Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Buginen paska on näköjään tämä(kin) versio :(
Ensin sain läpiajorangaistuksen, kun aappo lähti spinnaamaan mun edessä ja ajoin ohi > illegal overtake... tietysti
Sitten turva-auton perässä paloi vihreät valot, joten lähdin ohi > auto sinkosi kohti taivasta ja hylkäys turva-autoon törmäyksestä... tuttu näky oikeistakin formuloista?

Harmi sinäänsä, kun taktiikka oli mielestäni aika hyvä, mutta eipä sitten nähty mihin se olisi johtanut.
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Angst. Oli muuten aivan saatanan surkuhupaisa kisa!

Starttihan oli silleen ihan jees, ku ohitin muutamia autoja, mutta oikastaan ekan stintin jälkeen hommat alko kusemaan aivan ***** huolella. Eka pääsen ajamaan kilpaa teppoilin kanssa oikein kunnolla, sitten rysäytän seinään ja jäin 10 sekunnin päähä siiven ollessa keltasella. No, sitte asiat alko mennä päin mäntyä oikein olan takaa, 3 penaltia kiitos mun maagisen ajotyylin, hv. :mad:

Turva-auto meinas pelastaa mun päivän, mutta tämän valopää kuski veteli keskellä tietä jotain 20km/h vauhtia ja meikäläinen erehty vielä luulemaan, että turpa-auto ois ollu toisella puolella rattaa.. Seurauksena en kato eteeni ja rysäytän tuon mersun perään, jippi-*****-kaijee!

Ois varmaan ollu muksaa kisailua Red Bullien ja teppoilin kanssa, jos asiat ois menny edes hieman paremmin.
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Jaahas sellainen kisa tällä kertaa. Melko varma nelossija oli tulossa eivätkä Red Bullitkaan olleet kaukana edellä, mutta piti sitten mennä tuhoamaan auto 3-4 mutkassa. Mutta on tässä hyvätkin puolensa nimittäin voi katsella livenä tätä jännitysnäytelmää :p
Nyt TV:ssä pyörii huikea taistelu kakkossijasta NonRunnerin ja Sam1q:n välillä. Hyvä meininki jätkät!
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Ohhoh! Omalta osaltani aika makea kisa takana ! Kolmosruudusta maaliin kolmantena. Alussa oli pientä ongelmaa ja tipuin todella kauas kärjestä.
Turva-auto pelasti tilanteen kylläkin aika hyvin, mutta ei se mitään. Lopussa reilu 10 kierrosta taistelua NonRunnerin kanssa kakkossijasta ja 0,5 sekunnin häviö tuli, mutta tämä johtui siitä että Red Bullilta ilmoitettiin että olisi parempi jos en ohittaisi NonRunneria :p No ei, hyvät väännöt oli !
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Itseä harmittaa eniten ei itsestä johtunut viimehetken viivästys jonka takia myöhästyin kisasta noin kymmenen minuuttia juuri kun olisi ollut hyvä mahdollisuus pärjätäkin kisassa. Vedin teidän rinnalla suht samaan aikaan simuloidun kisan teköälyä vastaan samoilla asetuksilla jonka tulokset kerron sen jälkeen kun karppane on julkaissut kisan tulokset niin pystyn vertaamaan miten olisin pärjännyt jos olisin ehtinyt kisaan mukaan.
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Mulla taitaa jäädä pari seuraavaa sunnuntai -kisaa väliin kun on menoja. Keskiviikkoina pitäisi päästä.

Toki saatan keretä tämän viikon Euroopan GP:n kisaan just ja just, mut jos mua ei näy ni menkää ilman mua ja koittakaa hankkia jostain varakuski.
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

4. 2011 Formula 1 Grand Prix of Europe

valenciach.jpg


Circuit Name – Valencia Street Circuit
Number of Laps – 29
Circuit Length – 5,419 km
Race Distance – 154,442 km
Lap Record – 1.38.683 – T. Glock (2009)

f1softmedium.jpg

Soft (Option) Medium (Prime)

Qualifying

f1kausi6aikaajot.jpg

Race

f1kausi6kisa.jpg

Fastest Lap
NonRunner - RBR Renault | 1.34.621
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Ai katos musta on tehty kisakuski Toro Rossolle. Ajettelin skipata muutamat kisat kun vielä varakuskina olin :)
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Ai katos musta on tehty kisakuski Toro Rossolle. Ajettelin skipata muutamat kisat kun vielä varakuskina olin :)
Joo siinä RikuRs joutui lopettamaan sarjan, niin nostin sut sitten varakuskista kisakuskiksi. Ja Sam1q on nyt sitten ainoa varakuski.

Ja onnitelkaamme NonRunneria syntymäpäivän johdosta!
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Joo siinä RikuRs joutui lopettamaan sarjan, niin nostin sut sitten varakuskista kisakuskiksi. Ja Sam1q on nyt sitten ainoa varakuski.

Ja onnitelkaamme NonRunneria syntymäpäivän johdosta!
Ai, no kiitos vaan :D

Oon aika saletti että Valenciassa nähdään taas turpa-autoja :P
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Minä ja cckin ulos sarjasta. Mun syy se, ettei jaksa samanlaisia kisoja kuin Kanada oli. Sam1q:lle toivotan tuleviin kisoihin vähän enemmän herrasmies -henkeä. Muille toivotan onnea loppukauteen. :)
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Eipä taida karppaselle olla vastusta tällä kaudella.

Täytynee hieman kritisoida näitä aikoja milloin kisoja vedetään. Olisi karppaselle vastusta jos muuan kaverini (lagialesi) pääsisi ajamaan. ;)
Hieman liian myähään ejetaan. Ymmärrän toki että on miltein mahdotonta ajaa aikaisemmin...

Tohon 16. lähtöruudukkoon voisin myös sanoa jotain. Tod. näk. emme saa ikinä 16. kuskia. Tosin viimeksi oltais saatu jos ite olisin tullu kun meitä oli 15. :D

Muut aina jollain on jotain menoa ja koskaan mikään aika ei sovi kaikille.

Jätän väliin sunnuntain kisan koska valencia ei ole nautittava rata piste.
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Minullakin jää tuo huominen Valencian kisa välistä, mutta sen jälkeen pitäisi ehtiä kaikkiin loppukauden kisoihin.
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Tuollaisen asenteen takia voitkin sitten jättää loppukauden kisat väliin piste.

Etusivulle päivitetty uusi kuskilista.

No joo. Oikeestaa meikä halus just varakuskiks ku et saa "valita" mihi kisaa tulee ku kumminkaa ehdi monee. Ja se oli kyllä vain mielipide eikä mun asenteessa oo mitää vikaa.

Mutta parempi näin. Ajelkaa nätisti.

ps. mut pyydän anteeks karppaselta.
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

No joo. Oikeestaa meikä halus just varakuskiks ku et saa "valita" mihi kisaa tulee ku kumminkaa ehdi monee. Ja se oli kyllä vain mielipide eikä mun asenteessa oo mitää vikaa.

Mutta parempi näin. Ajelkaa nätisti.

ps. mut pyydän anteeks karppaselta.
Joo no mä ehkä vähän ylireagoin, kun oli muutenkin ollut huono päivä, niin purin sen sitten suhun. Anteeksi siitä, ja voit kyllä jatkaa varakuskina, niitä aina tarvitaan.

Tänään siis kauden neljäs kilpailu Valenciassa, avaan servun siinä yhdeksän jälkeen.
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Näinköhän voisin ajaa Mersulla illan kisassa (ja mahdollisesti koko loppukauden) ? :p
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Huh huh! Valencia gp edessä. Onnea vain kaikille starttaajille. Voi eka mutkissa olla aika ruuhkaa ja muutenkin saa olla tarkkana koko gp:n :D
 
Ylös Bottom