Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
pyytäkää sitä coke miestä laittamaan sitten ystäväpyyntöä plegen puolella...mä en jaksa..
jep homma hoidossapyytäkää sitä coke miestä laittamaan sitten ystäväpyyntöä plegen puolella...mä en jaksa..
Terve taas poitsut!
Meikäläinen olis taas vapaata riistaa ja ilmottautuisin kisakuskiksi mukaan!
Viimeks meni vähän mönkään ton armeijan takii mut reservi kutsuu ja pääsen joka ikiseen kisaan mukaan tod näk!
Ilmottaudun samalla tähän kisaan mukaan jos vaan mahtuu. Bradaa voisin kyl tuurata tän kisan?
edit: Oho en huomannu et booris olikin jo valinnut meikäläisen tuuraamaan. Sorppa! Joo ja jos taas pääsen kisakuskiks ja sauberil tilaa niin i'm in!
Arskatehtaalla voisi vähän opetella miten näissä kisoissa ajellaan.... lähdössä ajoi kylkeen, peitteli oikein kunnolla suoralla vaikka olin drs:llä tulossa ohi, ajoi mutkassa kylkeen jonka seurauksena pyörähdän ja menetän 5 sijaa........
Toi käy vallan mainiosti meikäläiselle . Sais sit ajettuu koko kauden samassa tallissa vaikka nyt eka kisa jäikin 2.kierrokseen. Oli kyl aika tilanne siin päällä. Yht äkkiä kuuluu kauhee ryminä ja perä lähti alta sitten kaveri pamauttaa täysiä kylkeen ja pamahdin sillä voimalla seinään, että keskeytyshän siitä tuli . No parempi tuuri seuraavaan kisaan!Joo näin helposti se nähtävästi käy, mutta varaudu siihen, että otat mun paikan jos meikäläisen pleikka rupeaa taas vittuilemaan.
PS. oikeastaa mähän voisin vaihtaa red bullille, koska booris ottaa mielummin merimaxin tallikaverikseen ja kun aappolla ei oo niin voin mennä sinne ja red bull sopii paremmin ittelle kuin toro rosso. Siis tämä vaihdos jos vain muille sopii.