing VOL 2. liikkeelle.

Bahrainin kisaan olen tyytyväinen. Taistelin varikkokäynnin jälkeen jopa voitosta mutta pienen virheen takia Jontsa karkasi ja karppane sai kiinni. Sen jälkeen yritin vähän varmistella, mutta aina luisui mutkien ulostulossa. Lopulta olin kolmas.

Spassa sitten sadekelillä tuli hylkäys kun jarrutus meni viimeisessä shikaanissa leveäksi ja mutka suoraksi ja hylättiin oikaisusta.

Mutta kaksien testien jälkeen olen tyytyväinen vauhtiini :) Sadekelillä olen vain paljon huonompi kuin kuivalla.

Ylös Bottom