Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 3

Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Itellä on DFGT ratti ja ajoapuja toivon mahdollisimman vähän. Tietysti en tiedä että onko ajoavut vain on-off vai onko niissä useampi taso. Silloin joku välimuoto voisi olla hyvä. Damaget päälle vaan niin tulee vähän tunnelmaa ja varovaisuutta jokaisen ajoon. ABS olisi hyvä olla päällä koska kovin moni ei osaa jarruttaa ilman niitä ja se voi olla aika vaarallista muille :). Jarrutus ja ohjausavut ja kaikenmaailman aktiiviset puskemisen estot ehdottomasti pois, muuten on aika pöljää ajella ja menee ihan arcadeksi.

Eli avut jotka ovat minun mielestä ok, ovat luistonesto ja ABS. Luistonesto siksi että varsinkin sateella tarvitsee aika paljon harjottelua ajaa ilman ja tämä ei nyt kuitenkaan varmaan niin HC sarja ole että kaikki pitäisi kieltää. Mutta laittakaa muutkin mielipiteitä niin voidaan yhdessä päättää.
 
Jokainen ajaa niillä avuilla kuin kokee tarvitsevansa, jos en itse ilman apuja pärjää niin ei voi mitään, ei sekään kivaa ole jos joku menettää intonsa ajaa sen takia ettei apuja saa olla.

Mut kyl mielestäni luistonesto on vähän semmone et jos siel osa pyörähtää virheistä ja osa ei voi edes pyörähtää kun on avut täysillä niin ei sekään kivaa ole, ja nuo luistonestot on kyl semmosia ettei niiden kans itse ainakaan pysty pelaamaan kun hidastaa niin paljon
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Joo vastasinkin pääsarjaan nuo omat asetukset, mutta laitan tänne tämän, eli damaget ja penaltyt ovat täysillä. Noista sadekisoista, niin periaatteessa voitte ehdottaa tänne omat mielipiteenne, että mitkä olisivat HR ja mitkä LR kisoja. Tuosta dynaamisesta säästä en ole varma onko se onlinessa, mutta jos on niin silloin 3 sellaista myös.

Heavy Rain kisoja voisivat olla vaikkapa Kiina, Italia ja Brasilia. Light Rain kisoja sitten vaikka, Britannia, Unkari ja Malesia? Jos se dynaaminen sää on niin sitten Spa pitää ainakin olla sellainen. Tietysti voisihan noi sadekisat arpoakkin niin olisi sitten vähän kuten oikeasti :), mutta jotkut kisat missä ei oikeastikkaan koskaan sada voisivat olla kuivia eli niitä ei otettaisi arvontaan mukaan. Esim. Bahrain ja Turkki jne.
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Jokainen ajaa niillä avuilla kuin kokee tarvitsevansa, jos en itse ilman apuja pärjää niin ei voi mitään, ei sekään kivaa ole jos joku menettää intonsa ajaa sen takia ettei apuja saa olla.

Mut kyl mielestäni luistonesto on vähän semmone et jos siel osa pyörähtää virheistä ja osa ei voi edes pyörähtää kun on avut täysillä niin ei sekään kivaa ole, ja nuo luistonestot on kyl semmosia ettei niiden kans itse ainakaan pysty pelaamaan kun hidastaa niin paljon

Onhan se näinkin, mutta kyllä esimerkiksi se jarrutusapu joka siis automaattisesti aloittaa jarrutaa kun mutka tulee on aika turha nettipelissä.
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Jokainen ajaa niillä avuilla kuin kokee tarvitsevansa, jos en itse ilman apuja pärjää niin ei voi mitään, ei sekään kivaa ole jos joku menettää intonsa ajaa sen takia ettei apuja saa olla.
Yhdyn tähän.

Edit. Tässä pelissä muuten ei ole automaattista jarrutusta vaan se on tavallaan apu etteivät jarrut lukkiudu. Eli itse täytyy jarruttaa vaikka jarruapu olisi päällä.
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Yhdyn tähän.

Edit. Tässä pelissä muuten ei ole automaattista jarrutusta vaan se on tavallaan apu etteivät jarrut lukkiudu. Eli itse täytyy jarruttaa vaikka jarruapu olisi päällä.

Eikös niissä videoissa ole kuitenkin ollut Braking assist ja ABS erikseen?
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Jees, ihan fiksuja mietteitä kyllä. Eli kun penaltyt ja damaget on täysillä, on varmaan fiksuinta että jokainen käyttää tarvittavasti ajoapuja. Siten pysyy skaba parhaiten kasassa eikä synny vahinkoja ihan liiaksi. :)
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Eikös niissä videoissa ole kuitenkin ollut Braking assist ja ABS erikseen?
Joo mutta mielestäni Steve Hood sanoi jossain haastattelussa, että se ei jarruta sinun puolestasi vaan auttaa siinä jarrutuksessa tai jotain sinnepäin.
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Joo mutta mielestäni Steve Hood sanoi jossain haastattelussa, että se ei jarruta sinun puolestasi vaan auttaa siinä jarrutuksessa tai jotain sinnepäin.

No sitten. Ja eipä sillä että itsekkään ajoapuja vaatisin pois. Ei mua haittaa jos ne on sallittu, kunhan pohdin. Ja onhan se niinkuin Mäksäkin totesi ettei siitä luistoneston käytöstä mitään kierrosaika etua kyllä koskaan saa.
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Nuo CT Fighterin laittamat sadekisat ovat aika hyvät, laitanko ne tuonne etusivulle vai onko jollain muita ehdotuksia?
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Jos dynaamista säätä ei ole onlinessa niin 4 HR ja LR kisaa?
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Player9 sanoi:
Nuo CT Fighterin laittamat sadekisat ovat aika hyvät, laitanko ne tuonne etusivulle vai onko jollain muita ehdotuksia?
Joo minulle ainakin käy noin.:)
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Renault-Sauber tiimin nimi on nyt Turun Vauhtiveikot.
Voihan tota kisa-ajankohtaa sitten vielä muuttaa ekan kisan jälkeen. Näkee ensin kuinka kauan nämä sessiot vie aikaa ja niin.
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Renault-Sauber tiimin nimi on nyt Turun Vauhtiveikot.
Voihan tota kisa-ajankohtaa sitten vielä muuttaa ekan kisan jälkeen. Näkee ensin kuinka kauan nämä sessiot vie aikaa ja niin.
Hyvä homma, nyt vaan lisää nimiä heittelemään. Niitä kaivataan :D
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

nyt olis kahta aikaa tarjolla 3.10. kisalle: 18:30 alotettais aika-ajolla ja sen perään heti kisa. Toinen aika olis tasan 19:00 ja aika-ajot alkais silloin ja samaan satsiin kisa :) Ehdotelkaa kumman ajan haluaisitte. :) Tehdään ihan perinteinen äänestys, niin saadaan aika selville :) Alhaalla äänien määrä.

18:30 I I I I I I I

19:00 -
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom