Ens kisaan varmasti kaikille ihan hyväksi ohjeeksi voi sanoa että (tai ainakin mä) jos haluaa ottaa rauhassa niin jättäytyy a-ajossa melko viimeiseksi ja ekan mutkan niin rauhassa että selviää siitä ehäjänä.
Itselleni tuli varikkostopp + penaltya tosta ekasta kiekasta, ilman sitä varmaan itsekkin olisin ollut korkeammalla :/ Mutta kilpailuahan tämä on ja eihän tuolla F1:n maalimassa toi Suzukan kisakaan aivan täydellisesti kaikilta startannut.
"Tallimestaruus" onkin sitte aivan eri juttunsa, 2-3tallissa ei toisesta kuskista ole kuulunut aikoihin ja 1 tallissa sellainen kokonaan puuttuu..
Player, voisit käydä jossaa kohtaa läpi noita talleja ja yrittää herätellä noita ketkä ei tänään kisaan ilmantuuneet (paitsi ketkä siitä ilmoittivat) ja esim anz3n tilalle laittaa vaikka Tomperton tai jonkun avuttomien karsinnasta tippuneen, aivan sama
Sunnuntaina sitte Braziliaan kosteaan Interlagosiin (kirjontinko ees oikein

) ja toivottavasti ainakin saman verran porukkaa ja vähä asennetta lisää kehiin niin saadaan kunnon kisa taas aikaiseksi.
Player, ota yhteyttä yv:nä tai tähän, siitä että kumpi ton sunnuntain kisan hostaa yms.
Kiitos kuitenkin kaikille tänään ajaneille
Edittiä: Kaikki sarjan kuskit jotka eivät jo mulla kavereissa ole, niin pyydän teitä lähettämään mulle pyynnön. Helpottaa tota kisaan invaamista ja muutenkin yhteydenpitoa.