Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Online-sarja Kausi 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Laitetaas ny vikan kisan osallistumis lista. Kisa ajetaan poikkeuksellisesti torstaina 27.12 klo 20.00

-----------Kuskit------------
1. f1-masa (Toro Rosso)
2. santtu-71 (Toro Rosso)
3. JuhohFin (McLaren)
4. Jacky (sauber)
5. Aappo1 (Mercedes)
6. SuomiFIN (Sauber)
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
-----------reservi-----------
17. mir02k1
18. teppoil
19.

Laitetaas ny vikan kisan osallistumis lista. Kisa ajetaan poikkeuksellisesti torstaina 27.12 klo 20.00

1. f1-masa (Toro Rosso)
3. JuhohFin (McLaren)
4. Jacky (sauber)
5. Aappo1 (Mercedes)
6. SuomiFIN (Sauber)
7. taikoja (Williams)
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17. mir02k1
18. teppoil
19.

1. f1-masa (Toro Rosso)
3. JuhohFin (McLaren)
4. Jacky (sauber)
5. Aappo1 (Mercedes)
6. SuomiFIN (Sauber)
7. taikoja (Williams)
8. Antimikael (ferrrrari)
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17. mir02k1
18. teppoil
19.

Joo nyt kun mestaruuden voitto tunnelmat on koettu uudestaa voisi kirjoitella vähän tuosta kisasta. Tarvitsee vähän aikaa miettiä, että koska tuli ajettua noin huono kisa. Lähtö oli ihan ok, mutta sitten tuli annettua aappolle lisävauhtia niin tuli rankkua. Se sitten antoi hyvät alkutahdit kisalle, jossa tuli pyörähtettyä kohtuu monta kertaa. Ja tuli huomattua, että karma iski takaisin kostaen aappon kanssa törmäilyt lähettämällä jackyn antamaan samalla mitalla takaisin. Mutta nyt pitää keskittyä tallimestaruuteen, jota johdan (huom yksikkö, koska tallikaverini on hävinnyt jonnekkin) vajaalla 5 pinnalla, mutta meikäläisen tuurilla tässä käy tasan samalla tavalla kun viime kaudella, että vikassa kisassa menetän koko roskan.

1. f1-masa (Toro Rosso)
3. JuhohFin (McLaren)
4. Jacky (sauber)
5. Aappo1 (Mercedes)
6. SuomiFIN (Sauber)
7. taikoja (Williams)
9. Brada (Lotus)
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17. mir02k1
18. teppoil
19

Jahas kausi rupee oleen viimesillään ja fiilikset on hieman sekavat koko kaudesta. Alkukausi noi kaks ekaa kisaa jäi ajamatta niin harmittaa tällein jälkikäteen että en päässy/nettisekos.

Muuten kyyti on kyllä riittäny ihan top3 asti joka kisassa ja monzassa menin ihan sika lujaa verrattuna muihin en tiä miksi, mut sekoilin itte itseni lopulta sialle neljä kun olis pitäny ottaa voitto.

Melkein joka kisassa on ollu jotain kisastartissa joku vähän tönässy ja tai itte heittäny nurmikolle kun on tullu vähä liian jännät paikat :) ja yleensä pulssi siinä 200 paikkeilla nii ei se yhtään helpota :D

Peukkua koko kfin formula porukalle ihan sairaaaaan siiistiä on ollu ajella ja varmasti tulee oleen jatkossakin.

Ny on tää taso vähä noussu kun on avuttomatkin samassa niin ens kauden mestaruus olis jo timanttiakin kovempi :D

Noh voisin itsekkin koota kautta yhteen vielä ennen viimeistä kilpailua.

Ensimmäiset kolme kilpailua oli aivan mahtavia joista tuli ensimmäinen podium sija ja toistaiseksi ainoa voitto Monzasta.
Sen jälkeen radat eivät enää ollut oikein mieleisiä ja joudun lähes jokaisessa kilpailussa jonkun telomaksi. Viimeinen niitti oli avuttomien liittyminen sarjaan jonka jälkeen olen taistellut lähinnä jämäpisteistä.

Tuosta ensikaudesta että itse haluaisin ajaa koko kalenterin, mutta enemmistö päättä. Lisäksi haluaisin aktiivisen tallikaverin ensi kaudeksi sillä tällä kaudella tallikaveri on ollut jopa kahdesti paikalla...

1. f1-masa (Toro Rosso)
3. JuhohFin (McLaren)
4. Jacky (sauber)
5. Aappo1 (Mercedes)
6. SuomiFIN (Sauber)
7. taikoja (Williams)
9. Brada (Lotus)
10.MeriMax_87 (Mercedes)
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17. mir02k1
18. teppoil
19

Noh voisin itsekkin koota kautta yhteen vielä ennen viimeistä kilpailua.

Ensimmäiset kolme kilpailua oli aivan mahtavia joista tuli ensimmäinen podium sija ja toistaiseksi ainoa voitto Monzasta.
Sen jälkeen radat eivät enää ollut oikein mieleisiä ja joudun lähes jokaisessa kilpailussa jonkun telomaksi. Viimeinen niitti oli avuttomien liittyminen sarjaan jonka jälkeen olen taistellut lähinnä jämäpisteistä.

Tuosta ensikaudesta että itse haluaisin ajaa koko kalenterin, mutta enemmistö päättä. Lisäksi haluaisin aktiivisen tallikaverin ensi kaudeksi sillä tällä kaudella tallikaveri on ollut jopa kahdesti paikalla...
Jep itsehän sanoin etten pääse tähän kauteen oikein mukaan, mutta eipä minuu kuunneltu. :D

:):) HYVÄT JOULUT KAIKILLE KILPAKUMPPANEILLE JA MENESTYSTÄ KAUDELLE 2013:):)

PS. Pieni ehdotus :rolleyes: jos ens kausi ajetaan vaan kerran viikossa, niin olisko siinä jotain järkeä että ajetaan 100% kisoja ??? vai meneeko kisat liian pitkiksi ??? itse olisin valmis ainakin ajamaan mutta mielipiteitä ja ehdotuksia kehiin. ja tietenkin koitetaan saada mukaan ne aktiiviset kuskit mutta tietenkin reservejä pitää olla, jos ja kun jollekkin kuitenkin saattaa tulla esteitä että joku kisa jää ajamatta.:eek:

Ois ihan kiva jos ennen tuota viimeistä kisaa saataisiin päivitettyä kahden edellisen kisan tulokset tuonne etusivulle.....

Etusivu päivitetty, pahoittelut kun kesti taas.

Onnittelut tuplamestari Bradalle! Valmistajien sarja on kuitenkin vielä ihan auki ja taisto käydään Lotuksen ja Williamsin kesken. Itse joudun jättämään huomisen(kin) kisan väliin, joten Booris voisi hoitaa hostailut jos pääsee paikalle.

Tallien piste taulukko taitaa hiukan olla pielessä, toro rosson pisteet puuttuu kokonaan ja sauber ferrari on kahteen kertaan laitettu sinne.

1. f1-masa (Toro Rosso)
3. JuhohFin (McLaren)
4. Jacky (sauber)
5. Aappo1 (Mercedes)
6. SuomiFIN (Sauber)
7. taikoja (Williams)
9. Brada (Lotus)
10.MeriMax_87 (Mercedes)
11. Booris84 (williams)
12.
13.
14.
15.
16.
17. mir02k1
18. teppoil
19

Mä hostaan tän viimisen kisan sittenniin...

Niin ja asiaa toisesta kaudesta...siis kolmannesta tietenkin tarkoitin
:D
krhm, olisiko kellään halukkuutta alkaa hoitamaan tuota pistejärjestelmää?
Itse voisin kyllä hoitaa nuo kisojen hostaukset JOS ajetaan 1 kisa per viikko, koska ei aika riitä mulla hostata kahta kisaa viikossa varmuudella.
Ja jos ajetaan se yksi kisa per viikko ni ehdotan itse Sunnuntai päivää ja ajettaisiin kisa hieman aikasemmin kuin tähän asti.
Ja joku sen jo tuolla sanoikin niin vedetään vaan sitten 100% kisoja mun puolesta.
Mutta pidetään silti jonkunlainen äänestys 50% ja 100% kisan välillä.

Oma ääneni menee tuon 100% kisan puolesta.

Onnittelut Bradalle mestaruudesta :cool:

JA ÄÄNESTYS PYSTYYN 3 KAUDEN KISOJEN PITUUDESTA JOS AJETAAN 1 KISA VIIKOSSA SUNNUNTAISIN JA MIKÄ OLISI HYVÄ AIKA? ( jos 2 kisaa viikossa niin vanha systeemi ihan hyvä )

1.Santtu-71 100% klo18
2.RanBe 100% klo ?
3.mir02k1 100% klo ?
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Aattelin äänestää vaikken välttämättä mahdukkaan mihinkään talliin.

JA ÄÄNESTYS PYSTYYN 3 KAUDEN KISOJEN PITUUDESTA (jos ajetaan 1 kisa per viikko)

1.Santtu-71 100%
2.RanBe 100%
3.mir02k1 100%
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.

Aattelin äänestää vaikken välttämättä mahdukkaan mihinkään talliin.

JA ÄÄNESTYS PYSTYYN 3 KAUDEN KISOJEN PITUUDESTA (jos ajetaan 1 kisa per viikko)

1.Santtu-71 100% sunnuntaisin
2.RanBe 100%
3.mir02k1 100%
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.