Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 1 PÄÄTTYNYT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Jhooh! eipä tästä tuu mitää...en pysy millään muiden vauhdissa ja sit vielä ite töhöilee ittenstä ulos (ylikovaa varikolla ja PAM suoraan varikkomuuriin) :D

Mahtava kisa! Aika-ajoissa taas paalulle. :D Kisassa brada kuittasi nopeasti. Koko kisan aikana minä ja brada oltiin toisistamme noin 1-7sec välillä. Käytiin molemmat samoilla kierroksilla varikolla. Oli mahtavaa kilvanajoa, kiitos brada ja kumppanit!

olipa kisa :o kärki meni vielä liian lujaa tässä kisassa..suhteellisen rauhassa sain ajella siinä kolmantena.. eteen oli yli 40sec ja taaksekkin oli joku 30sec...
Keskiviikkona sitten uutta matoa koukkuun :D

niin ja kiitokset kaikille siitä että kilvanajo on tässä sarjassa reilua ja rehtiä!!!

Huono startti! Ilman onnea ja toisten epäonnea ei olis varmaan neljäs sija irronnut. Alkukierroksilla Suomi-leijona? ajoi pitkäksi yhden mutkan ja radalle tullessa osui mua kylkeen tai perään. Siitä tuliki sit mulle varikonläpiajorangaistus:D Loppupuolella kisaa vauhti vähä hyyty, eikä ollu mitään mahdollisuutta painostaa ranbea.
Kiitokset vielä kaikille kisasta!

ILMOITUKSENA: Keskiviikkona sitten Belgian kisa ajetaan CLEAR-keliasetuksilla, koska en näe miksi pilata Span klassikko (oma lemppari) sateella ja ylimääräsellä liukastelulla :) Ei varmaan ketään haittane.
Clear/Dynamic - pelleily tulaan muuttamaan vakituisesti Dynamiciin kunhan tuo kelibugi saadaan alta pois. Tämänkin päivän kisa oli oiva esimerkki että se sade on A-A / kisassa enemmän sääntö kuin poikkeus tolla Dynamicilla. Mutta anyway, saatiin hyvät väännöt aikaiseksi. Kiittään ja kuittaan.

Mahtava kisa! Aika-ajoissa taas paalulle. :D Kisassa brada kuittasi nopeasti. Koko kisan aikana minä ja brada oltiin toisistamme noin 1-7sec välillä. Käytiin molemmat samoilla kierroksilla varikolla. Oli mahtavaa kilvanajoa, kiitos brada ja kumppanit!

Juu oli kyllä aikas eeppistä vääntöä eka alkoi siinä toisen stintin loppupuolella näyttää että vähän pääsis karkuun, mutta sitten olisiko ollu jompikumpi HTR:stä joka veti seinään ja sitten ei itse kerenny väistämään ja pääsit ohi siin ja viel pieni puol spinnaus siihen loppuun mutta kaiketi säkin teit tuttavuutta seinän kanssa ku sain sut kiinni just siinä ennen pysähdystä. Pysähdyksen jälkeen pienellä riskillä lähettin takaa-ajoon ja siinä kuiteskin kävi loppujen lopuksi ihan hyvin kun kummatkin pääs turvallisesti maaliin.
Ja vielä lopuksi kiitokset reilusta kilpailusta:)

Etusivu päivitetty. Molemmista mestaruuksista tulee kyllä aikamoinen taistelu.

Jos kaikille sopisi niin olisiko mahdollista siirtää keskiviikkoisten kisojen aikaa n.klo 19.30:neen, kun harkat loppuu n. 19.15 et kerkiäisin kisaan.

Kiitos leejuhlee, olin juuri tulossa samaan asiaan. Eli mullakin keskiviikkoisin noi harkat alkaa kohta painamaan niskaan.
Kun olemme aloittaneet kisan 19:00 niin se loppuu n.20:15-20:30. Jos aloitamme 19:30 niin kisakin loppuisi n.21:00.

Kannatetaan KESKIVIIKKOISTEN kisojen siirtämistä alkaviksi 19:30. Jos saadaan tarpeeksi kannatusta niin voidaan jo tuo huominen aloittaa 19:30. Mutta tämän varmasti Player9 osaa paremmin ratkaista?

Moro! Onko vielä mahdollista päästä mukaan kyseiseen sarjaan? :)
Minulle kävisi kilpailut ihan milloin vain, paitsi tietenkin (klo.8-16) välisenä aikan.

Jään pois sarjasta. Sunnuntaisin en pysty osallistumaan ja vain pariin keskiviikon kisaan ehtisin mukaan.

eli HIP_HEI on poistunut sarjasta ja Oscarssen91 on liittynyt Williamsille.
Huominen kisa käydään kello 19:30 (tulkaa 19:20 paikalle)
Ilmoitus päättyy tähän, kiitos ja kumarrus-

no hyvä juttu ja tunnus on santtu-71 ja otetaan vaikka sauberi alle.

Ylös Bottom