Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

pyytäkää sitä coke miestä laittamaan sitten ystäväpyyntöä plegen puolella...mä en jaksa..
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Eli jäin (taas) ilman tallikaveria , elikkä reb bullilla on paikka tarjolla halukkaalle.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Olen kyllä valmis tulemaan tänään, mutta pyytäkää vasta sitten jos on poisjääntejä. En halua tunkea kenenkään edelle, kun kuitenkin olen vain varakuskina.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Terve taas poitsut!:D
Meikäläinen olis taas vapaata riistaa ja ilmottautuisin kisakuskiksi mukaan!
Viimeks meni vähän mönkään ton armeijan takii mut reservi kutsuu ja pääsen joka ikiseen kisaan mukaan tod näk! :)

Ilmottaudun samalla tähän kisaan mukaan jos vaan mahtuu. Bradaa voisin kyl tuurata tän kisan? :D

edit: Oho en huomannu et booris olikin jo valinnut meikäläisen tuuraamaan. Sorppa! Joo ja jos taas pääsen kisakuskiks ja sauberil tilaa niin i'm in! :)

Joo näin helposti se nähtävästi käy, mutta varaudu siihen, että otat mun paikan jos meikäläisen pleikka rupeaa taas vittuilemaan.

PS. oikeastaa mähän voisin vaihtaa red bullille, koska booris ottaa mielummin merimaxin tallikaverikseen ja kun aappolla ei oo niin voin mennä sinne ja red bull sopii paremmin ittelle kuin toro rosso. Siis tämä vaihdos jos vain muille sopii.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo se kisa ei kauaa kestänyt, vedin 12. mutkan ulostulon pitkäksi, spinnasin radalle ja törmäsin ilmeisesti aappoon ja keskeytin :D Noh, kattellaan ensi viikolla.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Noniiin anteeksipyynnöt kaikille, kun en päässyt kisaan netin lagimisen takia.....:mad: haistatan Soneralle pitkät!! ens kisassa taas mukana....:rolleyes:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Arskatehtaalla voisi vähän opetella miten näissä kisoissa ajellaan.... lähdössä ajoi kylkeen, peitteli oikein kunnolla suoralla vaikka olin drs:llä tulossa ohi, ajoi mutkassa kylkeen jonka seurauksena pyörähdän ja menetän 5 sijaa........
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ei juma :D Yritin sinnitellä noilla pehmeillä tonne sateeseen asti, kieroksella 19 hajoaa sitten oikea takakumi ja varikolle, sade oli pientä minun mielestä joten pistin mediumit alle, mutta...sade oli juuri inteille hyvä joten takaisin varikolle. Sitten teppoilia yritän ottaa kiinni, ensiksi hajoaa KERS ja sitten kun eroa on enää about kaksi sekunttia, osun tolppaan :(
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

No perseelleenhän se meni heti ekalla kierroksella joku sauberi veti piruetteja siinä keskellä rataa ja mä täräytin sitä päin ja eusiipi palasiks ja rengas puhki.. perussettiä ja sitten loppu motivaatio :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Arskatehtaalla voisi vähän opetella miten näissä kisoissa ajellaan.... lähdössä ajoi kylkeen, peitteli oikein kunnolla suoralla vaikka olin drs:llä tulossa ohi, ajoi mutkassa kylkeen jonka seurauksena pyörähdän ja menetän 5 sijaa........

Joo, ajattelin että siinä pääsuoralla olisi vielä tilaa peittää (ajolinjaa saa vaihtaa kerran, eikös?) Lähdössä en huomannut törmäämäni kehenkään, pyöräytystilanteessa ajoin tosi hiljaa muutaman sekunnin ajan tilanteen jälkeen ja katselin vähän, pääsisitkö tielle. Penalttihan siitä lätkähti, joten siinäkään mielessä en voittanut mitään. Mutta pyydän anteeksi nyt kuitenkin.

Kisasta en kommentoi, sen verran ketuiksi meni :mad:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kuten näitte varmaan minut tänään Australian kilpailussa. Se oli minun debyyttikilpailuni, ja ajaminen oli mahtavaa. Haluan tulla kisakuskiksi, utta jos on täyttä niin otan varakuljettajan paikan.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Sellainen kisa. Toisesta ruudusta ok lähtö, mutta toisen kierroksen viimeisessä mutkassa tais olla merimax, teppoil ja mää merimax pyörähtää ja muuttuu hetkeksi läpinäkyväksi ja ehdin hetken ajatella että ei tarvitse paniikissa alkaa väistämään vaan pääsee läpi. No päässyt läpi vaan kolaroitiin ja etusiipi paskaksi. Koko kierros etusiipi rikki varikolle kaikki tais tulla ohi siinä vaiheessa. Kovemmat renkaat alle ja toivoo että kestäisi mahdollisimman pitkään. Kesti hyvin sateen alkuun. Mutta tuli ensin haettua välikelin renkaat ja 2 kierrosta myöhemmin sadekelin renkaat. Vauhti oli koko kilpailun hyvää ja voitto taisteluunkin olisi ollut mahdollisuuksia, mutta ensi kerralla sitten. 4. sija ei ole huono tästä kisasta kaiken ylimääräisen sähläyksen jälkeen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Noniin kausi korkattu :rolleyes:
Olisi ollu kyllä mahkut ihan podiumille ilman omaa hölmilyä ekalla kierroksella..ihan turhaan nurmikolla annoin hanaa täysillä..seuraus oli että etusiipi irti ja hirveä ketutus :mad:
mutta kuudes sija on kuitenkin ihan tyydyttävä suoritus loppujen lopuksi :)

Ja tuohon Bradan asiaan niin tottakai mulle sopii että olisi yksi veljes parin tallikin kisaamassa...en vaan tiiä että käykö tuolle toiselle se :p

Kausi jatkuu Malesiassa ensi viikonloppuna...muistakaahan tulla!!

JA käyttäkää sitä chattia minkä tein sinne :) joohan.. muuten tulee penalttia..kakkua saat**a :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo näin helposti se nähtävästi käy, mutta varaudu siihen, että otat mun paikan jos meikäläisen pleikka rupeaa taas vittuilemaan.

PS. oikeastaa mähän voisin vaihtaa red bullille, koska booris ottaa mielummin merimaxin tallikaverikseen ja kun aappolla ei oo niin voin mennä sinne ja red bull sopii paremmin ittelle kuin toro rosso. Siis tämä vaihdos jos vain muille sopii.
Toi käy vallan mainiosti meikäläiselle :D. Sais sit ajettuu koko kauden samassa tallissa vaikka nyt eka kisa jäikin 2.kierrokseen. Oli kyl aika tilanne siin päällä. Yht äkkiä kuuluu kauhee ryminä ja perä lähti alta sitten kaveri pamauttaa täysiä kylkeen ja pamahdin sillä voimalla seinään, että keskeytyshän siitä tuli :D. No parempi tuuri seuraavaan kisaan! :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Hyvät kisat oli, innolla odotan ensiviikkoa.

Ei millään pahalla Arska, mutta olet tuomariston valvovan silmän alla :) Minunkin etusiiven rikoit aivan käsittämättömästi päälle kääntämällä... Olin jo puoleksi ohi kun kaveri päättää kääntää päälle ja seinäänhän minä siinä lennän... Mutta ei mitään, vahinkoja sattuu aina sillon tällön, mutta tuossa tilanteessa oli aivan turhaa alkaa päälle kääntämään.. Aina pitää jättää auton levynen rako toiselle.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Siis miten nää tallit nyt menee.... Ketkä ajaa Toro Rossolla?? Entä ketkä ajaa Red Bullilla??

Ketkä ajaa Williamsilla?

Ajaako jrantala1 Force indialla?
 
Ylös Bottom