Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 1 PÄÄTTYNYT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Tänään oli sit mun vuoro lentää pihalle:mad: Netin kans ei kyllä muuten ollu mitään vikaa. Heti ku alfan inviteen yritti jälkeenpäin ni tuli yhteysvirhe ja kone kaatu. Codemasterille suuri kiitos!:D Unkari oiskin ollu vaikea rata mulle.......

Laskujeni mukaan 32 kierrosta kärjessä.. Mutta ei se riitä. Tuo turva-auto on selkeesti pahin vihollinen minulla. :(

Kisa takan huh huh, ja aika huikea määrä oli aluksi yhteenottoja itse lähdin ruudusta 12 ja kieroksella 4 olin sialla 3 :) siinä sitten ajattelin varmanpäälle ajella kunnes sipinni tuli kieroksella 5 ( pahoittelut jos joku menetti siinä sioituksia tai siipiä) ja siitä sitten siipeä itse vaihtamaan ja samalla tipuin hännille :mad: ja kisa oli siinä. 3 pysähdystä oli kisassa liikaa ei paljon turvaauto auttanut enää lopussa. mutta radiokeskustelun perusteella kärjessä kyllä tapahtui :eek:

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kauden jännittävin, uskomattomin ja hienoin kisa, varmasti kaikkien mielestä koettiin Unkarissa. 14kuljettaa lähti "viikonloppuun" , ennen aika-ajoa Jackyw83 lentää heti ulos, ja näyttävästi perään lentää PSN-netistäkin ulos. Hetken siinä surkuteltiin Jackyn uloslentoa mutta kuitenkin siirryttiin ajamiseen. Aika-Ajoissa melko odotettu kaava, tietyt siellä kärjessä ja tietyt hännillä. Kisasta tulikin aivan eri juttu.
Kisan heti alussa ainakin Brada23 ja Tomperton kolaroivat toisia kuskeja, useaankin otteeseen, vahingossa tai tahalleen, anyway. Järjestys menee aivan sekaisin. Itse nousen kaikesta huolimatta erittäinkin korkealle. Sitten tulee ilmoitus että Lisco82 on cräshänny seinään ja Lisco oli sitä myöten ulkona kisasta. Sama tahti jatkui ja sitten Tomperton lentää seinään. Zephydrakin keskeyttää omatoimisesti kilpailun kenties huonon sijoituksen takia.

Kierros 29(? - tai 28,31)

Aappo1 cräshää jossakin päin rataa seinään ja hänen kilpailunsa päättyy -> tästä seuraa SafetyCar radalle ja kaikilla menee pasmat sekaisin. SafetyCar ajeleee pari roundia radalla ja 8n kärki saadaan letkaan. Kun vihreä lippu heiluu niin ekassa "takamutkassa" jo 2 autoa ajavat seinään, vain siipiä menettäen. Kärjessäkin on hurja taistelu. Meni kyllä pakka aivan uusiksi. Viimeisellä kierroksella MeriMaxi vielä haastoi itse minua mutta juuri kun hän pääsi tarpeeksi lähelle, häneltä puhkesi 4 rengasta, yksitellen :D Mutta tuloksiin:

Aika-Ajo

1. Leejuhlee
2. Tomperton
3. MeriMax87
4. Brada23
5. Booris84
6. Aappo1
7. Lightionary
8. Taikoja
9. Zephydra
10. OskariMerilainen
11. Alphatuhoaja
12. Santtu-71
13. Lisco82
14. Jackyw83 DSQ

Kisa:

1. Brada FL: 1.22.462
2. Lightionary
3. Taikoja
4. Leejuhlee
5. Alphatuhoaja
6. Booris84
7. OskariMerilainen
8. MeriMax87
9. Santtu-71
10. Aappio1 --DNF--
11. Zephydra --DNF--
12. Tomperton --DNF--
13. Lisco82 --DNF--
14. Jackyw83 --DNS--

Keskiviikkona onkin sitten 19:30 taas kilpailu, ei muuta kun siihen asti, MORO!

Noh niitä selostuksia kaivattiin ja tässä niitä nyt tulee:

Onhan se kiva ettei omaa kisaa tarvitse pilata vaan muut tekevät sen puolestasi.
Ensimmäisessä mutkassa joku pyörähtää edessäni enkä edes tunne osumaa mutta rangaistushan siitä tulee.
Toisella kiroksella viimeisessä mutkassa liscon avittamana siipi pois ja kierros pitää madella ilman etusiipeä.
Hieman myöhemmin lähtee perä vähän alta ja santtu tulee aikas railakkaasti kylkeen ja saan tästäkin rangaistuksen, zephydra? varmaan näki tilanteen?
Sitten oli tarkoitus ajella santtua kiinni mutta kun kerss sanoo sopimuksen irti siitäkin tuli aika haastavaa.
Aika lopussa sitten lähtee perä alta ja siipi matkalle tuntemattomaan, ajelen taas ilman siipeä jonkin matkaa kunnes auto ei vaan yksinkertaisesti käänny mihinkää ja pieni hipaisu seinään ja keskeytys. Tämän seuraksena ilmeisesti turva-autokin tuli?

Ja voisitte ehkä kilpailun aikana vähän vähentää tota toisten solvaamista ja selvitettäisiin tilanteet kilpailun jälkeen.

Kaksi kilpailua vielä jäljellä: Bahrain ja Japani ja molemmat radat pitäisi olla itselle melko hyviä :)

Veri guud reis. :)

Tahallaan en kolaroinut leejuhleen enkä MeriMaxin kanssa.

[video=youtube;_hjHExmy4H8]http://www.youtube.com/watch?v=_hjHExmy4H8[/video]

ASIIAN! :D eli aika-ajot meni niinkuin ajattelinki.Tiesin heti jo, että säätöni on tarkotettu vaan kisailuun eikä nopeimpiin aikoihin a-ajossa. = 3 sija kuitenkin. :D Noh sitten kisassa joku henkilö tulee vauhdilla ekaan kurviin ja pikkusta osumaa tuli. noh siitä sitten noustiin 1 sijalle ja joku herroista puski aika kovastikkin takapyörään ja se oli menoa sitten. 2 kierroksella nousin taas toiseksi ja sama homma. 3 kierroksella olin taas toinen ja ohitettuani tompertonin niin siitä tuli osumaa ja spinnaus jälleen. 4 kierroksella ohitin pari sälliä ja nousin kolmanneksi. kappaskummaan juhla kesti varmaan 9sec ja viimisessä mutkassa joku kolauttaa perään ja auto hiekalle. etusiipikin hajos rytäkässä ja jatkettuani matkaa perä lähti karmeasti alta ja jäin poikittain keskelle tietä. Varoituksen sanasta huolimatta aappo ajoi kylkeen ja kyseisestä tilanteesta laiton blokkaus ja läpiajo rankkua mulle. Tiedän kyllä ettei aappo tahallaan voinut kylkeen tulla, sen verran vattumaisesti siinä radalla aurinkoa paistattelin. :D 5 kierros siis vasta. Käyn varikolla ja kovat alle. 6 kierros = kärsin ansaitun rangastuksen kun jäi vahingossa aurinkorasva kotisohvalle ja uutisissa varoitettiin, että sitä on käytettävä rangaistuksen uhalla. SITTE PÄÄSINKIN JO KISAAMAAN. 35 sekuanttua jäljessä ja ohi päästiinki heti kun kyseinen herra tuli varikolta. plaaplaaplaa. SC viimisillä hetkillä toi toivoa unelmaani kisan voitosta, mutta hetikun kaasua annoin niin tervehdin booriksen viehättävää drag queenia varikkovallin kyljessä. 6sec eroa alphaan. En luovuttanut ja ajoinkin kyseisen herran kiinni, mutta hetikun tuli paikka iskeä niin PAM! Hastala vista mi etupyörä. sitten puhkes loput pyörätkin yksitellen. :D Ei mittään muuta. Oli kyllä silti hauskaa. :D

Tuosta Merimaxin kertomuksesta sen verran että mielestäni en ole sinuu tänään osunut missään vaiheessa , tai siis en muista ainakaan osuneeni. Ja tuolla 4 - 5 kieroksilla olin about sijoilla 9-12

Tuosta Merimaxin kertomuksesta sen verran että mielestäni en ole sinuu tänään osunut missään vaiheessa , tai siis en muista ainakaan osuneeni. Ja tuolla 4 - 5 kieroksilla olin about sijoilla 9-12
sitten muista varmaan väärin. no joku kuitenki tuli ja tapahtui sitätätä ja tota. :D

Joo o......... Olipa kisa. Mynnetään suoraan, että pienellä munkilla voitto tuli, mutta niihän Räkälläkin kävi. Noh aika-ajot meni OK 4 ruudusta lähettiin, ja ei ollut mikään paras idea yrittää 4 rinnan siihen ensimmäiseen mutkaan. Noh pienen safari seikkailun jälkeen paluu radalle ja heti joku tuli kylkeen, eli en törmäillyt tahallani kenenkään kanssa alussa. Siitä sitten lähettiin viimeseltä sijalta matkaan. Aluksi pääsi melko helposti ohi poruksata, mutta alphan kohdalla alko tökkiä ( anteeksipyynnöt siitä pienestä kosketuksesta toka vikassa mutkassa). Noh siitä sitten pikku hiljaa noustii 3 kunnes renkaat piti käydä vaihtamassa. Pysähdyksen jälkeen yritys oli kova saada taikoja ja lighti kiinni, mutta ei se onnistunut, mutta sitten pelastava enkeli turva-auto pelasti minut ja uusintalähössä päästiin sekä taikojasta että lightista ohi. Täytyy kyllä sanoa että aika erikoista oli se, että sekä abu dabissa että meijän kisassa turva-auton toi radalle lotuksen törmäys ..........

Mitä bradaan tulee niin ei mitään, kaikki ok :) Tollasta sattuu :)
MeriMaxin kertomusta mukaillen, kyllähän oli erikoinen kisa.
Noh, ekan varikon jälkeen olin 7sekkaa tallitoveriani Boorista perässä, hitaasti alkoi molemmilla Mercedeksen kuskeilla liukastella renkailla ja hitaasti kirin Boorista kiinni. Sitten siinä Booriksen kanssa alettiin jo sivulauseessa ratkomaan kumpi menee varikolle ettei sinne samalla aikaa jouduta. Noh, multahan ne renkaat loppu kesken ja jouduinkin sinne varikolle ajamaan. Sitten olikin tyhjää edessä ainakin n.11sec ja taakse 25seccaa. Hitaasti aloin nostamaan vauhtiani ja oma paras rikkoontui useaan otteeseen. Lopulta alkoikin mikistä kantautumaan veljesten Booriksen ja M-Maxin keskustelua siitä että taisivat olla melkosen lähekkäin pari sijaa itseäni ylempänä. Siitä välistä joku jonne (anteeksi nimivalinta, en vain muista kuka olit :DDD) spinnasi/sekoili jotain ja tippui pois. Siinä sitä sitten 13sekunnin päästä tuosta veljeskaksikosta. Hitaasti aloimmekin jutella mikrofonien välillä enemmän ja taisi se kisailu vähän "unohtua". n. 6-7 kiekkaa ennen loppua Booris tulikin varikolle ja kun viimeksi olin 3sec Booriksen perässä, niin nyt Booris jäi taakseni n.5sekunnilla. M-Max päätti itsepäisesti pitää ne kuluneet renkaat, vaikka häntä pyydettiin ne vaihtaamaan ;) Sitten tää Aappo pisti seinään ja SC. Jonomuodostelma, josta muuta en muista kuin että 8autoa siinä oli ja järjestys oli: 5. M-Max , 6. Minä, 7. Booris ja 8. Oskari? tai jotain sinne päin. Booriksella aivan uudet renkaat, M-Maxilla todella vanhat ja mullakin melko vanhat. Siinä jo Booriksen kanssa sovittiin että Booris tulee heti SC:n jälkeen ohi että hän pääsee haastamaan M-Maxia. Noh "SC in this lap" ilmotus ja kaikkia alko kenties hiukan jännittämään. Se viimeinen "pitkä kaarre" siinä takana, niin näen että M-Maxilla lähtee lapasesta, juuri saan väistettyä, perässä joku toinenkin taisi mennä samaan kolariin? mutta anyway. Booriksen kanssa selvittiin hienosti 5 ja 6 sijoilla siitä "uusinta startista". Päästin seuraavalla suoralla Booriksen ohitseni toivossa että Booris nousisi vielä 1-2sijaa uusilla renkaillaan. M-Max mut kiinni ajoi, mutta renkaat häneltä puhki ja se oli siinä. Edessä sen sijaan kuulin Booriksen huutavan mikkiin jotain painokelvotonta tekstiä. Erotin vain että leejuhlee oli ilmeisesti pistänyt Booriksen ulos radalta tai tms. Siellähän Booris radalta ulkona olikin kun paikalle pian tulin. Kuittasin siitä sen Booriksen paikan, ja Booris vielä mun perässä sieltä loppuun. Hyvinhän se loppujen lopuksi meni.

- Tälläinen lyhyt kirjoitelma kilpailusta vielä, pieniä muistikatkoksia on ja osa kohdista saattaa olla mun omaa kuvitelmaa mutta olkoon ;)

Sitten "tärkeämpiin" asioihin. Ensinäkin Playerille, se mitä laitoin sulle YV, viikko sitten niin unoha se, pystyn hostaa senkin kisan kuitenkin :)
Mutta seuraavasta kaudesta. Sellainen kuitenkin on tulossa. (Mä jatkan hostaajana ja Player jatkanee "isäntänä/ylläpitäjänä)

Kausi loppuu 11.11.2012. Viimeisen kisan jälkeen Player varmaankin kerää tulokset yhteen ja "jaetaan" mestaruudet ja jne. Ennen seuraavaa kautta olisi kiva kuullla mielipiteitänne. Kuitenkinhan ilman teitä ei olisi kautta nro. 2 joten teilläkin on oikeus päättää ja ehdottaa asioita.

A) Ajetaanko se 10 kisaa vai?
B) Miten radat valitaan? Eli Ne 10mitä ei nyt ajettu vai arvalla vai?
C) Pidetäänkö kisa-aikataulu samana? Eli KE 19:30 ja SU 19:00 ? vai onko jollakin parempia ehdotuksia? Ylipäätään 2 vai 1 kisa viikossa ja jne.
D) Samat tallit pidetäänkö, vai haluuko joku arpoa uudestaan?
E) Valittamista ylläpitäjä Player9stä tai hostaaja Alphatuhoajasta?
F) Ehdotuksia/Muutoksia muihin asioihin.
G) Milloin 2. kausi aloitetaan? Annetaanko 1-2 viikkoa taukoa tän kauden loputtua vai mahdollisimman nopeasti?

Omat "vastaukseni"

A) Itselleni se 10 olis ihan passeli.
B) Mielestäni ihan reiluuden vuoksi ne 10 mitä ei ajettu olis paras (ja ei tulis monacoa :D)
C) Sama kaava ihan hyvä
D) Mielestäni paras olisi vain jatkaa samalla kokoonpanolla, paitsi jos joku haluaa tietenkin erota sarjasta.
E) Siis OFC mulla on valittamista itsestäni :D no joo, hyvinhän tää o menny
F) -- Alempana tarkemmin --
G) -- Alempana tarkemmin --

"Erikoisehdotus":

Kun kausi loppuu 11.11 niin varmaan samana iltana tai maanantaihin mennessä Player kuitenkin tekee sellaiset taulukot kaudesta ja jne. (katsoin aikaisemman kauden juttuja) Oma ehdotus olisi että 21.11 Olisi kauden 2. ensimmäinen kilpailu. -- 18.11 Sunnuntaina voitaisiin ajaa erikoiskisa. 100% jollain radalla ja se olisi vain sellainen "boonuskisa". Kisa ei millään tavalla olisi osa kautta 1 eikä kautta 2 vaan olisi vain pieni boonus siihen väliin. Kisaan toivottaisiin mahdollisimman paljon osanottajia ja pidettäisiin hauskaa kuskien kesken.

Mutta tässä tälläinen pieni info-pläjäys. Playerikin voit ihan vastailla näihin ja loppupeleissähän sun mukaan me sarjaa ajetaan. Tässä vain tälläinen ehdotelma ja jne. :D

Kannatetaan formulamiehen ehdotusta:). toki niitä talli vaihto juttuja vois miettiä , mutta kyllä tuo nykyinen talli käy ihan hyvin. PS.tyhmä kysymys mutta miksi ferrari ja mclaren puuttuvat :confused::confused:

Omat sydeemit on tälläiset

A) ja B) joo otetaan vaan ne loput 10 kisaa ja sit vaikka 3 kaudelle kaikki tai joku tietty määrä.
C) Aikataulu passaa hyvin
D) Tallit voidaan arpoo uudestaaa vaikka niin tulee vaihtelua.
E) Eipä oo mitään valittamista ku muteen aina kaikki kisan ajaks niin eipä kuulu häiritsseviä ääniä.
F)-
G) Ei oo mitään väliä koska jatketaan ja voitais ottaa semmonen special kisa kuhan ei vaan Monacoa tai miksi ei ..........

Tai no kyllä se vähitään viikon tauko voitaisiin pitää kummiski toi uusin CoD tulee tossa noin niin sitä varmaan tulee pelattua kohtuu paljo julkasu viikol

A) Koko kausi
B) Jos ajetaan 10 kisaa niin ne joilla ei ole ajettu.
C) Jatketaan samalla
D) Mielellään jatketaan samoilla mitä nytten. Jos muutosta haluaa niin kotaan aktiivisimmat kuskit samoihin talleihin.
E) Nykyisessä ei ole ollut valittamista
F) --
G) Kun kausi päättyy sunnuntaina tuo erikoiskisa keskiviikkona ja uusi kausi sitten sunnuntai?

Oli kyllä jännittävä kisa (turva-auto olisi vaan voinut pysyä varikolla :D). Aluksi oli aika kovaa taistelua ja 1 kieroksen jälkeen kävin jopa kärkipaikalla. Sitten tein pieniä virheitä ja toisen kieroksen jälkeen olin 7. No sieltä ohiteltiin ja noustiin muitten virheiden ansiosta toiseksi ja noin 5 sekunnin päähän lightionarysta.
Kävin varikolla muutaman kieroksen aikasemmin kuin brada ja lightionary, pysähdyksien jälkeen palasin "omalle paikalle" toiseksi 5 sekunnin päähän kärjestä ja 10 sekuntia kaulalla bradaan. Ajeltiin joku 15 kierosta suunnilleen samoilla eroilla kunnes turva-auton piti tulla muuttamaan kisaa huonompaan suuntaan...(uskon että olisin kuluneilla renkailla pärjännyt paremmin)
Uusinta startin jälkeen teen heti virheen ja brada pääsee ohi. Yritin vielä saada kärki kaksikkoa kiinni mutta omat pienet virheet hidastivat menoa sen verran että tällä kertaa oli tyytyminen 3 sijaan;).

Kysely:

A) ja B) ne 10 kisaa joita ei nytten ajettu
C) Aikataulu sama
D) Minä haluaisin myös että tallit arvottaisiin uudelleen
E)---
F)---
G)Alphan ehdotus kuulostaa hyvältä (sopii minulle, miten bonus kisan rata päätetään jos kisa pidetään?)

a. koko kausi
b.-
c. Keskiviikkona mielummin 19.00 mutta se 19.30 käy myös.
d. Arvotaan uudet tallikaverit
e. Eipä oo valittamista mut ylimääräinen kiroilu vois jättää pois ;)
g. vaikka 2. kausi heti perään!

Ylös Bottom