Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

f1 2012 Höntsäkilpailuja

Vastaus: f1 2012 Höntsäkilpailuja

Mökillä ollessa tää unohtunu tietysti :)

Spa voitti rata-äänestyksen ja italia toinen. Jos tehtäis sillain että ajetaan eka spa ja italia toisena.

Ehdottakaa ajo-päiviä. Itse ehdotan torstaita kello 19 ja spa 100%

Ilmottautujia taitaa olla jo 17, mutta yhä varmaan muutama mahtuu, sillä tuo aika ei varmastikkaan kaikille sovi ja jotkut uudet ovat jo varmasti unohtaneet ilmottautuneensa :)

Toivotaan että saan netin kuntoon ennen kisaa..
 
Vastaus: f1 2012 Höntsäkilpailuja

Torstai 21 tai perjantai 20 tai lauantai ihan mikä aika tahansa :) töissä olen tämän viikon 15-21 niin ennen 21 en pääse tällä viikolla
 
Vastaus: f1 2012 Höntsäkilpailuja

ei kyllä 100% kisaa alotetaa klo 21:00
mul on joka aamu herätys 0600 :eek:

toi vehkan klo 19:00 on paljon parempi.
Mä olen mukana ainakin.
 
Vastaus: f1 2012 Höntsäkilpailuja

Juu vehkan ehdotus torstaiseksi ja sama kellon aika kelpaa minulle.

Ainiin MeriMax tahtoo tulla myös kisaamaan, myös reservikuskiksi kelpaa tänne jos on tilaa :D
 
Vastaus: f1 2012 Höntsäkilpailuja

Tiistai, torstai ja sunnuntai on aina pahoja päiviä kun aina silloin ois biitsilentisvuoro.. oon mukana jos keli on huono torstaina :)
 
Vastaus: f1 2012 Höntsäkilpailuja

Voisiko saada vaikka jonkinäköisen ilmoittautuneihden listan? tai jotain :D
 
Vastaus: f1 2012 Höntsäkilpailuja

Juu vehkan ehdotus torstaiseksi ja sama kellon aika kelpaa minulle.

Ainiin MeriMax tahtoo tulla myös kisaamaan, myös reservikuskiksi kelpaa tänne jos on tilaa :D

Mikäli tänään on kisa niin voisin luovuttaa paikkani Merimaxille.
 
Vastaus: f1 2012 Höntsäkilpailuja

Onko halukkaita hostaamaan? vai hodanko mä tämän?
Voin tehdä F1höntsä chatin plegelle, ja pistää kutsut niille ketkä on ilmoittautuneet tähän kisaan, onko se ok?
 
Vastaus: f1 2012 Höntsäkilpailuja

Voisin ilmottautua tämän päivän höntsään jos on tilaa. Ja jos kerkeän paikalle :D
 
Vastaus: f1 2012 Höntsäkilpailuja

Voisin ilmottautua tämän päivän höntsään jos on tilaa. Ja jos kerkeän paikalle :D

Minä olen varamiehenä. Annan kokeneemmille tilaa (en ole kovinkaan paljon rataa treenannut). Eli jos puuttuu yksi pelaaja niin mulle viestiä.
 
Vastaus: f1 2012 Höntsäkilpailuja

Minä olen varamiehenä. Annan kokeneemmille tilaa (en ole kovinkaan paljon rataa treenannut). Eli jos puuttuu yksi pelaaja niin mulle viestiä.

Ei näihin nyt pidä mitään vuotta treenatakaa.. höntsä kisa ni ei tarvi olla mikää maailman paras! Prkl :D
 
Vastaus: f1 2012 Höntsäkilpailuja

Ei näihin nyt pidä mitään vuotta treenatakaa.. höntsä kisa ni ei tarvi olla mikää maailman paras! Prkl :D

Ymmärrän että kyseessä on höntsäkisa mutta en esimerkiksi muista loppupään mutkia. En haluaisi tulla ajamaan sunnuntaiajelulle, toisaalta en haluaisi pamauttaa ketään päin. Eli varamiehenä olen.
 
Vastaus: f1 2012 Höntsäkilpailuja

Jaahas, että tänään. Pitääpä vielä tarkistaa netin tila tai tulee taas paljon kirosanoja illalla. Ja 100%, huh huh... En sano, etten ole mukana ja varmaan ajankin kisan loppuun saakka jos netti antaa myöten mutta pitkä kisahan tuosta silti tulee. Ja tapahtumarikaskin varmaan :D

Ja muistakaahan sitten, että tämä on vain hauskanpitoa, eli vaikka joku tulisi päälle, niin tuskin hän sentään tahallaan sitä yritti. Eli no hard feelings...
 
Vastaus: f1 2012 Höntsäkilpailuja

Mikäli tämä höntsäkisa ei ole vielä alkanut niin voin viime hetken liittyjänä tulla mukaan.

E: Ja jos auton saa ''varata'' niin McLaren olkoon autoni.
 
Ylös Bottom