Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Olo on kuin yksinäisellä kalalla meressä tällä hetkellä. :(

Kaikki meni niinkuin pitikin ja ajoin kakkosena tasaista tahtia maalia kohti, mutta sitten kun sain tuoreet renkaat alle niin ei hyvää päivää...
Inhottava ykkösmutkan bugiloikka päätti sitten romuttaa koko autoni. En ymmärrä miksi se välillä loikkaa sillätavalla siinä aina kerran 1/100 kierroksen aikana. Nytten on mieliala aivan musertunut kun en saanut autoa hyvillä sijoilla maaliin tuotua ja kasvatettua Toro Rosson pistesaldoa. :(

Germany GP 2004 Kimi crash and angry hockenheim - YouTube
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mun kisa päättyi samalla tavalla melkein kuin santulla :( joku pyöräytti ja lensin seinään josta rengas puhki ja siipi paskaksi:mad: mutta ihan sama...
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kiitosta pojat hienoa taistelua usean kaverin kanssa. Miinuksena hieman outo kolari suomifinnin kanssa. Paalu tuli yllätyksena minulle :D ja aken kanssa kova taistelu nopeimmasta
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

No niin nyt palo hermo tohon bugi paskaan eli NYT OLISI PAIKKA AUKI RED BULILLA ainakin f1 2013 ilmestymiseen asti. Ja ehkä loppukaudeksi kun on alkanut mennä usko tähän sarjaan jo.
Harmillista luettavaa. :(

Noh f1 2013 sitten uus kujein!:)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Se oli semmonen saksan kisa.

Alku meni ihan mallikkaasti mutta kovilla renkailla en oikein päässy tarpeeksi hyvään vauhtiin, joten Ake ja Pletor meni kisan lopussa ohi :)
Hieman jouduin jarrutteleen kierroksella ohitettavien kanssa kun ei oikeen tienny mistä pitäs mennä ohi, siinähän sitten Booris ja Enkmanni kolaroi sopivasti meikän edessä ja jouduin väisteleen ihan urakalla :D Pletor pääsi siinä vaiheessa ihan konttiin kiinni ja seuraavalla drs alueella ohi :eek:
Mut hyvä kisa ja ei mitään kummenpaa hässäkkää...

Kisan tulokset:
Näytä liitetiedosto 11208
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Hauska kisa oli kyllä.

Harmittaa vaan toi oma ajaminen kun ei oikeen mikään onnistunu. Taisin ajaa 8 puhdasta kierrosta vaan, mutta muuten vetelin omallaista paska rallia. Hyvää kisassa toki oli se, että sain hommattua muutaman pojon itselleni ja ferrarille. En tiedä olinko ainoa jolla oli vaikeuksia pehmeillä renkailla. Vasen etu rengas kului ärsyttävän äkkiä ja pehmeillä en onnistunu ajamaan kuin 6-8 kierrosta kunnes olivat jo ihan lopussa. Kovilla renkailla alkoikin tapahtumaan ja nousin hyvin 12 sijasta 7 ja taistelin loppuun asti omasta mielestä hyvin. Pieni kolari joo booriksen kanssa kävi kun tuli perseeseen yhdessä mutkassa mutta muuten meni ihan hyvin ilman kolarointia. Lopussa sain taistella kunnolla tuosta 8 sijasta kun aappo hiillosti kauhealla paineella meikäläistä. 2 sektorin lopussa pyörähdinkin sitten viimeisessä kierroksessa kun oli renkaat aika huonossa kunnossa. Onnekseni sainkin pidettyä sen 8 sijan kun aappokin pyörähti ihan samassa kohdassa :D Pääsuoralla sainkin sitten pidätellä boorista takanani ja onnistuinkin siinä:rolleyes:

Hyvä kisa oli kyllä! Parasta tietenkin ettei lähdössä tapahtunut mitään isoa kolaria vaan kaikki pääsi puhtaasti läpi! :cool:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Oli kyllä kiva kisa. Ekalla kierroksella takasuoran jarrutukseen tultiin 3 rinnan en muista ketä siinä oli mukana mutta joku vähän antoi mulle lisää vauhtia siinä jarrutuksessa ja mää taisin osua suomiFINiin. Pahoittelut tästä. Siinä olisi ollut isomman kolarin mahdollisuudet. Siitä sitten läpiajorangaistus ja sijalle 11. Aken kantaan. Aken kanssa tehtiin hyvää nousua ja oli pitkään hyvää keskenäistä vääntöä kunnes tein pienen ajovirheen ja jäin 5sek Akesta ja ake meni sen jälkeen menojaan.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Oli kyllä kiva kisa. Ekalla kierroksella takasuoran jarrutukseen tultiin 3 rinnan en muista ketä siinä oli mukana mutta joku vähän antoi mulle lisää vauhtia siinä jarrutuksessa ja mää taisin osua suomiFINiin. Pahoittelut tästä. Siinä olisi ollut isomman kolarin mahdollisuudet. Siitä sitten läpiajorangaistus ja sijalle 11. Aken kantaan. Aken kanssa tehtiin hyvää nousua ja oli pitkään hyvää keskenäistä vääntöä kunnes tein pienen ajovirheen ja jäin 5sek Akesta ja ake meni sen jälkeen menojaan.

Minä siinä hieman tuuppasin, pahottelut siitä. Sain ihan ansaitun penaltin sain
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

olipahan kyllä jäätävä kisa..vauhti olisi todellakin riittänyt parempaan kuin yhdeksänneksi...

lähtö osui kyllä aivan nappiin 8sijalta toiseksi :cool: sen ainakin huomasin että manuaalilla on satamiljoonaa kertaa parempi lähteä kuin automaatilla..
korpeaa kyllä tosi paljon että tein virheitä jatkuvalla syötöllä :mad: menkööt "uusien" nappien harjoitteluun..
pahoittelut enkmanille siitä "pikku" sukelluksesta :D tuli pieni aivopieru juu..jottai oli pakko tehrä..ja tein sit tollattis..rröyh :p

ai niin, tuosta kun nyt ekaa kertaa manuaaleilla ajoin, niin tosi hyvin pystyi säästelemään renkaita..pehmeillä tais mennä 17kierrosta
lopussa huomasi että vauhtia olisi ollut tosipaljon enemmänkin kun seurasin suomiFINiä ihan leikitellen, en viitsinyt ohi mennä kun oltiin eri kierroksilla :D
ennen vaan kun ajoin automaatilla, niin en pysynyt lähelläkään ko herran vauhdissa, mutta nyt se oli ehkä yllättävänkin vaivatonta.

ja pahoittelut antimikaelille jos olen blokkaillut??? ei mulle ainakaan näytetty kertaakaan sinisiälippuja:confused:,mustavalkoisetliput sensjiaan tuli tutuksi,
mut "onneks" sit kolaroin enkmannin kans ni pääsit kummastakin ohi kerralla, tein siis jopa palveluksen sulle :D loppujenlopuksi...

Onnittelut taas kerran Akelle voitosta..oletsä kyllä aikamoinen ratin vääntäjä!! :cool:

ei muutakun seuraavaan kisaan, koska set ikinä olikaan:confused:

PS. koitas brada tehdä jottai niil sun nettiyhteyksille, olisi sääli menettää sut tästä sarjasta!!

PPS. toivottavasti sais mikin toimimaan piakkoin..olis taas ollut mukavata heittää pientä läpändeerusta ukkojen kanssa :rolleyes:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

PS. koitas brada tehdä jottai niil sun nettiyhteyksille, olisi sääli menettää sut tästä sarjasta!!

Siis kyse ei oo nettiyhteydestä vaan pelin bugista joka jäädyttää koko pleikan. Aluksi luulin, että se oli pleikasta kiinni mutta kun mitkään muut pelit ei tee sitä niin se täytyy riippua sitten itse pelistä.
PS. Nyt tässä oon laskeskellu niin noihin hienoihin bugeihin on mennyt vajaa 70 pinnaa tässä sarjassa niin, että sais se seuraava osa tulla jo
PSS. Eniten tässä kisassa kismittää se, että voitto oli ihan mahdollinen kun katteli tota aken steemiä niin ei sieltä mitää taivaallisia aikoja tullut vaan samalaisia mitä itse oli harkoissa jo ajanut.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

[video=youtube;MZFO2M6rpwU]http://www.youtube.com/watch?v=MZFO2M6rpwU&feature=youtu.be[/video]
Siinä meikäläisen kisan kohokohdat.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Itselleni kyl heilautettiin 2 kertaa sinistä lippua, mutta en alkanut hidastamaan omaa vauhtia kun oli itellänikin tiukkaa vääntöä Booriksen ja Aapon kanssa. Pari kertaa kyllä yritin antaa tilaa niissä pidemmissä suorissa, mutta antimikaeli ei päässyt niissä ohi.
Toivottavasti en aiheuttanut pahempaa vahinkoa antimikaelin mahdollisuuksille, mutta itse näin parhaaksi ajaa omaa parasta vauhtiani koska 10-8 sijoituksista sain taistella parhaani mukaan.

Seuraava kisa onkin sitten 3 viikon päästä ja taas kerran yksi lemppareistani :cool:

Vähän vain jäi harmittamaan noi omat typerät mokat kun aina jotain kierroksissa kävi. Kovilla pääsin kyllä ihan hyvään vauhtiin, mutta liian usein vedin mutkat pitkäksi. Pehmeillä taas perä heitti jatkuvasti enkä saanut millään vedettyä hyvää kierrosta. Positiivista tietty oli se, että ensimmäisen kerran KFIN sarjassa ajoin ehjällä autolla koko kisan loppuun. Ei tarvitsenut vaihtaa rikkinäistä etusiipeä ja puhjennutta rengasta.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

ja pahoittelut antimikaelille jos olen blokkaillut??? ei mulle ainakaan näytetty kertaakaan sinisiälippuja:confused:,mustavalkoisetliput sensjiaan tuli tutuksi,
mut "onneks" sit kolaroin enkmannin kans ni pääsit kummastakin ohi kerralla, tein siis jopa palveluksen sulle :D loppujenlopuksi...

Itselleni kyl heilautettiin 2 kertaa sinistä lippua, mutta en alkanut hidastamaan omaa vauhtia kun oli itellänikin tiukkaa vääntöä Booriksen ja Aapon kanssa. Pari kertaa kyllä yritin antaa tilaa niissä pidemmissä suorissa, mutta antimikaeli ei päässyt niissä ohi.
Toivottavasti en aiheuttanut pahempaa vahinkoa antimikaelin mahdollisuuksille, mutta itse näin parhaaksi ajaa omaa parasta vauhtiani koska 10-8 sijoituksista sain taistella parhaani mukaan.

Juu eipä siinä aikaa menny kun enkmannin takana hetken olin, hyppäs vaan sydän kurkkuun siinä kun osuitte yhteen ja olin ihan varma et ny kolisee :)

Hirvikorpee joutu hieman väisteleen mut no panic.

Joko ruvetaan tiivistään sarjaa kun kohta kolkuttelee jo f1 2013 ovelle ? :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Onko jo tullut virallinen päivä milloin tuo peli tulee myyntiin?? :D

Ei ole. Ei ole edes virallista traileria. Luultavasti tämän kuun lopussa tulee traileri.

Hatta kirjoittaa codemastersin foorumilla: "We were hoping to announce in June but due to approvals we had to push it back. We're looking to reveal F1 2013 later this month.
16x16_smiley-happy.png
"


Lähde: Re: .... July.... So what's up codies........ - Codemasters Forums
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Onko jo tullut virallinen päivä milloin tuo peli tulee myyntiin?? :D

Hood twitterissä:
T4RG4 sanoi:
the news arrives 15th of July. Not long now...
T4RG4 sanoi:
Show mum -> F12013, soon available for pre-order. Yours, Steve (Creative Dir, F1). Done something with your hair? Looks good.
T4RG4 sanoi:
We're working on preview news and trailers. I know it's a pain to wait. But it'll be worth it. I'm not at all biased.
T4RG4 sanoi:
Everyone that keeps asking for 2013 stuff should realise, at this stage, the game is pretty much finished :)

Eiköhän Singaporen viikonlopun aikaa tule taas julki, mutta olisiko mahdollista että se tulisi aikasemmin? Olisiko?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kyllä kyllä, sarjan tiivistämistä olen miettinyt.. Keskustellaan tuomarien kanssa ja varmaankin tiivistetään niin saadaan aloittaa sitten uudella pelillä uusi kausi..
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Tuomarien listaan lisätty vielä yksi nimi: Booris84

Nyt taitaa olla jo tuomareita ihan tarpeeksi, nyt ollaan myös helpottamassa tuomarien välistä keskusteluyhteyttä tommosten sotien välttämiseksi mitä vähän aikaan sitten oli...
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Pisteet päivitetty. Tallimestaruus pikkuhiljaa jo ratkennut mutta kuljettajapuolella vielä peli auki.
 
Ylös Bottom