Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 1 PÄÄTTYNYT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Perhana, piti sitten mennä itse pilaamaan oma kisani toka vikan kierroksen vikas shikaanis ku ehkä jo vähä liikaa yritin ohittaa ja renkaat lukkoon, pieni hipaisu merimaxin konttiin ja hän pyörähtää ja itelle + 20 sekunttia siitä. Onneks silti merimax pysyit kolmantena.

Juu ei mitään hajua mitä siellä ekassa mutkassa tapahtu, nähtävästi joku pieni parkkipaikka sinne tehtiin, mutta lähtöä lukuunottamatta aika tylsä kisa itseltä ekat 7-8 kiekkaa meri maxi pysy kyydissä, mutta sitten kaiketi jonkun virheen seurauksena tippu kyydistä. Sen jälkeen se oli enimmäkseen ajelua maaliin ja nopeimman kierroksen yritystä, jonka aappo sitten vei hirmu kiekallaan nyt sitten vaan Unkaria kohti (se kaiketi oli seuraava kisa?)
Jeps joku antoi osumaa oikealle takapyörälle niin siinä hajos jarrun jäähdytin. Tiennyt edes, että se voi mennä rikki. Hidasti menoo aika pahasti ja pikkunen sladi tuli niin se oli menoa sitten. Puhumattakaan, että pyöräytettiin kolmesti ympäri, mutta noita nyt aina tapahtuu. Mahda mitään. Tyytyväinen loppujen lopuks kisaan vaikka olisinkin halunnut jatkaa kissa ja hiiri leikkiä kanssasi. :D

Perhana, piti sitten mennä itse pilaamaan oma kisani toka vikan kierroksen vikas shikaanis ku ehkä jo vähä liikaa yritin ohittaa ja renkaat lukkoon, pieni hipaisu merimaxin konttiin ja hän pyörähtää ja itelle + 20 sekunttia siitä. Onneks silti merimax pysyit kolmantena.
Juu pieni kilkkaushan siinä tuli. Ihmettelin et mitä helsvettiä tapahtu kun yht'äkkiä oon ympäri ja keskellä shikaania :D

Miten on mahdollista, että perääni tullaan ekassa mutkassa. Siis, siinähän ei edes käytetä jarrua ja perään tullaan. Ihme meininkii..

Mielestäni sillä ei ole merkitystä, jos itse lähden kolmannesta ruudusta.. perääni tullaan kaksi kertaa putkeen pyörin nurmikolla ja menetän etusiiven :D vaikka kierroksia on 26kpl, ei se paljoa lohduta, jos jäät 40sec ensimmäisen kierroksen jälkeen.

Olis näköjään pitäny hakea jotkut paremmat säädöt.. En käsitä miten olin 1-2 s. hitaampi ''kärkikuskeista'', vaikka ajoin täydellisiä kierroksia.

Ihan kiva kisa oli kaikin puolin :)

Aika-ajossa vauhti ei riittänyt mihinkää mutta kisassa roikun alussa valtavirran mukana kunnes jacky mielestä voisin antaa vähän tasotusta muille törkkäisemällä pihalle.... Näitä sattuu :)
Olin aloittanut kisan kovilla renkailla ja olin jopa toisena kun muut olivat käyneet varikolla ja toimin kuluneilla renkailla aikamoisena tulppana taikojalle ja merimaxille johon tuli myös pientä kontaktia . . . pahoittelut tästä.
Pehmeät kumit alle kieroksella 17 ja siitä sitten kauhia kiri kohti boorista. Nopein kierroskin siinä tuli ajettua ja viimeiset 3-4 kierrosta oli kyllä hyvää vääntöä.

Meni myös teoreettisetkin mahdollisuudet maailmanmestaruuteen :D
Valmistajien sarja on vielä auki.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Olis näköjään pitäny hakea jotkut paremmat säädöt.. En käsitä miten olin 1-2 s. hitaampi ''kärkikuskeista'', vaikka ajoin täydellisiä kierroksia.

Joo tais olla ensimmäinen jossa piti tehä autolle vähän enemmän ku laittaa/ ottaa pois siipee defaul säädöillä auto aliohjas ihan saatanasti

Että sellainen kisa taas...lähtö meni aivan nappiin, 8 ruudusta kolmanneksi ekalla kierroksella, myönnettäköön että olin tulppana siinä bradalle ja jackylle??..mutta kun sen takasiiven sai avata, niin mutkaan tultaessa jompikumpi jätkistä tuli mun sivuponttooniin jarrutuksessa ja mulle siitä varikon läpiajo rangaistus!!?:mad: WTF!!
sitten se olikin suhteellisen tylsää ajelua ja renkaiden säästämistä varikkokäynnille asti, siitä vedin tasaisesti 1.36.0xx - 1.36.8xx kierroksia..mutta sitten herra aappo1 :D tulee takana 1.35.xxx aikoja niin siinä alko jo pokka pettämään vikoilla kierroksilla...hieman laittoi kyllä hymyilyttämään aappon viimisen shikaanin ohitus yritys :D
Sunnuntaita odotellessa...oliskohan ensimmäinen sunnuntai kisa ettei olisi "pelkotiloja" :eek:

hieman laittoi kyllä hymyilyttämään aappon viimisen shikaanin ohitus yritys :D

Joo se viimeinen mutka oli aika hazardi :D
Minun mahdollisuus päästä ohi oli toiseksi viimeisellä kieroksella takasiipi paikassa mutta eipä onnistunut.

Joo se viimeinen mutka oli aika hazardi :D
Minun mahdollisuus päästä ohi oli toiseksi viimeisellä kieroksella takasiipi paikassa mutta eipä onnistunut.

Joo mä arvasin sen ja annoinkin KERSin laulaa koko suoran pätkän :D

Terve. mulla oli taas aika taistelua koko kisa kun säädöt olivat aivan jostain per....... ja eka kerta ajoin tuolla radalla. mutta kun ei kerkeä treenaamaan niin ei voi mitään :mad: . no tavoite kuitenkin täyttyi että on 10 sakissa mutta kyllä siinä nyt vähän tuuriakin kävi :)

Pahoittelut aapolle vielä. Törkeä aloittelijamainen moka multa. Tulin vain liian kovaa drs jälkeiseen mutkaan ja pökkäsin sua perään.
Mulla meni kisa pilalle heti ensimmäisellä kierroksella kun oskun williamssi tuli melkein poikittain kylkeen ensimmäisissä mutkissa (tais just sillon joku tulla oskun persiiseen?) No alfan kanssa oli kans tiukkaa vääntöä, kunnes takasiipi auki ja perä alta. Etusiipi paskaks ja viimeiseksi. Osku 20sek edellä eikä eroa saanu enää kurottua kiinni. Positiivista jos hakee ni pysyin hyvin merimaksin kannassa viimeset 7 kierrosta. Eli vauhtia löytyi, mut kisahermot on grosjeanin luokkaa (eli luokaton!):mad:
Joutuu kai tässä kohta tuomariston tarkkailtavaksi:D No unkariin lähtään hakemaan ehjää kisaa!

Noh perussetti eli omat kommentit tähän alkuun ja tulokset pöytään :) Oma A-A meni ihan ok, ne ratkaisevat pari kymmenystä jäi ajamatta mutta silti ok. Noh sitte kisan startti. lähtö täydellinen, 3-4autoa jäi heti Kersillä taakseni mutta sitten joku uuno pistää päin ja auto liukuu radalta ulos, pari mutkaa menikin ok ja sitten taas joku tunaroi päin.... noh ei muutakun hänniltä uus nousu. Jackyä vastaan tuli kisattua hetki, sitten mutkien keskellä menee ajolinjat sekaisin ja eka mä osun Jackyyn ja sitte Jacky kilautaa mua - tuloksena mä oon taas radalta ulkona (sori Jackylle, meni omaan pikkiin). --- Sieltä pitikin taas alkaa nousemaan. Lopussa paukuttelin jo 1.36.8xx aikoja ja nopeasti nousin Santunkin ohi ja lopulta sijalle 9. - Kovaa oli taisto porukassa, en mä ny 1-2sijaa korkeammalla olisi voinutkaan olla. Positiivistä että Mercedekseltä ei tarvinnut tuhlata etusiipiä mun autoon :)

Aika-Ajo:

1. MerMax_87 (HRT-varakuski) 1.32.239
2. Brada23
3. OskariMerilainen
4. Jackyw83
5. Leejuhlee
6. Taikoja
7. Tomperton
8. Booris84
9. Lightionary
10. Shuudi
11. Aappo1
12. Alphatuhoaja
13. Santtu-71

Kisa:

1. Brada23
2. Taikoja
3. MeriMax_87 (HRT-varakuski)
4. Tomperton
5. Lightionary
6. Leejuhlee
7. Booris84
8. Aappo1 ----nopein kierros 1.35.2xx----
9. Alphatuhoaja
10. Santtu-71
11. OskariMerilainen
12. Jackyw83
13. Shuudi

Positiivistä että saatiin uus kauden ennätys, 13kuskia maaliin asti :) Sunnuntaina sitten taas ajellaan, ja sunnuntaina ajetaan sitte DYNAMICILLA sataa tai ei ;) Sunnuntai, Kello 19, nähdään silloin (Meri, jos kiinnostaa niin tuu vaa mukaa )

Osaatko MeriMax lukea ;)

Anyway, lukee Merillä tai ei, niin jos oikeasti kiinnostaa nää ajelut niin suosittelen ihan kisakuskiksi liittymistä, siellä on 1 paikka vapaana.

Käy paremmin kuin hyvin tuo kisakuskin paikka. Sen kuitenkin tiedän, että en pääse ens viikon keskiviikkona kisaamaan kyl. :o

Jos vaan Playerille ja Merille käy niin MeriMax laitetaan Cathermanille kisakuskiksi? Kaikkiin kisoihin ei tarvitse ehtiä MeriMax, kuten voi nähdä tosta kisakalenterista että melkee kaikilla ainakin 1-2kisaa jääny ajamatta (no mulla ei näköjää yhtää mutta johtunee siitä että joudun/saan hostata).

Mutta sitten tän päivän kisasta. 19:00 , ja ajetaan unkarissa. Ajetaan tänään DYNAMICILLA, pari kisaa ajettu Clearilla, niin vähän vaihtelua.

Tulee varmaan mielenkiintonen kisa ainakin renkaiden osalta ku itellä ainakin ne kuluu kohtuu nopeesti. Semmosta säätä toivotaan, että jos sataa niin sais sataa aikaajossa.

Ylös Bottom